Wel als je alle poorten open gaat gooien.. zoals je eerder aangafquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is niet dom. Als je poorten voor je xbox openzet heeft dat geen gevolgen voor de andere apparaten op het netwerk.
0 tot 60.000 opengooien alleen voor de xbox?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Ik zei duidelijk alleen voor de xbox.
static ip werkte toch niet..? dan is dat dus een onveilige methode, dat is wat ik bedoelde..quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Je hebt niet echt kennis van netwerkinfrastructuur of wel? En ondertussen maar facepalmen![]()
Er zijn in totaal 60.000 (specifieker 65536) poorten die je xbox kan gebruiken. Als je al die poorten openzet dan weet je dus zeker dat er nooit een poort is die je later open moet zetten omdat er dan een spel is die een andere poort gebruikt. In feite is het hetzelfde als je xbox in de dmz zetten, maar niet alle routers hebben die functie.
Je zet die poorten open voor het ip van je xbox. Andere apparaten op het netwerk hebben er niets mee te maken.
Doopsta, heb je je xbox direct op de modem aangesloten, of zit er ook een router tussen? Je moet dan misschien op de modem en de router je poorten forwarden.
Dat zou idd mogenlijk zijn.. hier ook nergens last van, gewoon een static ip + dmz..quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
static ip werkt vast wel als het goed is ingesteld. Ik denk dat er meer in het netwerk zit dan alleen een router. Bij mij werkt het ook niet als ik alleen bij de router alles openzet met een static IP.
Ik heb nog nooit zoiets moois gezien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Een volle stomazak met een kabouter erachter verstopt.
en die kabouter heeft dus buit gemaakt, of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
Een volle stomazak met een kabouter erachter verstopt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets moois gezien.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Rossdale het volgende:
Is dat een hele subtiele hint dat kutkabouter stiekem een kloon van je is?
Er zit een router tussen, daar staat DHCP uit dus functioneert in principe als domme bridge.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Doopsta, heb je je xbox direct op de modem aangesloten, of zit er ook een router tussen? Je moet dan misschien op de modem en de router je poorten forwarden.
Je mag me altijd PM'en hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik vond het al zo raar dat niemand poste in het topic wat rijstkoker geopend had, nu weet ik waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |