Dat is toch vooral voor bedplassers?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef WheeleE het volgende:
R_B, voor mensen zoals jij hebben ze van die plastic of rubberen hoeslakens uitgevonden. En hulpmiddelen in volwassen maten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is toch vooral voor bedplassers?
Al wat gehoord Gotc ? Fijne avond allen
Ik moet toegeven hij is grappigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Passend bij de symptomen die RB vermeldt
Gewoon doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff is het slecht als ik nu al naar mn bed toe ga?
Morgenochtend zelf bellenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef Lovechild het volgende:
Oooh GotC wát balen he?!![]()
Ik vind dat toch altijd een beetje onprofessioneel. Maar ja, dat ga je niet zeggen he![]()
Mijn sollicitatie'ding' gaat via de post, dat kan ook en M heeft het op zijn werk voor me uitgeprint![]()
Ik denk dat ze een jong iemand zoeken omdat je ook vragen moest beantwoorden of je nog studeert enzo en dan durf ik dus weer niet te bellen he, held die ik benHad er net ook geen tijd meer voor en morgen ook niet echt, dus dan maar veilig via de post, gaat er minder tijd over heen.
Oh en het is in het Lucent Danstheater.
Nee, ik ga zelfs zo met je meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff is het slecht als ik nu al naar mn bed toe ga?
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
En mag ik hier even m'n gal spuwen op de hele organisatie rond de OV-chipkaart?
Ja?
Mooi!
[ afbeelding ]
OV-chipkaart? OV-chipkaart? Ik ben ondertussen ge-OVflipkaart![]()
![]()
En eigenlijk is heel vandaag een kutdag
Ohh LC..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef Lovechild het volgende:
Oooh GotC wát balen he?!![]()
Ik vind dat toch altijd een beetje onprofessioneel. Maar ja, dat ga je niet zeggen he![]()
Mijn sollicitatie'ding' gaat via de post, dat kan ook en M heeft het op zijn werk voor me uitgeprint![]()
Ik denk dat ze een jong iemand zoeken omdat je ook vragen moest beantwoorden of je nog studeert enzo en dan durf ik dus weer niet te bellen he, held die ik benHad er net ook geen tijd meer voor en morgen ook niet echt, dus dan maar veilig via de post, gaat er minder tijd over heen.
Oh en het is in het Lucent Danstheater.
dat zijn peren!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef GotC het volgende:
Oh en Miss, ik zocht net naar een plaatje 'gal spuwen' op Google, en toen kreeg ik:
[ afbeelding ]
Afgelopen zaterdag kon ik niet uitchecken. Dus, ik wil m'n geld terug. Al die moeite die je dan moet doen voor 1,10 euroquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef GotC het volgende:
Oh en Miss, ik zocht net naar een plaatje 'gal spuwen' op Google, en toen kreeg ik:
[ afbeelding ]
Hoe laat en waar was dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan op 3 februari het einde van de strippenkaart
Gister weer een actie tijdens mijn werk met een vrouwelijke (mooie) passagier
![]()
Kwam ze naar mijn cabine en vroeg hoeveel ze moest strippen om naar zoetermeer te gaan
Mijn reactie: Als je gaat strippen is het gratis maar als je wil stempelen dan zijn het 4 strippen. Ze moest even nadenken en werd toen zo rood en verlegen dat ze meteen niet meer mee durfde
Misschien heeft ze wel aangifte gedaan tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |