Ik zit nooit op Facebookquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil je muh feesboek-friendje worduh?Ik ben jaloers op Pierre!
![]()
Ik doe ook niet anders dan xboxen en paintballenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ken van jou alleen een foto waar je met de rest van je verfbalteam op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Proper way to play Array = Vote other map
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn facebook profiel foto!
Dit was op een kneiter harde lan!
Maar hij kan erook uitdraaien als randomquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Proper way to play Array = Vote other map
Ik ben vorig jaar ingegaan op een aanbieding waarmee ik mijn contract voor een jaar vast kon zetten voor minder geld, toen wist ik niet dat ik al zo snel zou verhuizen....quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, kan tele2 je contract aanpassen? ik heb het afgesloten toen je het nog maandelijks mocht opzeggen, nu is dat niet meer geloof ik. Maar telt dat dus nu ook voor mij?
Altijd goed voor de veiligheid van je thuisnetwerk..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft voor je xbox ook geen specifieke poorten open te zetten. Je kan ze ook allemaal openzetten.Gewoon van 0 tot 60.000 TCP en UDP. Dan ben je meteen van het gezeik af.
Wat, ze gaan in je xbox inbreken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef Xblister het volgende:
[..]
Altijd goed voor de veiligheid van je thuisnetwerk..
Als je beide doet kan het met elkaar interferen.. zou gewoon je ip static maken en dat dmz op dat ip aanzetten.. krijg je gezeik met van xbox live afgegooid worden, dan even van ip switchen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Vreemd, ook al heb ik nu EN de ports opengezet voor de nieuwe dynamic ip en hem ook aan DMZ toegevoegd, nog steeds NAT Moderate ipv open.
Nu ff kijken of de games wel blijven lopen...
Doe maar even lezen voor je domme dingen gaat roepen..quote:
Als ik hem static maak dan word ik ingame van live afgemikt, hoe raar ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Als je beide doet kan het met elkaar interferen.. zou gewoon je ip static maken en dat dmz op dat ip aanzetten.. krijg je gezeik met van xbox live afgegooid worden, dan even van ip switchen.
Niet het hele team ik had ook geen moeite met mensen in MW2 die cold blooded gebruikte maar dat kwam omdat je dan stopping power moest opofferen. In perkslot 1 heb je niets wat kan concurreren met ghost en dit zorgt er voor dat het spel heel langzaam wordt, dat mensen gaan campen in hoekjes en dat je air support binnen 2 tellen uit de lucht is. Als ze scout en ghost nou eens omwisselen krijgen de mensen de keuze of SoH, Warlord of Ghost en die 3 hebben allemaal hun voordelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef BzP het volgende:
Ik was ook eerst tegen de ghost perk, maar toen ging ik het zo bekijken.
Is een 3 killstreak (2 met hardline) van een enkel persoon het waard om een HELE enemy team op je radar te zien?
Dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet het hele team ik had ook geen moeite met mensen in MW2 die cold blooded gebruikte maar dat kwam omdat je dan stopping power moest opofferen. In perkslot 1 heb je niets wat kan concurreren met ghost en dit zorgt er voor dat het spel heel langzaam wordt, dat mensen gaan campen in hoekjes en dat je air support binnen 2 tellen uit de lucht is. Als ze scout en ghost nou eens omwisselen krijgen de mensen de keuze of SoH, Warlord of Ghost en die 3 hebben allemaal hun voordelen.
Ik heb op BlackOps forums gelezen dat je ervoor gereset kan worden, dus ik zou het nog maar niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die gold camo glitch is wel schijt irritant zit ik een beetje prestiges te raggen blijkt dat je het voorlopig ook al heel makkelijk in combat training kan regelen
Ik was het ook niet van plan moet nog 5 prestiges die ga ik ook normaal halen ook. Bovendien ben ik al en keer 5 levels terug gezet omdat ik geboost zou hebben kennelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb op BlackOps forums gelezen dat je ervoor gereset kan worden, dus ik zou het nog maar niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |