Ik ga hier later even een stuk over typen, herinner me er even aan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig, die onwetendheid.
Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.
In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga hier later even een stuk over typen, herinner me er even aan!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Doe dat dan wel eventjes in het mw2 topic
Geen 1 capture. Dat bedoel ik dus.quote:
Hij kan moeilijk capturen, want dan moet hij uit zijn veilige hoekjes weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen 1 capture. Dat bedoel ik dus.en maar 4 defends met andere woorden gaat het je alleen maar om de kills.
![]()
Internet viel uit hier chagrijntje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Titliciouz en Stoma, was gedag zeggen teveel moeite?
Mooi verhaal maar wat is er mis met gewoon studeren ipv 8 jaar een bierinfuus aanleggen op de kosten van de nederlandse staat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.
En waarom zou ik straks meer moeten betalen voor een studie, terwijl ik ook langer door moet.
Vorige generatie kan dus 8 jaar studeren en eerder met pensioen en wij moeten alles binnen 4 jaar doen en dan ook nog waarschijnlijk tot ons 80ste door.
Je LIEGT!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Internet viel uit hier chagrijntje.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
..als het zo moet ga ik na mijn studie wel afmaken en dan ergens in het buitenland werken, waar je nog wel gewaardeerd wordt met een fatsoenlijk diploma op zak
Nee ik lieg niet. uTorrent stond aan en dan valt internet altijd 1 keer uit.quote:
Amen my brabo brother.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig, die onwetendheid.
Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.
In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
Nou en, het werkt en ik kan zo mijn series kijken, laat me.quote:
Ik laat je.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou en, het werkt en ik kan zo mijn series kijken, laat me.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooi verhaal maar wat is er mis met gewoon studeren ipv 8 jaar een bierinfuus aanleggen op de kosten van de nederlandse staat?
Investeren in je toekomst heet dat, de tijd dat je alles in je schoot geworpen krijgt is over, voor iedereen.
goed man, way to go, selectief quoten waardoor je niet op argumenten in hoeft te gaan en alleen maar een zwaaihandje hoeft te postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |