Of je hebt eindelijk smaak gekregen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt best mee, volgens mij is gewoon de kwaliteit van de friet hard achteruit gegaan. Zou best eens te maken kunnen hebben met het feit dat er nu alleen nog maar in 'gezond' vet wordt gefrituurd.
iets met wispelturigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu doe je het weer even goed
Volg de Maas maar en bedenk wel gebouw "De Brug" genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weena ok, maar De Brug zegt me weinig.. Ik dacht dat het een kroeg/nachtclub was?
Maar ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een combi waar ik van ga kokhalzen
Godzijdank!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah, bonus is overgemaakt, staat er vanavond op.
Ik eigenlijk niet, maar ik moet van mezelfquote:
quote:
Waar wil je anders heen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, maar ik moet van mezelf.
Mijn werk is lichtelijk saai op het moment nu ik alles heb overgedragen omdat ik overspannen was. Niks geen stress meer! Tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
de hele dag niks doen, en dan nog vroeg naar huis ook
Lesbische vrouwen zijn echt nergens goed voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
Ik wil straks ook naar huis. Gelukkig ga ik naar mijn lebbische vriendin, Goulash eten en laptop fixxen. FML.
gewoon, ergens heen, kroeg, restaurant, melkweg, paradiso, weet ik hetquote:
Jij ging toch shoppen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon, ergens heen, kroeg, restaurant, melkweg, paradiso, weet ik het. the usual.
Behalve dan dat ze een mega-appartement hebben met alles erop en eraan. Haar 'vriend' is een echte mannenhater. Die haat ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
Lesbische vrouwen zijn echt nergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |