Gelukkig zit CDA niet in de regering anders hadden we nu weer een motie over links kunnen verwachten.quote:DEN HAAG - Vice-premier Verhagen heef openlijk erkend dat Amerikaanse kernwapens in ons land liggen opgeslagen.
Dat blijkt uit de Wikileaks-cables. Vice-premier Verhagen, destijds minister van Buitenlandse Zaken, heeft toegegeven dat de kernwapens er zijn. Hij deed dat in een gesprek met de Amerikaanse ambassadeur bij de NAVO, Ivo Daalder.
Daalder schrijft in een bericht aan Washington: "Verhagen zei dat hij de discussies over de opslag van kernwapens in Nederland heeft geblokkeerd, omdat dat een zaak is waarover de NAVO gaat."
Verhagen maakte zijn opmerking op 3 september 2009 tijdens een
discussie over de vermindering van het aantal kernwapens binnen de NAVO. Vermoed wordt dat er 10 tot 20 kernwapens in bunkers liggen opgeslagen. Actiegroepen demonstreren al jaren tegen die aanwezigheid.
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)s-in-Nederland.dhtml
dat zou mooi zijjnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef Ciske- het volgende:
Zolang ze maar niet in Moerdijk liggen.
Tja er mocht niet meer over gepraat worden, het was een zaak van de NAVO, ach inmiddels zullen ze ook wel zwaar verouderd zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef sp3c het volgende:
het staat er uberhaupt niet, alleen dat hij de discussie ofzo blokkeerde
Ja, Karbiet doet ook boemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
dat zeg ik
verder het volgens de geruchten wapens voor onder de F16 en die kunnen volgens de pvda nog tientallen jaren mee
als de opslag goed is doen ze nog wel boem gok ik
Oh ja? Ik hoorde net dat Napoleon de Republiek is binnengevallen.. Ik hoop dat de Hollandsche Waterlinie stand houdt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu we het er over hebben, de Titanic is gezonken
als je M.A.D. voor mekaar had gekregen met karbiet dan had je een klein puntjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja, Karbiet doet ook boem
De laatste tien jaar zit er bijna in iedere vuilnisbak al een computer
HELD!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu we het er over hebben, de Titanic is gezonken
dit dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
Wikileaks, zelfs de lokale putjesschepper was hier al van op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |