Yep waaronder ik..quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bijna alle mensen in mijn lijst, die geen fokker zijn, en die serieus spelen, zijn alweer terug verhuisd naar MW2
Jankstudenten moeten lekker hun muil houden en gaan leren, zijn ze fijn op tijd klaar met de studie en kunnen ze hun lening terugbetalen. Staat is geen bierbank.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zou maar uitkijken met je grapjes want dan komt mijn vader eraan!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jankstudenten moeten lekker hun muil houden en gaan leren, zijn ze fijn op tijd klaar met de studie en kunnen ze hun lening terugbetalen. Staat is geen bierbank.
Okee.. Maar wat heeft dat te maken met mijn berichtje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jankstudenten moeten lekker hun muil houden en gaan leren, zijn ze fijn op tijd klaar met de studie en kunnen ze hun lening terugbetalen. Staat is geen bierbank.
Verkeerde quote.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Okee.. Maar wat heeft dat te maken met mijn berichtje?Mijn vader komt ze toch pakken.
Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.
En waarom zou ik straks meer moeten betalen voor een studie, terwijl ik ook langer door moet.
Vorige generatie kan dus 8 jaar studeren en eerder met pensioen en wij moeten alles binnen 4 jaar doen en dan ook nog waarschijnlijk tot ons 80ste door.
FUCK DAT!
Schaf JSF af.
Schaf oorlog voor olie af.
Laat alle tweede kamer leden met de fiets naar het werk gaan ipv dikke auto's
Laat ambtenaren functioneren.
de staat maar janken dat we allemaal sneller moeten gaan studeren, maar ondertussen later wel van mensen zoals mij, die een studie doen die gemiddeld 7.5 jaar duurt (omdat mensen niet sneller kunnen, en niet omdat ze zich elke dag vol laten lopen), verwachten dat we (meer dan) de helft van ons geld aan de staat gaan ophoesten, lekker wereldbeeld heeft de nederlandse regeringquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Teun komt keihard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.
En waarom zou ik straks meer moeten betalen voor een studie, terwijl ik ook langer door moet.
Vorige generatie kan dus 8 jaar studeren en eerder met pensioen en wij moeten alles binnen 4 jaar doen en dan ook nog waarschijnlijk tot ons 80ste door.
FUCK DAT!
Schaf JSF af.
Schaf oorlog voor olie af.
Laat alle tweede kamer leden met de fiets naar het werk gaan ipv dikke auto's
Laat ambtenaren functioneren.
begin nou niet weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk is Modern Warfare 1 veel leuker dan Black Ops. Black Ops is echt zo getuned dat iedere noob wel een paar kills moet kunnen halen
.
Grappig, die onwetendheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de staat maar janken dat we allemaal sneller moeten gaan studeren, maar ondertussen later wel van mensen zoals mij, die een studie doen die gemiddeld 7.5 jaar duurt (omdat mensen niet sneller kunnen, en niet omdat ze zich elke dag vol laten lopen), verwachten dat we (meer dan) de helft van ons geld aan de staat gaan ophoesten, lekker wereldbeeld heeft de nederlandse regeringals het zo moet ga ik na mijn studie wel afmaken en dan ergens in het buitenland werken, waar je nog wel gewaardeerd wordt met een fatsoenlijk diploma op zak
Ik kom nooit in dit topic, maar ik zeg het gewoon ffquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
begin nou niet weerook al heb je wel gelijk hoor
laten we naar het MW2 topic gaan, en hier ontopic blijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappig, die onwetendheid.
Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.
In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
laten we naar het MW2 topic gaan, en hier ontopic blijven
Nee maar als er 15 hippies staan te stampen omdat ze graag willen kwijlen voor "kunst" is het allemaal normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.
In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
Ik ben het met je eens. Het grote bezwaar tegen de huidige plannen vind ik dat de regels tussentijds gewijzigd worden. Mensen die nu al studievertraging opgelopen hebben (door wat van reden dan ook) worden daar achteraf voor beboet. Als ze vooraf hadden geweten dat studievertraging ¤3000 extra zou kosten had men wellicht niet dat jaartje bestuur of een jaar in het buitenland gedaan. Maar die beslissing kun je niet meer terugdraaien. Dat is toch wel erg wrang.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
laten we naar het MW2 topic gaan, en hier ontopic blijven
trololoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
He stoma, kun jij niet beter MW2 spelen in plaats van BO?
die vent heeft ook in elk opzicht het perfecte trollhoofdquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die vent heeft ook in elk opzicht het perfecte trollhoofd
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
He stoma, kun jij niet beter team deathmatch spelen in plaats van domination?
Hoezo?quote:kills deaths caps defends
46 8 0 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |