wtf?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef rubbereend het volgende:
Het blijft een beetje crapy kwaliteit natuurlijk van zo'n mobiel maar
http://www.mobypicture.com/user/Domien/view/8648500
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf?
Dit klinkt toch voor geen meter?
Dat is awesomequote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan je er 1 geven uit vertrouwelijke bron.
Twin Shadow, naar alle waarschijnlijkheid.
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Deze maand namen volgens Rapid Razor Bob...
Radiohead?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Hpzone het volgende:
Artic Monkeys, Radiohead. Die twee. Anders noemde hij ze niet zo nadrukkelijk in dat interview. Wedden? Ik leg tien hele centen in.
Het was geweldig in Merleyn afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat is awesomeEerst z'n gig in Paradiso, daar heb ik nog het meeste zin in van al mijn optredens de komende tijd!
Hij wilt ze vast en zeker hebben.. maar hij heeft niks te willen. Radiohead heeft de touwtjes in handen en bepaald of ze willen & kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Hpzone het volgende:
Artic Monkeys, Radiohead. Die twee. Anders noemde hij ze niet zo nadrukkelijk in dat interview. Wedden? Ik leg tien hele centen in.
Arcade Fire kun je vrijwel zeker uit je hoofd zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zeg: Crystal Fighters, James Blake en Arcade Fire!
Als eerste naam of sowieso?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arcade Fire kun je vrijwel zeker uit je hoofd zetten
Stoppen die niet met optreden? Geen zin om het op te zoekenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Weer eens een vraag van de newbie: Gorillaz op lowlands, kansmaker?
dat zou op z'n zachts gezegd kut zijn, ze zijn net lekker op dreefquote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stoppen die niet met optreden? Geen zin om het op te zoeken
Hoorde op 3FM dat ze hoogstwaarschijnlijk geen festival optreden gaan doen in Nederlandquote:Op maandag 7 februari 2011 19:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als eerste naam of sowieso?En waarom?
Dat zou ik ook wel zeer waarderen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef Prenzlauer het volgende:
Waarom komen fokkers altijd hier met acts die of vorig jaar of het jaar daarvoor al aanwezig waren?
Doet mij maar Solar Fields, een paar ligkussens en een brakke ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |