abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91621106
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

bijna alle mensen in mijn lijst, die geen fokker zijn, en die serieus spelen, zijn alweer terug verhuisd naar MW2 :')
Yep waaronder ik..
Lekker mw2 :Y
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:13:44 #252
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91621933
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zou maar uitkijken met je grapjes want dan komt mijn vader eraan! :(
Jankstudenten moeten lekker hun muil houden en gaan leren, zijn ze fijn op tijd klaar met de studie en kunnen ze hun lening terugbetalen. Staat is geen bierbank.
pi_91621955
Het lijkt erop dat telkens wanneer er een 2e speler meedoet dat ik niet online kan
rice rice baby tututututedudududum
pi_91621959
quote:
4s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Jankstudenten moeten lekker hun muil houden en gaan leren, zijn ze fijn op tijd klaar met de studie en kunnen ze hun lening terugbetalen. Staat is geen bierbank.
:'(
pi_91622264
quote:

[..]

Okee.. Maar wat heeft dat te maken met mijn berichtje? :P Mijn vader komt ze toch pakken.
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:53:01 #256
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91623437
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Okee.. Maar wat heeft dat te maken met mijn berichtje? :P Mijn vader komt ze toch pakken.
Verkeerde quote.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:13:39 #257
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91624580
quote:

[..]

Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.
En waarom zou ik straks meer moeten betalen voor een studie, terwijl ik ook langer door moet.
Vorige generatie kan dus 8 jaar studeren en eerder met pensioen en wij moeten alles binnen 4 jaar doen en dan ook nog waarschijnlijk tot ons 80ste door.

FUCK DAT!

Schaf JSF af.
Schaf oorlog voor olie af.
Laat alle tweede kamer leden met de fiets naar het werk gaan ipv dikke auto's
Laat ambtenaren functioneren.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:45:14 #258
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91626470
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Lekker beeld heb jij van de wereld, ik ben ook student. En werk hard naast me studie om alles te kunnen betalen.
En waarom zou ik straks meer moeten betalen voor een studie, terwijl ik ook langer door moet.
Vorige generatie kan dus 8 jaar studeren en eerder met pensioen en wij moeten alles binnen 4 jaar doen en dan ook nog waarschijnlijk tot ons 80ste door.

FUCK DAT!

Schaf JSF af.
dit.

quote:

[..]

de staat maar janken dat we allemaal sneller moeten gaan studeren, maar ondertussen later wel van mensen zoals mij, die een studie doen die gemiddeld 7.5 jaar duurt (omdat mensen niet sneller kunnen, en niet omdat ze zich elke dag vol laten lopen), verwachten dat we (meer dan) de helft van ons geld aan de staat gaan ophoesten, lekker wereldbeeld heeft de nederlandse regering :W als het zo moet ga ik na mijn studie wel afmaken en dan ergens in het buitenland werken, waar je nog wel gewaardeerd wordt met een fatsoenlijk diploma op zak

[ Bericht 0% gewijzigd door kutkabouter op 20-01-2011 19:53:31 ]
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91626606
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

FUCK DAT!

Schaf JSF af.
Teun komt keihard.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:26:03 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91629025
Eigenlijk is Modern Warfare 1 veel leuker dan Black Ops :{ . Black Ops is echt zo getuned dat iedere noob wel een paar kills moet kunnen halen :{ .
2000 light years from home
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:29:38 #261
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91629220
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk is Modern Warfare 1 veel leuker dan Black Ops :{ . Black Ops is echt zo getuned dat iedere noob wel een paar kills moet kunnen halen :{ .
begin nou niet weer :') ook al heb je wel gelijk hoor
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91629280
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

de staat maar janken dat we allemaal sneller moeten gaan studeren, maar ondertussen later wel van mensen zoals mij, die een studie doen die gemiddeld 7.5 jaar duurt (omdat mensen niet sneller kunnen, en niet omdat ze zich elke dag vol laten lopen), verwachten dat we (meer dan) de helft van ons geld aan de staat gaan ophoesten, lekker wereldbeeld heeft de nederlandse regering :W als het zo moet ga ik na mijn studie wel afmaken en dan ergens in het buitenland werken, waar je nog wel gewaardeerd wordt met een fatsoenlijk diploma op zak
Grappig, die onwetendheid.

Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.

In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:30:49 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91629288
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

begin nou niet weer :') ook al heb je wel gelijk hoor
Ik kom nooit in dit topic, maar ik zeg het gewoon ff :P . Bij Black Ops spawnen er mensen random om je heen, er is weinig ruimte voor teamwork. Het is lastig uit te leggen, maar het voelt gewoon erg "random" aan, alles wat er gebeurt.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:32:57 #264
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91629416
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Studeren duurder maken doen ze echt niet zonder reden hoor. Bezuinigen is nu eenmaal noodzakelijk om de staatsschuld te verkleinen en de studiefinanciering is echt niet het enige waar op bezuinigd wordt. Je kunt wel met je vingertje naar Den Haag wijzen en ervoor kiezen voor schut te staan door te demonstreren, maar je kunt beter de Amerikaanse bankiers en de Griekse regering bedanken voor het veroorzaken van de kredietcrisis en de eurocrisis. Die hebben ervoor gezorgd dat er nu flink gesneden moet worden in de overheidsuitgaven en dat de pensioenleeftijd omhoog gaat.

In vergelijking met het buitenland is studeren hier ook nog eens veel goedkoper. Daarnaast vergroot het volgen van een vervolgopleiding de kans op een betere baan aanzienlijk. Dan is het zeker niet te veel gevraagd om met een lange aflossingsperiode en tegen een lage rente geld te lenen om te investeren in een betere toekomst.
laten we naar het MW2 topic gaan, en hier ontopic blijven
pi_91629449
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

:Y
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:35:49 #266
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91629577
quote:

[..]

Nee maar als er 15 hippies staan te stampen omdat ze graag willen kwijlen voor "kunst" is het allemaal normaal.
Van mij mogen ze eerst die subsidies aanpakken.
Beetje concurrentie strijd onder de kunstenaars kan geen kwaad, minder jointjes roken en meer kwaliteit leveren.
Ook die huilies die beweren dat het crimineel is dat je 29 euro meer betaald voor Lowlands :{w Je gaat naar het meest uitgekauwde 3FM tuinfeest dat er is. Ga dan verder zoeken dan je neus lang is en huppel niet achter alle mensen aan.

Ik kan zo nog wel even doorgaan.
Maar als ze van ons langer werken eisen, mogen ze me ook wel wat bieden daarvoor.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_91629764
Op subsidies voor kunst en cultuur mag naar mijn mening inderdaad flink gekort worden.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:39:16 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91629781
quote:

[..]

Ik ben het met je eens. Het grote bezwaar tegen de huidige plannen vind ik dat de regels tussentijds gewijzigd worden. Mensen die nu al studievertraging opgelopen hebben (door wat van reden dan ook) worden daar achteraf voor beboet. Als ze vooraf hadden geweten dat studievertraging ¤3000 extra zou kosten had men wellicht niet dat jaartje bestuur of een jaar in het buitenland gedaan. Maar die beslissing kun je niet meer terugdraaien. Dat is toch wel erg wrang.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:41:43 #269
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91629922
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!
pi_91638867
He stoma, kun jij niet beter team deathmatch spelen in plaats van domination?
All good things are wild and free.
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:07:17 #271
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91638960
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
He stoma, kun jij niet beter MW2 spelen in plaats van BO?
trololo
pi_91639086
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

trololo
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:11:18 #273
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91639160
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef Michhas het volgende:

[..]

die vent heeft ook in elk opzicht het perfecte trollhoofd :')
pi_91640008
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

die vent heeft ook in elk opzicht het perfecte trollhoofd :')
:Y
pi_91640586
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
He stoma, kun jij niet beter team deathmatch spelen in plaats van domination?
quote:
kills deaths caps defends
46 8 0 4
Hoezo? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')