Heb een mediacenter erop die gewoon verbinding heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
En als je iets anders op de router aansluit? Je pc bijvoorbeeld? Heeft die dan wel verbinding?
Hmm oke... Het wil namelijk nog wel eens dat je router en je modem elkaar blokkeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb een mediacenter erop die gewoon verbinding heeft.
IP al unstatic gemaakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Gekke is ook dat ik live gewoon op kom maar bij het zoeken van een game of tijdens het spelen klapt ie er gewoon uit
Je kan je poorten altijd openzetten, dat heeft weinig met static of niet static IP te maken. Enige verschil is dat bij een unstatic IP het kan zijn dat je IP soms veranderd, en je de poorten even opnieuw moet forwarden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Van de 360?
Hoe moet ik in hemelsnaam dan de porten forwarden?
Ja dus. Dan maar NAT Moderatequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Vreemd, ook al heb ik nu EN de ports opengezet voor de nieuwe dynamic ip en hem ook aan DMZ toegevoegd, nog steeds NAT Moderate ipv open.
Nu ff kijken of de games wel blijven lopen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft voor je xbox ook geen specifieke poorten open te zetten. Je kan ze ook allemaal openzetten.Gewoon van 0 tot 60.000 TCP en UDP. Dan ben je meteen van het gezeik af.
Probeer de IP's veel verder uit elkaar te leggen. Zet je router op 192.168.1.50 en je Xbox op bijvoorbeeld 192.168.1.100 Als ze zo dicht op elkaar zitten kan dat wel eens storenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand nog een geniaal idee, ik word namelijk de hele tijd van live afgegooid als ik een router (192.168.1.2) tussen mijn modem (192.168.1.1) en xbox (192.168.1.7) heb.
Ik heb alle porten op de modem open gegooid en de boel zelfs voor de xbox op DMZ gezet.
Xbox heeft vast ip en DHCP op de router staat uit. Als ik de xbox direct op het modem aansluit is er niets aan de hand...
Doopstahquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef FUUUU het volgende:
Zou iedereen die op de 360 speelt zijn gamertag nog eens willen posten? Vanmiddag een paar potjes team tactical gedaan met Pierre en Fsmxi en dat beviel goed. Zou graag eens wat andere game modes doen met een team ipv solo.
Mijn tag is: lordwaus
Tele2 kan lekker de paleuris genieten, heb helaas nog een paar maanden contract en dan stap ik over naar UPC 60 mbit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer de IP's veel verder uit elkaar te leggen. Zet je router op 192.168.1.50 en je Xbox op bijvoorbeeld 192.168.1.100 Als ze zo dicht op elkaar zitten kan dat wel eens storen
Overigens:
DSL centrale
Afstand tot centrale 1891 meterCentrale staat in Breda-Noord. Dus als ik tussen flats met medelanders ga wonen heb ik wel snel internet
Nee dan toch liever dit
Michhasquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef FUUUU het volgende:
Zou iedereen die op de 360 speelt zijn gamertag nog eens willen posten? Vanmiddag een paar potjes team tactical gedaan met Pierre en Fsmxi en dat beviel goed. Zou graag eens wat andere game modes doen met een team ipv solo.
Mijn tag is: lordwaus
Ik heb jouw Facebook allaaaang gezien hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Nee nee, geen hyves. Hyves is voor tienersletjes, het klinkt ook een beetje als een S.O.A. Hyves... ik zag gisteren een leuke meid aan de bar, alles top enzo, maar toen ik vanochtend werd had ik me toch een partij last van hyves aan mijn scrotum...
Neenee vriend, ik zit aan de facebook. Heerlijk al mijn persoonlijke gegevens laten verzamelen en door laten verkopen door meneer Zuckerberg
So homo.
Wil je muh feesboek-friendje worduh?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb jouw Facebook allaaaang gezien hoor
Ik ken van jou alleen een foto waar je met de rest van je verfbalteam op staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen zijn facebook pica postenkun je zien met wat voor lelijke nerds je speelt
![]()
Ohja gister motherfucking second chance camp games..... iedereen campen als idioten en ook nog hele teams aan de second chance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |