Oooh... Ik dacht vandaag.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaag niet, zaterdag. Al ga ik idd misschien toch nog even een koptelefoon halen
.
Heb je ook een puist?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: mag ik jouw concealer lenen?
Dat mag je denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders weinig wispelturig tbh
Ik heb net begrepen dat vrouwen niet denken.quote:
Valt me ook net op ja. De boefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie nog geen Q staan. Als Q niet kan, betwijfel ik of ik ga.
Not likelyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je hebt eindelijk smaak gekregen.
van Fok niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik mocht geen topic maken met dezelfde naam.
Dat denken ze maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat vrouwen niet denken.
Daarbij, de 29equote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie nog geen Q staan. Als Q niet kan, betwijfel ik of ik ga.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: mag ik jouw concealer lenen?
Daarom. Overigens valt dat plagen van jou nog best tegen, vriendquote:
Daar heb je ook wel weer een punt, en dat verklaard meteen die wispelturigheid!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat vrouwen niet denken.
quote:
Aber naturlich! Dat is het gewoon!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt, en dat verklaard meteen die wispelturigheid!
Spaties nerd! Heetwijf!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik mocht geen topic maken met dezelfde naam.
De line-up van EM's feestje is vast beter.quote:
oh ja, dat was er de 29e.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De line-up van EM's feestje is vast beter.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
Ja, wat is er de 29e? Dan weet ik waar nee bedankt tegen zeg.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
De line-up van EM's feestje is vast beter.
Lijkt me welquote:
Fijn met de halve SC aan de snats!quote:
Ja, dat lijkt mij ook.quote:
* missbehavin smeert met een grote kwast concealer op WT's smoelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zie er echt uit als een verzopen wrak.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
Is het raar dat ik nerveuzer ben voor vrijdag dan voor m'n tentamen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fijn met de halve SC aan de snats!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin smeert met een grote kwast concealer op WT's smoel
Wat de neuk is er vrijdag dan weer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
iets zegt me dat die feestjes nogal tegenvallen en alleen leuk zijn als je E_M heet en veel drugs hebt gesnoven.quote:
Gek kindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
volgens mij ging ze schoentjes kwijlenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is er vrijdag dan weer?
En van jouw kookkunst genieten toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij ging ze schoentjes kwijlen
Dat dacht ik alquote:
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de neuk is er vrijdag dan weer?
Dat is niet de hoofdreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij ging ze schoentjes kwijlen
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Dan ga ik naar m'n stage adres om 't contract te tekenen en alles door te nemen en zo...
Feliquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Is niet afgesprokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En van jouw kookkunst genieten toch?
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiëren ben ik hem mooi wel kwijt.quote:
Das niet handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nadat ik mijn ID-kaart heb moeten kopiëren ben ik hem mooi wel kwijt.
Ik denk dat ik het daar ter plekke moet ondertekenen. Iig de geheimhoudingsclausules e.d.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh leuk. Ik snap goed dat je je daar zenuwachtiger voor voelt dan voor een tentamen.
Ik heb net het ondergetekende contract opgestuurd trouwens.
onder kopieer apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt nog onder het apparaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Garden secretsquote:
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
op het apparaat gok ik, daar lag de mijne iig
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meegestuurd met contract per ongeluk?
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Overigens valt dat plagen van jou nog best tegen, vriend
je hebt dat ding nooit nodig, moet je net zien dat je van de week ergens wordt aangehoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, zo stom ben ik dan weer niet.
Gohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was verkouden/grieperig, had een kater en lag in bed met een wildvreemde vrouw dit weekend. (ja, het heeft soort van allemaal met elkaar te maken..).
Ben ik echt de enige die alle zaken weer van de plaat afhaalt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind echt zó vaak dingen onder mn scanner
Neuh, ik hou dat altijd wel in de gatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige die alle zaken weer van de plaat afhaalt?
Ja maar jij bent georganiseerd, ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik georganiseerd? Echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent georganiseerd, ik niet.
Nee, ik ook. Net nog voor de zekerheid gekeken maar hij ligt dus niet onder het kopieëerapparaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.html
Blijkbaar, scheelt dat t ding bij mij in een kast staat, dus ik leg t er onder en moet dan een paar meter lopen. Als de scan klaar is ga ik er meestal mee aan de slag, om dus te vergeten dat je al weken zonder dat ene zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer kunnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij waarschijnlijk wel.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.
en ja, die buurman deed zijn voordeur toen nooit op slot
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer kunnen.
Ik moet eigenlijk opruimen. Maar dat doe ik liever niet omdat ik zaken dan gewoon niet meer terug vind.
Beetje laf om iemand er voor te arresterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)de-vrouw-in-bed.html
Gelukkig gaan de deuren hier niet zonder sleutel open, en passen de sleutels niet op elke deur.. Anders had ik ook al een aantal keer bij de onderburen binnen gestaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een maatje van me is ooit bij de benedenburen op de bank beland met zijn dronken kop, die is daar ook gewoon gaan pitten tot ie een glas water in zijn gezicht gesmeten kreeg, en de benedenbuurman zei dat ie waarschijnlijk een verdieping te laag zat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.
Ik ben jaaaaaren geleden eens in de sloot wakker geworden, en ja er stond water in. Had wel kunnen verzuipenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ha! Stapels! Ik heb alleen maar 'hopen'.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook een bepaalde chronologie in de stapel ja.
Gelukkig ben je er nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben jaaaaaren geleden eens in de sloot wakker geworden, en ja er stond water in. Had wel kunnen verzuipen
Gelukkig welquote:
Weer geen vriendenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik m'n telefoon hoorde en dat ik een sms'je had, maar nee hoor
Ben je nu heel erg teleurgesteld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Oei en wat als je geen facebook hebt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrienden heb je toch alleen op facebook tegenwoordig
Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik snap mensen die geen maat kunnen houden sowieso niet... Ik vind dat echt raar, je voelt toch dat je niet meer op kan. En vooral als je de gevolgen kent, snap ik niet waarom het de week daarop net zo hard weer gebeurt.
Dan heb je net als ik een levenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei en wat als je geen facebook hebt?
Daar zat hem dus het probleem bij mij. Ik word/werd bijna nooit ziek van drank en als je eenmaal dronken bent is je beoordelingsvermogen sowieso niks meer waard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik snap mensen die geen maat kunnen houden sowieso niet... Ik vind dat echt raar, je voelt toch dat je niet meer op kan. En vooral als je de gevolgen kent, snap ik niet waarom het de week daarop net zo hard weer gebeurt.
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Geen facebook en ook geen leven hier.quote:
Ik vind soms geen maat kunnen houden wel iets anders dan helemaal geen maat kunnen houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bent![]()
Maar als dat gebeurt, ben ik weken, soms zelf maanden later nog 'genezen' van de drank. Het is wel eens gebeurd, hoort erbij, vind ik
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niks
Ik hoorde echt ting-tingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel hem soms gewoon trillen, daar ben ik dan 100% zeker van.... en toch niks
Dan heb ik gewoon mail hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
Nou ja, je leert ervan tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zat hem dus het probleem bij mij. Ik word/werd bijna nooit ziek van drank en als je eenmaal dronken bent is je beoordelingsvermogen sowieso niks meer waard.
Maar van zo'n uitspatting word je wel voorzichtiger, geloof me
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan soms geen maat houden, maar dan ga ik gewoon net over dat randje heen en dan weet je al niet meer dat je over je randje heen bent![]()
Ik hoor hem nu drie kamers verderop, maar o wee als ik hem bij me heb in m'n jas! Dan hoor ik 'm niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."
De ijscoboer!quote:
Oh, ik ben daarna ook nog wel eens stomdronken geweest hoor. Alleen niet meer zo erg dat ik in een sloot terecht kwam en tot mijn knieën in het water staand tegen de kant van de sloot in slaap vielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je leert ervan tochMijn vriendin bijvoorbeeld, leert er niet van en maakt iedere keer weer dezelfde fout en belandt kotsmisselijk op de plee
Pics?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik leer nooit van dat soort drank-verhalen, maar ik ben ook maar 1 keer in de 5 jaar ofzo ziek van de drank, dus.
Laatste keer lag ik kotsend in de berm van de A2, terwijl mijn vrienden schaterlachend in de auto zaten.
Zo praat je niet over je vader....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga het gedrocht even bekijken, pa is thuis.
Dat is ook mooi, of de hele zijkant van de auto onder spugenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik leer nooit van dat soort drank-verhalen, maar ik ben ook maar 1 keer in de 5 jaar ofzo ziek van de drank, dus.
Laatste keer lag ik kotsend in de berm van de A2, terwijl mijn vrienden schaterlachend in de auto zaten.
Ik weet tegenwoordig wel waar die grens ligt, vroegah niet altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als dat gebeurt, ben ik weken, soms zelf maanden later nog 'genezen' van de drank. Het is wel eens gebeurd, hoort erbij, vind ik
Dat anti-uitdrogen concept is goed, maar dan kun je beter water drinken ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik moest overgeven kwam door mijn lumineuze idee om een halve liter sportdrank te drinken voor het slapen gaan toen ik terug kwam van het stappen.
"Goed om uitdroging te voorkomen, heb ik morgen geen kater". Toen heb ik dus in een paar teugen een flesje van dat spul naar binnen gewerkt. Was ijskoud en daar begon mijn maag toen nogal tegen te protesteren.
Ja, idd, het NIET hebben van een social media profiel staat gelijk aan het hebben van een levenquote:
Ook herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan gewoon de echte oproepen missen als je aan het lopen of fietsen bent omdat je steeds denkt "ja dag, is toch weer vals alarm..."
Wat ouderwetsquote:
Kijk haar eens belangrijk zijnquote:
Ik weet 'm nog steeds niet altijd te vinden. Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet elke week drink.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef rival het volgende:
Ik weet tegenwoordig wel waar die grens ligt, vroegah niet altijd
Belangrijk zou zijn als ik zou zeggen:quote:
Cola boven allesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat anti-uitdrogen concept is goed, maar dan kun je beter water drinken ja.
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat stom dat KFC niet bezorgd![]()
Zo eerst eens douchen en dan eten halen..
zegt zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet 'm nog steeds niet altijd te vinden. Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet elke week drink.
Weet je zeker dat het je telefoon is die je bij je hebt? ik zou hem niet op werk uit je tas halen schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
Die 300x per dag dat ik mijn telefoon voel trillen
Ja, of het spul niet in een paar teugen naar binnen werken. Ik heb sowieso wel vaker dat mijn maag wat protesteert tegen sommige sportdrankjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook een ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halen
precies. gewoon een halve liter water voor het slapen gaan. Vooral na bier is dat goed, omdat ze zoveel zout in het bier stoppen (zodat je meer dorst krijgt, want nuttig is het verder niet)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es bij de AH wat wok spullen halen
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je vader....
Van die zoete meuk als amaretto krijg je ook zo'n dorst, daar krijg ik altijd katers van. Als ik aan de baco's ga kan ik door blijven drinken zonder kater te krijgen of echt dronken te worden, dat komt denk ik ook gewoon doordat je genoeg vocht binnen krijgt dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
precies. gewoon een halve liter water voor het slapen gaan. Vooral na bier is dat goed, omdat ze zoveel zout in het bier stoppen (zodat je meer dorst krijgt, want nuttig is het verder niet)
Als ik goeie wijn drink heb ik ook geen kater. Het is idd wel een beetje wat je drinkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Van die zoete meuk als amaretto krijg je ook zo'n dorst, daar krijg ik altijd katers van. Als ik aan de baco's ga kan ik door blijven drinken zonder kater te krijgen of echt dronken te worden, dat komt denk ik ook gewoon doordat je genoeg vocht binnen krijgt dan.
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik goeie wijn drink heb ik ook geen kater. Het is idd wel een beetje wat je drinkt.
Wijntje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.
Ik heb dat ook ja, maar het gaat ook sneller omdat ik dan meestal in biertempo drinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van wijn wordt je ook heel anders aangeschoten dan van andere drank.
Over welk mormel heb je het dan?quote:
Kings of Leon met Pyro?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké, wie zijn die lui die NU op Q zijn?
Zoet wit met ijs graag.quote:
Ik ben niet op Qquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké, wie zijn die lui die NU op Q zijn?
Ik drink eigenlijk alles wel in bier/limonadetempo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dat ook ja, maar het gaat ook sneller omdat ik dan meestal in biertempo drink.
Daarom drink ik nooit wijn in kroegen oid wel bij het eten, of evt thuis soms.
Ach, giet een paar flessen van de allerbeste wijn naar binnen en dan voel je je de volgende dag ook niet prettig hoor. Je lichaam reageert nou eenmaal niet al te best op grote hoeveelheden alcohol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik goeie wijn drink heb ik ook geen kater. Het is idd wel een beetje wat je drinkt.
Dat zat ik me ook net te bedenken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alles wel in bier/limonadetempo.
ja, ik dus ook, dus bestel ik geen sterke dingen meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
dan denk ik dat ze niet zoveel ba in je co stoppenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die zoete meuk als amaretto krijg je ook zo'n dorst, daar krijg ik altijd katers van. Als ik aan de baco's ga kan ik door blijven drinken zonder kater te krijgen of echt dronken te worden, dat komt denk ik ook gewoon doordat je genoeg vocht binnen krijgt dan.
Omdat het eventjes niet over seks gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Aneurism het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over drank!?
Moet het dan maar weer over tieten gaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Aneurism het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Aneurism het volgende:
Volgens mij zei ik gedrocht. En ik bedoel de autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over welk mormel heb je het dan?
Ik hou het tegenwoordig gewoon bij bierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie nu die nieuwe lelijke?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik gedrocht. En ik bedoel de auto
Ik schenk thuis mijn eigen baco's in, in de kroeg is het gewoon cola ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan denk ik dat ze niet zoveel ba in je co stoppen
Goh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet zo'n wijndrinker, zoals je merkt.
Ja, hij is vanmiddag gebracht. Net even mee gereden, hij rijdt an sich wel fijn, maar zoveel verstand van rijcomfort heb ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft ie nu die nieuwe lelijke?
Hoe kan je nou verstand van comfort hebben?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is vanmiddag gebracht. Net even mee gereden, hij rijdt an sich wel fijn, maar zoveel verstand van rijcomfort heb ik nu ook weer niet
Wat was 't ook alweer? Ik weet nog dat je zei dat het een lelijk hok zou worden, maar niet meer welkequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is vanmiddag gebracht. Net even mee gereden, hij rijdt an sich wel fijn, maar zoveel verstand van rijcomfort heb ik nu ook weer niet
Als je er niet dronken van wordt, dan gok ik toch echt van nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schenk thuis mijn eigen baco's in, in de kroeg is het gewoon cola ja.
En ik maak goeie baco's.
Mijn dronken uitspatting zijn ook enorm verminderd sinds ik in principe geen sterke drank meer drink. Ik drink nog wel regelmatig bier met een hoog alcoholpercentage maar dan altijd in het begin. Niet om 3 uur 's nachts nog eens een extra Leffe Triple naar binnen gaan gooien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik dus ook, dus bestel ik geen sterke dingen meer.
Ik krijg hier een banner voor daten met "volslanke" mensen.quote:
Niet als ik achter de bar staquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schenk thuis mijn eigen baco's in, in de kroeg is het gewoon cola ja.
En ik maak goeie baco's.
RIJcomfortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verstand van comfort hebben?.
quote:
Ze hebben ons omgewisseld!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg hier een banner voor daten met "volslanke" mensen.
As if.
Same here, al wil er soms nog wel een paar rondjes Hot and Sweet doorheen gaan, das ook killerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn dronken uitspatting zijn ook enorm verminderd sinds ik in principe geen sterke drank meer drink. Ik drink nog wel regelmatig bier met een hoog alcoholpercentage maar dan altijd in het begin. Niet om 3 uur 's nachts nog eens een extra Leffe Triple naar binnen gaan gooien.
Ja, hij zit lekker, of hij zit niet lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verstand van comfort hebben?.
Skoda Yeti.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Ik weet nog dat je zei dat het een lelijk hok zou worden, maar niet meer welke
Als het lekker rijdt, rijdt het lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
RIJcomfortja weet ik het, wegligging en zo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het dan maar weer over tieten gaan?
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je er niet dronken van wordt, dan gok ik toch echt van niet
Ik vind de Touran fijner, maar deze is ook wel prettig om in te rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het lekker rijdt, rijdt het lekker.
60% barcadi met cola, en daarboven op 40% cola?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.
Ach, het is toch niet jouw autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Touran fijner, maar deze is ook wel prettig om in te rijden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
60% barcadi met cola, en daarboven op 40% cola?
Ik zou zo'n auto dan ook nooit uitkiezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is toch niet jouw auto.
als ie 50/50 is zou je best wel erg dronken moeten kunnen worden Klutsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, 60& baco 40% cola? Het is nou ook niet echt dat die rum zo lekker te hachelen is.
Ik word niet zo snel dronken, maar ik drink ook met vlagen en vooral in de zomer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
als ie 50/50 is zou je best wel erg dronken moeten kunnen worden Kluts
en bacardi vind ik zelf ook niet lekker... weinig sterkte drank eigenlijk... denk vroeger teveel van naar binnen gegoten
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, al wil er soms nog wel een paar rondjes Hot and Sweet doorheen gaan, das ook killer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.
Vroegah kwam er pas sterke drank aan te pas als iedereen al een slordige 2 a 3 liter bier op had. Ja, dan wil het wel eens fout gaan
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst met Sinterklaas hadden we surprise-avondje en deden we een dobbelspel om de cadeaus te verdelen. Als je dan 6 gooide moest je ook een shotje naar binnen gieten. Maar goed, dat is dan dus in het begin van de avond en dan kan het nog wat hebben.
Vroegah kwam er pas sterke drank aan te pas als iedereen al een slordige 2 a 3 liter bier op had. Ja, dan wil het wel eens fout gaan
Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n auto dan ook nooit uitkiezen
Het is een leasebak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding idd.
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, het NIET hebben van een social media profiel staat gelijk aan het hebben van een leven.
gewoon spelletjes verzinnen omdat je dan iig niet zomaar shotjes aan het zuipen wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.
Het zijn altijd leuke avondjes idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]! Dat is wel een leuke manier om een saaie avond leuk te maken.
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Camping de Appelhof toevallig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit een toren gebouwd van kratjes bier. Het werd uiteindelijk een kasteel na 2 weken op de camping. Ja, toen was dat stoer.
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.quote:
De nieuwe, CL is een luxe-kind.quote:
Want zo zwart/wit is het inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
Alleen de oude zijn leukquote:
Over het algemeen wel....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want zo zwart/wit is het inderdaad.
de deur uitgaan.... bahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
quote:
wie doet het dan ook met dobbelstenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.
quote:
Daarom deed je het ook op jongerencampings waar dat soort gedrag heel normaal was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spreek je me nu tegen joejoe?
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.quote:
Wij deden het als spel bij de examenstuntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
quote:
Maar mijn verhalen op facebook zijn ook reuze interessant!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.
Oftewel, nee, zo is het over het algemeen niet.
Ik zou dan een creme kleurige kiezenquote:
Nee, dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de leleijkste auto ooit gemaakt.
Die ontwerper was of dronken of 3 jaar oud
digitaal contact vind ik niet echt contact. ik ben een echte social media hater.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die is ook tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan een creme kleurige kiezen
* Denkt terug aan die zaterdag* iig geen roze
Kloptquote:
Gewoon allebei nemen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Al zag ik bij Munsterhuis de oude in het babyblauw en dat was ook wel echthoor!
Ja, sure. Net nog, VIA FACEBOOK, afgesproken met 2 vriendinnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dit dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een speelgoedautootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs ik, misschien wel de grootste new social media hater die hier rondloopt, vind dat iets als Facebook bijvoorbeeld een toevoeging is als het om sociale contacten gaat. Mijn hyves gebruik ik niet meer, maar facebook zorgt er wel voor dat ik de mensen die ik misschien niet dagelijks spreek uit het oog verlies. Ik ben geen beller, en zo blijf je toch een beetje van elkaar op de hoogte en de drempel om even een kort berichtje te sturen is laag.
Oftewel, nee, zo is het over het algemeen niet.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dit dan:Je merkt het in ieder geval niet als je een kind aanrijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dit dan:Nee die is sportiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oneens, of je begrijpt de betekenis van oude niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de leleijkste auto ooit gemaakt.
Die ontwerper was of dronken of 3 jaar oud
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contactquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure. Net nog, VIA FACEBOOK, afgesproken met 2 vriendinnen.
Net als met zoveel dingen, je kan lekker eigenwijs doen, en met dit soort bullshit aankomen, OF je gebruikt het waar het voor is. SOCIAAL in contact blijven met mensen die je anders echt niet de hele dag kan bellen oid.
net bijv concertkaartje gekocht, zag dat een groep vrienden van me erook heengingen, dus ik nu ook. Nou nou, wat kom ik NIET meer buiten door dat facebook zeg.
Naast het feit dat pa er velgen onder heeft ipv wieldoppen, het enige voordeelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je merkt het in ieder geval niet als je een kind aanrijdt.
Die is dan wel weer coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oneens, of je begrijpt de betekenis van oude niet.
[ afbeelding ]
Jij geeft niet graag je ongelijk toe hè?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contact
Wist niet dat ze dat model al eerder hadden gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat versta je onder echte vrienden? Ik heb op Facebook veel oude studiegenootjes waar ik niet zo nodig mee hoef af te spreken, maar we reageren wel vaak op elkaars berichtjes en foto's zodat we wel in contact blijven. M'n echte vrienden mail of bel ik wel, dan kan niet iedereen het meelezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.
Ik spreek vrienden soms weken niet en dan spreken we weer eens af. Dat is het mooie van echte vriendschap, je hebt geen verwachtingen van elkaar, omdat het toch altijd goed gaat.
Wat moet je met mensen die dan wel "vriend" zijn op je facebook of op hyves, die NOOIT eens aan je vragen hoe het gaat, maar die je wel constant jouw gebeurtenissen opdringt dmv een WWW of een blogje of je nieuwe foto's die dan op de "hoofdpagina" van de ander komen te staan.
Nee, dan spreek je echt over vriendschap
Dat zeg ik. Met voor suicide doors zodat je beide deuren in één deurscharnier kan vrotten.quote:
Die is tenminste wel leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je facebook nodig dan voor sociaal contact?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij geeft niet graag je ongelijk toe hè?
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt fuckbook niet nodig voor sociaal contact
Afaik designauto van het jaar 1957.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat model al eerder hadden gehad.
Die is wel leuk
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je facebook nodig dan voor sociaal contact?
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.
Dat beweert niemand, maar het is gewoon leuk en gezellig. EN het heeft wel degelijk nut.
Alleen is ie natuurlijk slechts leuk voor de heb en het showen. Ik wil niet weten hoe beroerd zo'n ding rijdt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Met voor suicide doors zodat je beide deuren in één deurscharnier kan vrotten.
Dat weet je dus niet, want je hebt geen facebookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....
Nou dat sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leef al jaren zonder facebook en het gaat mij net zo goed af als mensen MET facebook, dus nee, facebook heeft geen ECHT nut....
't Blijft Italiaans hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen is ie natuurlijk slechts leuk voor de heb en het showen. Ik wil niet weten hoe beroerd zo'n ding rijdt eerlijk gezegd.
Moet ook zeggen dat mijn kennis van fiat beperkt is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afaik designauto van het jaar 1957.
met mensen die je in het dagelijks leven ook weleens ziet snap ik het wel. maar mensen die je verder nooit ziet, tja, nutteloos vind ik en daarom heb ik geen enkel profiel ergens. mensen die ik graag zie en spreek contact ik wel via andere wegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droppie, dat maak jij ervan met je : ik ben tegen-attitude.
Dat beweert niemand, maar het is gewoon leuk en gezellig. EN het heeft wel degelijk nut.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Timing weer babequote:
natuurlijk zitten er mensen tussen die je niet spreekt, maar veel ook gewoon wel. Komt alleen al het voordeel bij dat FB chat het bij iedereen op het werk doet bijv, dan kan je toch ff wat kleppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
met mensen die je in het dagelijks leven ook weleens ziet snap ik het wel. maar mensen die je verder nooit ziet, tja, nutteloos vind ik en daarom heb ik geen enkel profiel ergens. mensen die ik graag zie en spreek contact ik wel via andere wegen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwens wel mans voor iemand die scharrels via FOK! opdoet.
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebtquote:
je doelt eerst nog op alles op dat gebied, FOK! is niet heel veel anders opzich natuurlijk, fobo-profiel, beetje PM's sturen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo burn? Bewijst toch maar juist dat je facebook NIET nodig hebt
Fok is ook gewoon een social network sitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mensen ken jij/heb je leren kennen via Fok?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
In bikini drankjes verkopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
Wat maakt Facebook, waar je dan in iig nog sort of open over jezelf bent, nou minder dan Fok waar jij je achter een nick verschuilt en daar met praatjes vrouwen aan de haak kan slaan, omdat het lekker anoniem is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg 'es, mien jongquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik heb echt de meest briljante tijdelijke baan waarschijnlijk![]()
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die je uit het oog verliest omdat je ze niet dagelijks spreekt zijn geen echte vrienden.
Ik spreek vrienden soms weken niet en dan spreken we weer eens af. Dat is het mooie van echte vriendschap, je hebt geen verwachtingen van elkaar, omdat het toch altijd goed gaat.
Wat moet je met mensen die dan wel "vriend" zijn op je facebook of op hyves, die NOOIT eens aan je vragen hoe het gaat, maar die je wel constant jouw gebeurtenissen opdringt dmv een WWW of een blogje of je nieuwe foto's die dan op de "hoofdpagina" van de ander komen te staan.
Nee, dan spreek je echt over vriendschap
quote:
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doenquote:
Ook dat, been there, done that.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
laatst vond een meisje waar ik vroeger mee omging mij via hyves... toen hebben we weer een afspraakje gehad... haar zou ik anders nooit meer gesproken hebben.... ik zie voordelen
Is dat een Leepu creatie?quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wat lelijke misbaksels op de wereld gezet.
Lekker dichtbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in een string
[..]
ik had ooit een bijbaan als projectleider bij een vervoersregie bedrijf (duur woord voor verkeersbegeleider) en dat mag ik waarschijnlijk 5 weken bij de jaarbeurs doen
In het zwart en zonder al dat kunstof zou het er nog redelijk uitzienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Pontiac Azteckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Noooooo, you're doomedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
ik ga de pc afsluiten en het echte leven in.. wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |