Ben je meer dan 1 jaar actief op FOK!, en heb je 10.000+ posts?quote:
Wij beiden niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je meer dan 1 jaar actief op FOK!, en heb je 10.000+ posts?
Nee, TS uit eigen zak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef NrTH het volgende:
En wie gaat dit betalen?
Zeker wij het hard werkende volk weer he?
Ik bén de belasting, ik heb genoeg geld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee, TS uit eigen zak.
Zijn idee, zijn prijzengeld.
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik bén de belasting, ik heb genoeg geld.
wat doe jij met HonkeyTonks oude UI?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef JaimyLee het volgende:
FiPo!
Ninja-edit: Shit, 2x de helft uit de pot
quote:ze mogen geen tabbladen openen
Best moeilijk om te posten als je geen tabbladen mag openenquote:af en toe wat bier en tieten posten
tekenen in Peentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
Het idee is sowieso een troll.
[..]
[..]
Best moeilijk om te posten als je geen tabbladen mag openen
Ik heb hem eerlijk van honkeytonk gekregen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat doe jij met HonkeyTonks oude UI?
wat fantastisch!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor iedere geslaagde FiPo of LaPo, gaat er ¤450,- in de pot.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef Frishe het volgende:
Geen tabbladen openen, maar wel bier en tieten posten.
quote:
En hoe krijg je je peent plaatjes op Fok! zonder naar tinypic ofzo te gaan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En hoe krijg je je peent plaatjes op Fok! zonder naar tinypic ofzo te gaan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat doe jij met HonkeyTonks oude UI?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk van honkeytonk gekregen!
Echt waar toch honkeytonk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt waar toch honkeytonk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Weet ik, jij trolled nooit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat dat voor mij ook geldt. ;D
Capibara's aan Pythons voeren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nooit meer eigenlijk, druk druk druk!
Wiens python?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, mezelf voeren aan een python.
Jim?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb de vent waar ik al jaren van droomde aan de haak geslagen.
Kan geen fokker zijn tenminste.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van, maar toch is het waar.
Mja uiterlijk is hij sowieso perfect, dat wist ik al heel lang. En nu blijkt ie innerlijk ook geweldig te zijn, dus ik ben meer dan gelukkig naar omstandighedenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maar beter als Jim, betwijfel het.
Nero heeft leren praten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja uiterlijk is hij sowieso perfect, dat wist ik al heel lang. En nu blijkt ie innerlijk ook geweldig te zijn, dus ik ben meer dan gelukkig naar omstandigheden
Danke schön, mahr ik neem mijn 9 millimeter laser me voor het geval ik een hond tegenkom.quote:
Ik ben bereid om een x aantal liters bloed te doneren, mits het terecht komt waar. Wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Danke schön, mahr ik neem mijn 9 millimeter laser me voor het geval ik een hond tegenkom.
Wat heb je toch tegen mij jij flikker, ik heb je niks gedaan. En hoezo verdedig je AP zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent ook een kankeruser. Zoals vermeld staat in je ondertitel.
Haha, daar is hij weer met zijn kankerfoto.quote:
Kutkick.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef vergezocht het volgende:
Wat TS niet snapt, is dat echte prijzen moeten worden aangeboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |