SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee, hoe dit valt op te lossen.
Opnieuw installeren is GEEN oplossing, ben er klaar meer in 3 keer in een half jaar te worden geïnfecteerd door zo'n faal virus dat nog geen eens zijn uiteindelijke doel kan bereiken: mij te laten betalen voor zijn scam, nee in plaat daarvan wordt mijn pc weer eens lekker door elkaar gehaald.
Ding komt via lekkende software binnen, voordat ik chrome gebruikte heb ik nog nooit zo'n ding gehadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Het virus faalt dus niet, dat doe jij.
Avira Antivir, nee ik gebruik geen kazaa en limewirequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Hint gebruik eens een goede virusscanner en download niet alles van KaZaA en Limewire
Een virus wordt gemaakt om voordeel te halen, vaak geld.quote:
Dat kunnen we zelf ook wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Rivalo het volgende:
Nog even en retorbrapi komt weer mijn zijn adviezen
Nee, want daar kun je geen virussen voor programmerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook wel...
Die virussen zijn je straf voor al je gekanker op Apple.
Dat krijg je met die windowsbakken, neem gewoon een Apple. Door zijn superieuoriteit krijgt je daar nooit virussen mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Rivalo het volgende:
Meh ik kan beter in tweakers ofzo vragen, deskundigheid straalt hier vanaf.
Nog even en retorbrapi komt weer mijn zijn adviezen
Dan zit ik altijd nog met het probleem dat ik Malwarebytes niet kan installerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef algebra010 het volgende:
Via msconfig kijken welke files worden uitgevoerd bij opstarten. Vervolgens via veilige modus deze files verwijderen en zware scan draaien.
Paar van die gasten hier, hadden het me zitten aanradenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef editoor het volgende:
Wie gebruikt er dan ook Avira antivir
Neem dan gewoon mse 2.0
[ afbeelding ]
Inderdaad Microsoft Security Essentialsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef editoor het volgende:
Wie gebruikt er dan ook Avira antivir
Neem dan gewoon mse 2.0
[ afbeelding ]
Mongolen die niet met een computer om kunnen gaan kunnen beter honderden euros meer uitgeven voor een Apple inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat krijg je met die windowsbakken, neem gewoon een Apple. Door zijn superieuoriteit krijgt je daar nooit virussen mee.
Moet je voor de grap die computer eens aan het internet hangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Vanaf 1996 gebruik ik windows. Geen firewall, niets. Nog NOOIT een virus gehad. Vreemd.
QFT.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Het virus faalt dus niet, dat doe jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |