abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91558462
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik geef er niets om dat jullie hem lelijk vinden H4tUh is V3rl4atuhhhhh [x]
pi_91558552
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_91558794
Ik weet niet of ik wel prestige zal gaan, ik heb bijna lv50 compleet, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te unlocken nzo xD
pi_91558908
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef bjorentje het volgende:
Ik weet niet of ik wel prestige zal gaan, ik heb bijna lv50 compleet, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te unlocken nzo xD
Logisch toch mattie ja tog xD Xd
pi_91559245
Ik ben al prestige 15. *O*
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_91559265
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik ben al prestige 15. *O*
En je bent ook een leugenaar :*
pi_91559319
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Michhas het volgende:

[..]

En je bent ook een leugenaar :*
Heul niet, vrind. :7

Btw, net update gekregen op Xbox.. de rest waarschijnlijk ook?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_91559635
quote:
16s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Heul niet, vrind. :7

Btw, net update gekregen op Xbox.. de rest waarschijnlijk ook?
Nog niet gezien, zal vanavond eens kijken. Een BO update of een Xbox update?
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:49:28 #109
319877 BzP
Devildriver_
pi_91559680
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Niet het hele team ik had ook geen moeite met mensen in MW2 die cold blooded gebruikte maar dat kwam omdat je dan stopping power moest opofferen. In perkslot 1 heb je niets wat kan concurreren met ghost en dit zorgt er voor dat het spel heel langzaam wordt, dat mensen gaan campen in hoekjes en dat je air support binnen 2 tellen uit de lucht is. Als ze scout en ghost nou eens omwisselen krijgen de mensen de keuze of SoH, Warlord of Ghost en die 3 hebben allemaal hun voordelen.
Zo kan je ellendig lang doorgaan en iets vinden aan COD toch?
Als SP terug kwam (egaal welke perkslot) dan zou 99% van het spel SP nemen...
So long variety of slot 2...
Ik gebruik ALLE slot 1 perks graag, van flakjacket, tot scavenger, hardline en lightweight..
Ghost, flak, scavenger zijn zeker wel de beste vant stel..
Game langzaam? TDM misschien wel, domination mogen ze van mij campen zo lang ik
punt B + A of C heb.. kijken wie langer volhoud..
Ja cornercampende ghostnerds zijn irri, maar dan moet je minder van je radar uitgaan en meer opletten op je omgeving...
Mbt dat ze je chopper TE snel uit de lucht schieten ben ik wel eens, soms trek ik de deur open en dan ben ik weer op weg naar de grond...

2 goeie comments op die anti-ghost vid:

"use Ghost on nearly all my classes, Flak jacket is the only other one to compete with it in terms of usefulness IMO. But that doesn't mean I complain about everyone else who uses it. 90% of the times I get killed by someone with Ghost, it was my own fault for doing something stupid. I get killed by all the other perks just as much as I do Ghost (it's just not as obvious all the time), so I don't see why I should complain about Ghost over all the others. It's a scapegoat is what it is"

"its a game thats trying to sell millions of copies, like all the cods theres crutches for the shit players, public matches are easy as fuck despite ghost anyway, the developers aren't going to tweak the game to give us good players an even bigger advantage over the noobs, you get enough rewards anyway, so all this moaning is kinda OTT, because at the end of the day, it is still just a game, that you're not even playing as a mlg pro or anything, your playing pub matches and some gb.."

Comment 2 geef ik wel gelijk, zonder ghost zouden een paar van mijn maten nog geen carepackage gehaald hebben, die mensen gun ik ook wel die 1 carepackage per week die ze met pijn en moeite gehaald hebben.

Marveh 21 hours ago
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:54:45 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_91559929
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik gebruik ALLE slot 1 perks graag, van flakjacket, tot scavenger, hardline en lightweight..
Ja cornercampende ghostnerds zijn irri, maar dan moet je minder van je radar uitgaan en meer opletten op je omgeving...
Mbt dat ze je chopper TE snel uit de lucht schieten ben ik wel eens, soms trek ik de deur open en dan ben ik weer op weg naar de grond...

"use Ghost on nearly all my classes, Flak jacket is the only other one to compete with it in terms of usefulness IMO. But that doesn't mean I complain about everyone else who uses it. 90% of the times I get killed by someone with Ghost, it was my own fault for doing something stupid. I get killed by all the other perks just as much as I do Ghost (it's just not as obvious all the time), so I don't see why I should complain about Ghost over all the others. It's a scapegoat is what it is"

"its a game thats trying to sell millions of copies, like all the cods theres crutches for the shit players, public matches are easy as fuck despite ghost anyway, the developers aren't going to tweak the game to give us good players an even bigger advantage over the noobs, you get enough rewards anyway, so all this moaning is kinda OTT, because at the end of the day, it is still just a game, that you're not even playing as a mlg pro or anything, your playing pub matches and some gb.."

Comment 2 geef ik wel gelijk, zonder ghost zouden een paar van mijn maten nog geen carepackage gehaald hebben, die mensen gun ik ook wel die 1 carepackage per week die ze met pijn en moeite gehaald hebben.

Marveh 21 hours ago
Goeie quote ja :) helemaal mee eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_91559944
SPAS + Surpressor en Steady Aim <3

Gebruik ghost ook veel, behalve op me demo setup (flak jacket) of me 74u spray setup (scavenger; grip+rapid fire)
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:56:12 #112
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91559994
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef BzP het volgende:

[..]

Marveh 21 hours ago
Als je 1 carpackage per week haalt kun je beter hello kitty's island adventure gaan spelen :').
pi_91560064
Als ik Ghost gebruik is het net als eten bij McDonald's. Op het moment is het leuk, maar daarna voel ik me zo vies.
Ghost :r
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:59:41 #114
319877 BzP
Devildriver_
pi_91560161
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als je 1 carpackage per week haalt kun je beter hello kitty's island adventure gaan spelen :').
Nee hun spelen met ons omdat het gezellig is om samen te gamen en te lachen, niet om de prestaties online tegen nerds die het spel TE serieus nemen..

En ik rush graag met Ghost.. Element of surprise
May the Orse be with you
pi_91560217
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nog niet gezien, zal vanavond eens kijken. Een BO update of een Xbox update?
quote:
Xbox LIVE and Xbox.com Updates this week

This week, both Xbox LIVE and Xbox.com will receive small updates that I wanted to make you aware of.

Xbox LIVE Dashboard update:
On Wednesday, January 19th we will issue a mandatory dashboard update that (re) enables the Boot to Disc option in the Xbox 360 dashboard. After you accept the update, youll be able to set the option to boot to the Xbox 360 dashboard OR directly to the game you have in the tray when you power up your console. This option can be found in the System Settings.

Xbox.com update:
Additionally, on Thursday January 20th the Xbox.com team will ship an update that contains a small update to the Gamercards. Weve updated the Gamercard look and feel a bit and removed gamerzone from the card. Other than that, the same amount of information is on the card. Here is an example:
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:01:05 #116
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91560227
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef BzP het volgende:

[..]

Nee hun spelen met ons omdat het gezellig is om samen te gamen en te lachen, niet om de prestaties online tegen nerds die het spel TE serieus nemen..

En ik rush graag met Ghost.. Element of surprise
Met alle respect maar dat zijn wel de mensen die er voor zorgen dat als je mercenary speelt je een TDM kansloos verliest.
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:02:19 #117
319877 BzP
Devildriver_
pi_91560290
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Met alle respect maar dat zijn wel de mensen die er voor zorgen dat als je mercenary speelt je een TDM kansloos verliest.
Ik speel geen TDM, Ik kill graag met mn napalm en mortars
En hou niet van spawnende enemies om me heen
May the Orse be with you
pi_91560599
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef BzP het volgende:

[..]

En hou niet van spawnende enemies om me heen
Dan moet je geen BO spelen :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:11:16 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_91560753
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dus... alle mensen die het spel neit serieus nemen maar bannen?
Af en toe draai je een beetje door aan je posts te lezen.

Er zijn nou eenmaal allerlei lagen van de bevolking die ook BO spelen.
Dus niet alleen TE serieuze nerds...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:28:28 #120
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91561577
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus... alle mensen die het spel neit serieus nemen maar bannen?
Af en toe draai je een beetje door aan je posts te lezen.

Er zijn nou eenmaal allerlei lagen van de bevolking die ook BO spelen.
Dus niet alleen TE serieuze nerds...
Ze moeten een ranked systeem maken waarin betere spelers bij elkaar in een game komen zou een hoop frustratie schelen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:32:05 #121
319877 BzP
Devildriver_
pi_91561725
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dan moet je geen TDM spelen :')
Doe ik ook niet!!!!

(even aangepast want je klopt niet meer michas)

En het ranked systeem is inderdaad een goede argument...

Ten slotte, als je je ergert aan een bepaalde perk... ga dan Barebones spelen
May the Orse be with you
pi_91561734
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ze moeten een ranked systeem maken waarin betere spelers bij elkaar in een game komen zou een hoop frustratie schelen.
Dan heb je nog steeds Ghost bitches, want dan zijn ze soort van goed :N
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:33:58 #123
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91561797
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Dan heb je nog steeds Ghost bitches, want dan zijn ze soort van goed :N
Mwoah als je op hoger niveau speelt krijg je ook veel meer granaten,flashbangs en concussions om je hoofd dus campen heeft dan toch wel iets minder zin.
pi_91562056
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mwoah als je op hoger niveau speelt krijg je ook veel meer granaten,flashbangs en concussions om je hoofd dus campen heeft dan toch wel iets minder zin.
Sowieso gaat Ghost niet naar tier 2 van de perks.
Aangezien ze bij Ghost een skin er aan hangen en dat gebeurd alleen bij tier 1 perks.
Ook al zou het wel een stuk beter zijn :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:44:11 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91562186
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Sowieso gaat Ghost niet naar tier 2 van de perks.
Aangezien ze bij Ghost een skin er aan hangen en dat gebeurd alleen bij tier 1 perks.
Ook al zou het wel een stuk beter zijn :)
Sowieso is het bullshit dat iemand met een SMG ook een bush wookie suit aan krijgt als hij ghost selecteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')