Jij geeft 'm weg?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die wordt binnenkort gratis weggegeven aan iemand heul zonder mic maar blijkbaar wil niemand 'm
quote:
SPOILER PLOXquote:
dan heb ik betere headphonesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die wordt binnenkort gratis weggegeven aan iemand heul zonder mic maar blijkbaar wil niemand 'm
Mijn beste vriendin is een rood/bruinharige aziaat.quote:
Doe jij nog wel even mee aan mijn collectieve jingle.quote:
Welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel of geen jingle opnemen voor de charmante webhawk?
Wat moetk ervoor doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe jij nog wel even mee aan mijn collectieve jingle.
Dj. Koelkast inspreken en naar mij toe helpen![]()
En 't is maar gratis hoor, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Het is beter dan menig laptopmic.
Welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meid wat enigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is een rood/bruinharige aziaat.
Ik ben bevooroordeeld in het geven van een mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laatste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef Proletariaat het volgende:
hapert de stream of heeft mijn internet aids?
Ik denk dat je hem al gewonnen hebt omdat niemand hem wilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wat moetk ervoor doen?Ik heb een nieuwe headset nodig
HEUJ IK WIL HEM OOK WELquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem al gewonnen hebt omdat niemand hem wil
Ok.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben bevooroordeeld in het geven van een mening.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast ik wil hem wel hoor, dan kan ik ook meeskypen
IK HEB EM AL GEWONNEN! WEG JIJ!quote:
HET WORDT DE ULTIMATE SUPER DJ EXTREME MUSIC OFFquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wou die zelf doen denkik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: alleen doen als ik hem mag bewerken tot volledige jingle
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik hem alsnog winnen als ik mn boobs in de strijd gooi?
Dan zeg ik: niet insprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wou die zelf doen denkik.
Zo ja. Dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Of is dat valsspelen?quote:
Dat kanquote:
Bring it onquote:
Als eva jinek het goed keurtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Sure, alleen als ik zelf wel ook het kale resultaat krijg, zodat ik er zelf óók mee kan werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: alleen doen als ik hem mag bewerken tot volledige jingle
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als eva jinek het goed keurt
[ afbeelding ]
Maar dan krijgen we brammetje achter ons aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als eva jinek het goed keurt
[ afbeelding ]
Koelkast en zn vriendinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt eraan, wie krijgt het allemaal te zien?
sopsopsopquote:
Brammetje zorgt voor liefdadigheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we brammetje achter ons aan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brammetje zorgt voor liefdadigheid
Nee ze kijkt raar..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die ziet er een beetje stoned uit
Ooooooh neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sure, alleen als ik zelf wel ook het kale resultaat krijg, zodat ik er zelf óók mee kan werken
Hallo ik wil die headset ook winnenquote:
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans en Mireille van Koffietijd
Dat is wel H&Mquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
H&M heeft niet veel basic kleding
Testserver?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik heb zojuist alle instellingen voor Skype in SAM:BR gedaan. Hoe weet ik nu of het ook werkt
Dan gaat hij morgen onder de hamer in mijn showkequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik wil die headset ook winnen
Je komt te feministisch overquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef sharr het volgende:
[..]
* sharr is een vrouw en vindt dat wel mooi
Wat moeten we er voor doen? De topics gaan veel te snel, ik ben druk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet mn boobs in de strijd te gooien?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan gaat hij morgen onder de hamer in mijn showke
Jawelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
H&M heeft niet veel basic kleding
Dan gaat ie kapotquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan gaat hij morgen onder de hamer in mijn showke
GINGERS HAVE SOULS TOOOquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we ontopic blijven schatjes![]()
Dit is niet de nachtbagger vol gingers
Wie weet helpt het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet mn boobs in de strijd te gooien?
Verdomme dan maak ik dus geen kans
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je komt te feministisch over
Wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
JAWEL! NIEUWE CDTJES BINNEN!
ADOREER ONDER DEZE POST JOHN COLTRANE
hey, ga je die draaien als jij bent?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
Nee, daar gaat mn identiteit...quote:
Die modeontwerpers die tijdelijk samenwerkten met H&M zoals Jimmy Choo zijn niet erg basic hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
Kunnen jullie verder gaan in LIF ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die modeontwerpers die tijdelijk samenwerkten met H&M zoals Jimmy Choo zijn niet erg basic hoor
Hallon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef trolololo het volgende:
Goedemiddag nu net thuis uit school enzo...
Nu proberen skype systeem goed te laten werken.
Heeft iemand veel ervaring / tips op dat gebied?
xx Trolololo
Ik speel bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
hey, ga je die draaien als jij bent?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen jullie verder gaan in LIF ofzo?
welkom terug uit schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef trolololo het volgende:
Goedemiddag nu net thuis uit school enzo...
Nu proberen skype systeem goed te laten werken.
Heeft iemand veel ervaring / tips op dat gebied?
xx Trolololo
True, ze hebben meerdere lijnen. Basiclijn is er altijd, aardig wat spullen te vinden, Jimmy Choo is altijd maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die modeontwerpers die tijdelijk samenwerkten met H&M zoals Jimmy Choo zijn niet erg basic hoor
Nee. Nooit van gehoord.quote:
Die vent met dat haarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Dat is toch die vent met dat haar enzo?
Je doet het sowieso, toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je niet gauw mooie muziek aan zet post ik een foto van je, Dago
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Die staan ook in fobo..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik dan nu Neil Young aanvragen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
die staan toch ook in zijn foboquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wat voor een muziek staat er op het programma?quote:
quote:
Half uurtje starten met dance richting de wat hardere house.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een muziek staat er op het programma?
Laat maar zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
en ik wil zelf ook wel foto's posten, maar dat willen jullie niet..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ssssssst, dan heb ik toch geen pressiemiddel meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
die staan toch ook in zijn fobo
Hij belt met de vaste lijn volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef TimKuik het volgende:
Koelkast, hoe heb jij jouw opstelling? Hoe zorg je er voor dat skype bellers on air kunnen komen? Heb je 2 geluidskaarten en afspeel aparaten of lus je je stereomix door? Of gebruik je een 2e PC?
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef TimKuik het volgende:
Koelkast, hoe heb jij jouw opstelling? Hoe zorg je er voor dat skype bellers on air kunnen komen? Heb je 2 geluidskaarten en afspeel aparaten of lus je je stereomix door? Of gebruik je een 2e PC?
Klopt het als je SAM:BR Skype instellingen hebt gedaan dat je dan zelf het geluid echt kut hoort?quote:
1 pc, 1 geluidskaart, maar eentje die 4 aparte ins/outs heeft (Terratec DMX 6-fire)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef TimKuik het volgende:
Deze foto had je toch niet:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ssssssst, dan heb ik toch geen pressiemiddel meer
Nice, wie weet kan ik daarmee beter leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Half uurtje starten met dance richting de wat hardere house.
Ah ok, waarvan je er 2 gebruikt neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 pc, 1 geluidskaart, maar eentje die 4 aparte ins/outs heeft (Terratec DMX 6-fire)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet het niet mijn vrind, zal pirania vragen om mij morgen op de 15.00 uur te zetten.
Oo, oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans en Mireille presenteerden Koffietijd,
Akoetsjiekoetsjiekkooooeeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze foto had je toch niet:
[ afbeelding ]
Maar dat kan helegaar niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet het niet mijn vrind, zal pirania vragen om mij morgen op de 15.00 uur te zetten.
Dat is hier in MMquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die met het paaltjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik gebruik geen samquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Klopt het als je SAM:BR Skype instellingen hebt gedaan dat je dan zelf het geluid echt kut hoort?
Ja, mengpaneel gaat op IN 1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah ok, waarvan je er 2 gebruikt neem ik aan?
Laat maar, het klopt nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen sam
welke?quote:
Audacity?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen sam
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ruzie aan het zoeken met de audio,
hij stotter te erg.
Doe m'n best!
Jah ik hoorde ook wat ruis.quote:
Ik was aan het skypenquote:
Daarmee kun je niet uitzenden -voorzover ik weet-quote:
Hoorde je mij of niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was aan het skypenmaar ik verstond er geen bal van door die keiharde muziek!
Nee, naaktfoto's heb ik niet..quote:
AA 3.0.1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarmee kun je niet uitzenden -voorzover ik weet-
Ik gebruik Direttore voor afspelen in mijn show, en Cool Edit Pro 2.0 ( Tegenwoordig Adobe Audition )
Ik gebruik ook cool edit proquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarmee kun je niet uitzenden -voorzover ik weet-
Ik gebruik Direttore voor afspelen in mijn show, en Cool Edit Pro 2.0 ( Tegenwoordig Adobe Audition )
De mijne komt eraan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, hoeveel inzendingen heb je nu binnen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik gebruik ook cool edit pro. Oud progje maar werkt nog goed voor z'n leeftijd.
@Dagoduck, ken je Kyuss?
Ik ben nog even bezig, ik roep je als ik er ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Koelkast, zou je even op skype willen komen?
Wat da fack, niet? syrs?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Ensemble het volgende:
Kan iemand mij het wachtwoord van de teststream geven?
Gisteren bijna 100quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Vind je dat weinig?
oh trouwens..
Ja hallo met in the Dark
onder anderequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je Dj Koelkast voor me ingesproken?
Kan jij onz-radio niet promoten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Vind je dat weinig?
oh trouwens..
Ja hallo met in the Dark
Ik toevallig ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zin in nirvana - smells like teen spirit.
w8 ffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die zit ook bij guitar heroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja dat zou ik ooknog even doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je Dj Koelkast voor me ingesproken?
Pollyquote:
Toch nog Nirvana gedraaid.quote:
De onz site.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef TimKuik het volgende:
Moet je nou requesten via http://onz-radio.nl/request.html
of via http://onz-radio.nl/request.html
?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef TimKuik het volgende:
?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef TimKuik het volgende:
?
Ik ken hem niet van Guitar Hero, ik zeg alleen dat ie daarbij zit. Ik kende hem van mn vaderquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Jackson5 het volgende:
Doe eens gauw Michael Jackson erdoorheen dan ben ik vaste luisteraar
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Jackson5 het volgende:
Doe eens gauw Michael Jackson erdoorheen dan ben ik vaste luisteraar
Ik heb wel Them Crooked Vultures met de gitarist van Led Zeppelinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
w00t niet eens, hoe kan dat nou? Led Zeppelin maybe?
Hmm.. heb je The day that never comes - metallica?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel Them Crooked Vultures met de gitarist van Led Zeppelin
Wow, Metallica én Michael Jacksonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hmm.. heb je The day that never comes - metallica?
Ik kan het wel downloadenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hoppa, even het slechtste nummer van Metallica aanvragen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Nee, dasjonniequote:
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoppa, even het slechtste nummer van Metallica aanvragen.
Hahaha hmm One dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoppa, even het slechtste nummer van Metallica aanvragen.
Comic Sansquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
Weet iemand nog een mooie strakke font voor een logo?
haha, ik las een mooie strakke kont..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haha, ik las een mooie strakke kont..
Helveticaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |