Thanksquote:
Lief hè?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Toekito het volgende:
Gisteren zag ik er ook 2 weghupsen voor de bus van je pa
Nooit leuk dieren aanrijden, Je verschiet je natuurlijk een ongeluk enzoquote:
En stiekem ben ik gewoon een softiequote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit leuk dieren aanrijden, Je verschiet je natuurlijk een ongeluk enzo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
En stiekem ben ik gewoon een softie
Ik was al van slag toen mijn visje ziek was en duidelijk niet zo lang meer had
Dat je softie ben maakt je zo schattigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mhihihiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat je softie ben maakt je zo schattig
En sommige dieren zijn ook niet goed voor je autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey Ferbquote:
Het schijnt dat als je een hert aanrijdt, je automatisch eigenaar van het dier wordt, tenzij je er ter plekke afstand van doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat maar zo, meestal moet je alleen nog maar meer lappenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je een hert aanrijdt, je automatisch eigenaar van het dier wordt, tenzij je er ter plekke afstand van doet.
Dat je softie ben maakt je zo schattig In mijn ogen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, dat weet ik niet. De kans dat ik ooit mijn rijbewijs haal is nagenoeg nihil.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En sommige dieren zijn ook niet goed voor je auto
[..]
Hey Ferb
Ik ben maar al te blij dat ik hem hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat weet ik niet. De kans dat ik ooit mijn rijbewijs haal is nagenoeg nihil.
Ik ook hoe is het met jouw rib Trev?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben maar al te blij dat ik hem heb
Ik had het graag anders gezien, maar mijn motoriek en wellicht ook mijn autisme staat het gewoon in de weg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben maar al te blij dat ik hem heb
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Panda72 het volgende:
Zo morgen zend het uitzendburo een nieuwe invalkracht. Heb consulent gezegd dat ik verwacht dat ze dit keer iemand sturen die intelligenter is dan de dame met wie ik vandaag heb genoegen heb gehad. Toen de consulent zei dat het wel meeviel. Flapte ik eruitdat ik apen in Artis heb gezien die slimmer zijn dan de uitzendkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |