quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Panda72 het volgende:
Zo morgen zend het uitzendburo een nieuwe invalkracht. Heb consulent gezegd dat ik verwacht dat ze dit keer iemand sturen die intelligenter is dan de dame met wie ik vandaag heb genoegen heb gehad. Toen de consulent zei dat het wel meeviel. Flapte ik eruitdat ik apen in Artis heb gezien die slimmer zijn dan de uitzendkracht.
Nog steeds vervelend, zo maar eens een pijnstiller nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook hoe is het met jouw rib Trev?
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het graag anders gezien, maar mijn motoriek en wellicht ook mijn autisme staat het gewoon in de weg.
Hey Yukiquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, Beertje heb je dat echt gezegd?
![]()
Volgens mij was het ook zeker wel een ramp
Maar morgen krijg je dus iemand met een halve hersencel i.p.v. iemand met geenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jahet was eruit voordat ik er erg in had
Al die kleffe mannen op fok ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik wist niet dat jij hier ook postte Yuki..?
Okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik dacht, ik kom eens glurenLL post hier immers ook
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Al die kleffe mannen op fok ookErg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar morgen krijg je dus iemand met een halve hersencel i.p.v. iemand met geen
Ik ben benieuwd of ik je gelijk ga gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Maar dit is een erg prettige SC, vind ik zelf
Een kennis heeft een keer een hert aangereden en toen stelde de politie hem voor de keuze: hij was eigenaar tenzij hij afstand deed van het dier. Wilde hij het houden, zou hij wel moeten zorgen dat het z.s.m. van de weg werd gehaald.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was dat maar zo, meestal moet je alleen nog maar meer lappen
Dat snap ik, heb je ook niet lichamelijk werk, ik bedoel werk waarbij ik op mijn reet achter een pc kan zitten, zo ja dan kom ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou als dat zou is kan ze na een uur meteen naar huis ik ga geen tijd meer verspillen aan domme uitzendkrachten. Dan kan ik het werk net zo goed alleen doen.
Nee, zal wel eten zijn nog ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die ook!
Maar nu is hij er niet denk ik.
Ja hallo ik post hier pfffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik je gelijk ga geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yuki![]()
![]()
Maar Muck's liefde gaat toch door je maag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat je softie ben maakt je zo schattig In mijn ogen!
Zou ook kunnen maar hoe dan ook moet je het wel melden dat er eentje is aangeredenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kennis heeft een keer een hert aangereden en toen stelde de politie hem voor de keuze: hij was eigenaar tenzij hij afstand deed van het dier. Wilde hij het houden, zou hij wel moeten zorgen dat het z.s.m. van de weg werd gehaald.
Ik vond het ook een beetje een vaag verhaal, maar ik heb verschillende mensen wel eens horen zeggen dat dit kan kloppen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hallo ik post hier pfffwat denk je wel niet
Ja, idd, wat denk ik wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yuki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LovelyLady!!![]()
*KLING*!
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja hoor alleen woon je een beetje ver helaasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, heb je ook niet lichamelijk werk, ik bedoel werk waarbij ik op mijn reet achter een pc kan zitten, zo ja dan kom ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |