quote:
Wat zit je nou zielg te kiek'n danquote:
Gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Nu weet ik weer niet wat ik moet eten, ik denk gewoon aardappelen?
Nee, ik word serieus schijtziek van gekookte aardappelen.. TE VAAKquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wat zit je nou zielg te kiek'n dan
gekookt of gebakkenquote:
quote:
quote:
dan hou je via sms contactquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat kut is, devin gaat op vakantie dat vind ik wel leuk voor 'm mar ik ben die week vrij. En als je vrij bent en je niks te doen hebt dan mis ik 'm want dan denk ik meer aan 'm. Als ik nou een kei drukke week had dan viel 't wel mee. FUUU
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Dqod het volgende:
Ohh ik droomde vannacht dat ik toch weer m'n haar ging verven eh..
Bij de kapper dit keer.. Maar het ging weer mis
Nu durf ik het helemaal niet meer
Dat is niet hip neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat kut is, devin gaat op vakantie dat vind ik wel leuk voor 'm mar ik ben die week vrij. En als je vrij bent en je niks te doen hebt dan mis ik 'm want dan denk ik meer aan 'm. Als ik nou een kei drukke week had dan viel 't wel mee. FUUU
quote:
KK ZIEKquote:
DIBS, AF!!quote:
Ja liever ook niet te veel want dan denk je er ook de hele tijd aan, en hij is gek als ie me allemaal smsjes gaat sturen tijdens wintersportquote:
Mjoaaaaaaaaahhhhh.. En ik wil het zo graag Bobbyquote:
NEENquote:
's nachts of 's ochtends lieve smsjes ontvangenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja liever ook niet te veel want dan denk je er ook de hele tijd aan, en hij is gek als ie me allemaal smsjes gaat sturen tijdens wintersport.
Ik waardeer elke maand 10 euro op en dan kan ik 300 gratis smsjes versturen per maandquote:
Mja lieverd je moet gewoon wat je al van plan was, wat op je hand laten doen of zo en kijken hoe je reageert. Misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjoaaaaaaaaahhhhh.. En ik wil het zo graag Bobby
kan ookquote:
VERDOMME!! IK HAK M ER AF HOORquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
NEEN![]()
[..]
's nachts of 's ochtends lieve smsjes ontvangen
Doe altijd gewoon flessenpost.quote:
Ook in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer elke maand 10 euro op en dan kan ik 300 gratis smsjes versturen per maand
Ik ben de hele week beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga gewoon een kei drukke week inplannen.
Mhm ja.. Of miss een beetje achter m'n oren.. daar begint de ellende sowieso als eerst.. Dus als ik dan weer wondjes krijg op m'n oren weet ik genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja lieverd je moet gewoon wat je al van plan was, wat op je hand laten doen of zo en kijken hoe je reageert. Misschien valt het allemaal wel mee.![]()
gij blijf gvd van mij lul afquote:
Hmm dat weet ik niet.. Denk het niet trouwensquote:
Ja, wie niet.quote:
quote:
HOU M IN JE BROEK DAN, VUILE KUT!!quote:
Nja daar waar jij woont zou bijna als buitenland door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet.. Denk het niet trouwens
Maar ik kom ook vrijwel nooit in t buitenland hihi
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja daar waar jij woont zou bijna als buitenland door kunnen gaan.
ik kan er niks aan doen dat hij er bij mijn broekspijp uitroldquote:
Wie? Ik?quote:
Gett'em!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
ik ga echt kkveel kantoorkudos krijgen voor deze excel werkmap heik ga voor werknemer van de maand
zegt meneer ik weet niet hoe ik een formule uit een andere map kan makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
ik ga echt kkveel kantoorkudos krijgen voor deze excel werkmap heik ga voor werknemer van de maand
Freddy Mercury draait zich om in zijn graf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van een beetje homo erotiek is nog nooit iemand doodgegaan
Gemixed met bro-mancequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ach ja, da's normaal bij negertsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat hij er bij mijn broekspijp uitrold
behalve freddy mercury. Aan aidsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
R.I.P. Fredjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Freddy Mercury draait zich om in zijn graf.
fuck b10quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Freddy Mercury draait zich om in zijn graf.
son of a bitchquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ja, da's normaal bij negerts
Hij blijft geil:
[ afbeelding ]
Geile potten actie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ja, da's normaal bij negerts
Hij blijft geil:
[ afbeelding ]
Wat noem je mij dan een kerel, wousquote:
OH HELL YEAHquote:
In welke aarde groeit een lesbische vingerplant het beste?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
eej dat maakt niet uit hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
zegt meneer ik weet niet hoe ik een formule uit een andere map kan maken![]()
quote:
PM naar je baas gedaan. Zijn username is toch Lamon hier?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eej dat maakt niet uit hedat weten ze hier niet
quote:
Hoi Tliquote:
Zou ik ook zeggen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik wou grapje zeggen maar toen liep ie vast.
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij worden de onderburen een beetje gek van me.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In welke aarde groeit een lesbische vingerplant het beste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Jawel want ze is ziekquote:Ik hou je in de gaten kereltjequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
door wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij worden de onderburen een beetje gek van me.
Bied je jezelf aan, Wise?quote:
ok skatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
[..]
Jawel want ze is ziek
[..]
Ik hou je in de gaten kereltje
weet ik hetquote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNG (*.*) (-_-')quote:
quote:
Vraag om vervanging. Als mijn auto ziek is krijg ik ook altijd een leenauto.quote:
dunnoquote:
Ik ben aan het dansen,quote:
quote:
wat voor schoenen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben aan het dansen,met de hoop dat mijn schoenen zo uitlopen.
Je bent het hopelijk aan het opnemen om op YouTube te zetten toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dansenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las verwennen met speeltjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik mezelf verwennen met een spelletje
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG sletjes, non-sletjes, non-actieve sletjes en breezertje![]()
One luv
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |