quote:
quote:
quote:met een spelletje
Doei!quote:
Dat vertel je toch niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik dan begin dan een uurtje later en ben dan optijd klaar en voor degenen het is geen kwekerij ik werk hiero inpakken bonnen maken en versturen de produktie opgang houden (wel met polen maar die kunnen ook NIET alles) en ps met de kerstdagen waren het dagen van 5 s morgens tot 20;00 uur dus ben niet te lui om te werken
quote:
quote:
Zij dient wel tegen zichzelf in bescherming genomen te worden, zeker in dit soort gevallen. Vind je niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste user die mailtjes naar dat bedrijf gaat sturen over de TS.
Ja. Zeg er wat van. Naar mij luistert toch nooit iemand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zij dient wel tegen zichzelf in bescherming genomen te worden, zeker in dit soort gevallen. Vind je niet?
Ik heb haar een dm gestuurd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Zeg er wat van. Naar mij luistert toch nooit iemand.
why helloquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Zijn trouwens wel mooi tliwel eng hoog!
Die rat honden van oh-ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
Ah gos.
[CENTRAAL] Honden met foto's #37
Ja smerig he. Die raak ik nog met geen stok aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |