Ben ik met je eens, het hoort meer bij scout i guessquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso is het bullshit dat iemand met een SMG ook een bush wookie suit aan krijgt als hij ghost selecteerd.
Heb nog een filmpje gemaakt laatst waarin een kerel met ghost op de map jungle in een hoekje zit te wachten met zijn ADS omhoog tot er iemand langs komt lopen om hem neer te schieten met zijn stonerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:46 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, het hoort meer bij scout i guess
Ja ken er ook zo een.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb nog een filmpje gemaakt laatst waarin een kerel met ghost op de map jungle in een hoekje zit te wachten met zijn ADS omhoog tot er iemand langs komt lopen om hem neer te schieten met zijn stoner
Die mensen zullen nooit veel kills maken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja ken er ook zo een.
Die zit wel eens in een groepje waar een vriend van me altijd mee speelt. Echt een schijt hekel aan.
Ligt altijd ergens aan achterin het level![]()
Op de een of andere manier zijn dat wel altijd de mensen die mij buzzkillenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Die mensen zullen nooit veel kills maken...
Of je hebt tegenstanders met een japanse mentaliteit..
Know your enemiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zijn dat wel altijd de mensen die mij buzzkillen
Volgens mij begint de nieuwe ladder in gamebattles binnen kort en dan zul je me vrij weinig pubs meer zien spelen. Geen last van bullshit perks en equipmentquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Know your enemies
Maar als je echt last blijft hebben hebben van Ghostjes dan zou ik toch maar een telefoontje plegen...
[ afbeelding ]
Denk dat ik ook terug stap naar GB, CG is af aant sterven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij begint de nieuwe ladder in gamebattles binnen kort en dan zul je me vrij weinig pubs meer zien spelen. Geen last van bullshit perks en equipment
Vet artikel welquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogelijk behoort de multiplayer binnenkort tot de verleden tijd op de PS3:
http://jasonkoblovsky.blo(...)ens-to-pull-psn.html
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef BzP het volgende:
Gaat NOOIT gebeuren......
Die gasten van IW hebben wel lef!
Je weet dat Infinity Ward niks met Black Ops te maken heeft hequote:
Achklopt ja, ik bedoel Activision...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je weet dat Infinity Ward niks met Black Ops te maken heeft heTreyarch is de producent, IW was van MW2
Sorry dushi, one lovequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Achklopt ja, ik bedoel Activision...
IW haal ik weer ook vaak door de war met Image Works..
Maar om nou weer meteen met die achterlijkete smijten..................
overrated kut emoticon... =/
BAM ak 47!quote:
Yep en FB...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry dushi, one loveHeb je ook Hyves?
No homo.
R&R=R&R terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Yep en FB...
Ben best sexy hoor...![]()
fb > hyves
100% skill inderdaadquote:
Ik moet blijkbaar weer een (nog) fok afkorting leren?quote:
\Zoiets heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogelijk behoort de multiplayer binnenkort tot de verleden tijd op de PS3:
http://jasonkoblovsky.blo(...)ens-to-pull-psn.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |