quote:

Je bent een nieuwe programmeur en gaat je grenzen verkennen! Sommige kicken erop om te kijken hoeveel pc's ze beschadigen

.
Eigen methode'sMaar zoals hier vaker is gezegd mijn eigen methode's zijn uitvogelen welke naam je hebt als virus dit door middel van : Malware bytes te draaien. Een van mijn favoriete schoonmakers.
Als dit niet werkt;
1. Start
2. Msconfig
3. Services ->Hide all microsoft services aanvinken -> Alles in het lijstje erboven uitvinken.
4. Startup (tabje ernaast) Alles uitvinken.
5. Download malwarebytes van
http://malwarebytes.org/Mocht hij niet willen installeren, Svp veilige modus opstarten en daar in deze modus proberen het te installeren.
Hoe kom ik in veilige modus?• herstart uw computer
• Zodra uw computer klaar is met het laden van de BIOS (zwarte scherm en witte letters, of een ander beginscherm met een producent logo erop)
• tap op de F8-toets (of de F10)-toets totdat u in het Windows optie menu terechtkomt. Kies hier voor opstarten in veilige modus (Safe mode).
Als je zeker weet dat je virtumondo hebt dan kun je een van de volgende programma's gebruiken op volgorde van handigheid.
VOORT HET GEBRUIK EVEN DE SPOILER DOORLEZEN DANKU!
•
VundoFix,
•
VirtumondoBeGone,
•
SpyBot S&DHandleiding handig om deze even uit te printen of op je desktop op te slaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron :
tutorialVoor extra vragen en andere problemen
kun je een PM achterlaten
Dit niet alleen voor TS maar ook voor andere problemen algemeen
[ Bericht 27% gewijzigd door cablegunmaster op 22-01-2011 02:19:04 ]
Redacted