Vond jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef iBenny het volgende:
Als V-reporter deed-ie het wel leuk voor The Voice of Holland
quote:Bart maakte in 2007 zijn opwachting als acteur in de soapserie ONM. Hierin vertolkte hij de rol van Boris de Jong, die drie maanden op BNN te zien is geweest. Verder heeft hij ook meerdere bijrollen gehad in televisieseries en films, zoals GTST en Het Huis Anubis (het pad der 7 zonden). In 2009 werd Bart het gezicht van een grote LG, mobiele telefonie campagne. Met de stoeltjeslift reclame is de commercial te zien geweest in meerdere landen in Europa en in Nederland op elke commerciële omroep.
Welkom Uberchica! Ken ik u ergens van?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Welkom Uberchica! Ken ik u ergens van?
Omdat genoeg mensen alleen al gaan kijken om hemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef Marrije het volgende:
Maar als dit zo'n groentje is op presentatiegebied, waarom laten ze hem dan deze show presenteren? Ze willen toch dat het een enorm succes wordt? Lijkt me nou niet echt iets om mee te beginnen. Doe mij Renate maar.
Ik las heel snel dat hij zwanger is van Ekdom.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Danny het volgende:
vóór popstars speelde hij al in OnM
Hij is ook de zwager van Gerard Ekdom
eens, maar het is natuurlijk wel z'n eerste grote presentatieding. misschien moet hij er nog in groeien...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las heel snel dat hij zwanger is van Ekdom.
Ik vond 'm niet bepaald een natuurtalentje, laat ik het daarop houden.
Wie weet. Wellicht zijn die dagelijkse updates hem beter op zijn lijf geschreven, maar zo'n grote show is imo nu nog een maatje te groot voor hem.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Danny het volgende:
eens, maar het is natuurlijk wel z'n eerste grote presentatieding. misschien moet hij er nog in groeien...
Snap niet dat die updates live zijn. Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet. Wellicht zijn die dagelijkse updates hem beter op zijn lijf geschreven, maar zo'n grote show is imo nu nog een maatje te groot voor hem.
't is toch vort erg, dat iemand het al goed doet als je je er niet dood aan ergert.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef Stefan het volgende:
Ik vond dat Bart t prima deed. Ik had m tot gisteren nog nooit gezien maar hij deed t rustig, weet nog dat ik me dood ergerde aan een Patty Brard of Ruud de Wild.
Dat is anno 2011 zeker een pluspuntquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is toch vort erg, dat iemand het al goed doet als je je er niet dood aan ergert.
Misschien is het tijd voor een nederlandse Presentatorvakschool, waar al die tutjes en kutjes eerst heen worden gestuurd voordat ze ook maar 1 woord op TV mogen uitspreken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is anno 2011 zeker een pluspunt
Vreselijk irritant inderdaad, die houdinkjes. En Renate vind ik een Bridget zonder nasaal stemgeluid: vol van zichzelf en o zo lollig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef Anneloortje het volgende:
Tegenwoordig vind ik de presentatie bij zowel Renate, Wendy als Bart hetzelfde. Een beetje praten op zn Stacies (dat platenwijffie) en heel interessant poses aannemen en je handen gebruiken.
Ik kan alleen maar naar zijn truukje kijken.
Ik neem nu dus de dagelijkse op en spoel die Bart door. En live was het helemaal erg. Hoe Renate hem de les las. Hij pakte het zelf wel goed op.
Ik denk niet dat Bart in de wekelijkse show meer tekst gaat krijgen. Dat zou volgens mij het Renate feestje worden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
Vind dat we Renate en Bart wel de kans moeten geven zich zelf te kunnen ontplooien, maar inderdaad Bart mag wel meer tekst krijgen en Renate moet proberen haar sneren voor zich te houden.
Ik ben niet zo van duo presentatie, alleen als ze matchen maar dat doen deze twee niet. Jammer.
*hekje* (Bart maakt gaar gebaar) God, wat een aapquote:
Eens hij gaat vooruit, das positief. Hij krijgt denk veel over zich heen, alleen hoop ik dat hij gewoon een aan en afkondiging doet (zonder lange stiltes) en dat de uitzending gewoon beelden uit het huis laat zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef 38half het volgende:
Ik vind Bart het met de dag beter gaan doen. Aanzienlijk minder popie jopie. Alleen jammer, elke keer die grote blauwe of rode gympen.
Ik vind het serieus een stuk sneuer hoe jij tekeer gaat met je kanker en je overdreven gedoe eerlijk gezegd. Mijn god zeg, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef pietbier het volgende:
Als kanker een gezicht zou krijgen, zou Bart Boonstra model kunnen staan.
Wat een kloothommel met die wannabe metromanhouding van hem. Stiekem is de deur van de kast al op een kier gezet maar dat wil ie zelf nog niet geloven.
KOTSKOTSKOTS, en dat was al met die reclame in die skilift, daarna met hoeheetdatkutprogrammawelketalentenprobeerttezoekenookalweerwaareralduizendenvanzijn was ie weer op en top irritant.
Een enorme eikel, en zeker als die kotsklont gerard ekdom familie van hem is en hem al sinds het begin probeert te promoten
+1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een stuk sneuer hoe jij tekeer gaat met je kanker en je overdreven gedoe eerlijk gezegd. Mijn god zeg, overdrijven is ook een vak
schoenen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Vanavond deed ie het zelfs prima.
Ga zo door Bart, dan wordt het nog wat!
Ik vind het nog steeds een ei!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Vanavond deed ie het zelfs prima.
Ga zo door Bart, dan wordt het nog wat!
Wat ben jij triest!!! besef jij wel hoe erg die ziekte is!! Als je ooit iemand verliest daaraan praat je wel anders domme sukkel!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef pietbier het volgende:
Als kanker een gezicht zou krijgen, zou Bart Boonstra model kunnen staan.
Wat een kloothommel met die wannabe metromanhouding van hem. Stiekem is de deur van de kast al op een kier gezet maar dat wil ie zelf nog niet geloven.
KOTSKOTSKOTS, en dat was al met die reclame in die skilift, daarna met hoeheetdatkutprogrammawelketalentenprobeerttezoekenookalweerwaareralduizendenvanzijn was ie weer op en top irritant.
Een enorme eikel, en zeker als die kotsklont gerard ekdom familie van hem is en hem al sinds het begin probeert te promoten
Ik ben er meerderen aan verloren, maar het woord is niet gelijk aan de ziekte natuurlijk. Dat is overigens geen discussie om hier te voeren, dus graag weer ontopic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef twister20 het volgende:
Wat ben jij triest!!! besef jij wel hoe erg die ziekte is!! Als je ooit iemand verliest daaraan praat je wel anders domme sukkel!
Goed hoor die correctie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een stuk sneuer hoe jij tekeer gaat met je kanker en je overdreven gedoe eerlijk gezegd. Mijn god zeg, overdrijven is ook een vak
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef Danny het volgende:
Ik. Ben Bart én. Ik presenteer dit.. Programma.
Niets. Is wat het. Lijkt.
Als ik praat. Dan is mijn interpunctie. Nogal. Raar en niet. Kloppend.
Maar daarmee. Denk ik professioneel over. Te komen.
Jullie vergeten één ding en dat is.quote:
Ik vind dat die Bart helemaal niets zou moeten presenteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef twister20 het volgende:
Ik vind dat die Bart het programma helemaal niet elke avond hoeft te presenteren.... eigenlijk nergens voor nodig voegt niets toe laat alleen de beelden zien met de stem.
Ik ben. Eigenlijk de. Stem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef Danny het volgende:
Ik. Ben Bart én. Ik presenteer dit.. Programma.
Niets. Is wat het. Lijkt.
Als ik praat. Dan is mijn interpunctie. Nogal. Raar en niet. Kloppend.
Maar daarmee. Denk ik professioneel over. Te komen.
Een Hoge School is niet vergelijkbaar met een Uni, zowel qua inhoud van de opleiding als het niveau. Goede reclame voor de HU is dit natuurlijk niet, maar ik denk dat Bartje blij mag zijn dat hij daar n baantje heeft want nog zo'n presenteerklus zal hij hierna niet krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Papiergeld het volgende:
Ik vind dat we hem inmiddels een eerlijke kans gegeven hebben en hij bakt er nog steeds helemaal niets van. Hij verspreekt zich nog steeds in iedere zin, stelt niet-relevante vragen, maakt hele flauwe grapjes en beweegt op een overdreven manier. Dat werkt misschien op de Uni, maar niet op TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |