Gewoon doen het is toch jullie jubileum topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Gewoon doen, 't is Sjon-feest!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Bwehehehehehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwakt
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?
Volgens mij waren de tegels opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind heel persoonlijk dat speelse effect toch ook echt meer uitzien alsof je geen zin meer had maar ik wilde niet azijnpissen
Neeeeeeeeheeeeeeee, ze ging voor het speelse effectquote:
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatig![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Dan moet je m'n wekker, plafond, nachtkastje, vensterbank, aanrecht, deuren, katten, koelkast, en balkon eens zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zien
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind heel persoonlijk dat speelse effect toch ook echt meer uitzien alsof je geen zin meer had maar ik wilde niet azijnpissen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor
Maar er staat een tafel tegen (dus je ziet het niet) en nog een fruitschaal tussen (dus je ziet het niet) en de tegels waren op
Jij hebt je laatste kwakje gehad.quote:
Oh jij krijgt t jouwe ook nog wel een keerquote:
Komt ie zo ver? Respectquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahahahaha mijn collega is echt helemaal buiten zinnen want haar zoon ( van 22 ) mailt haar net een foto van zijn vers gezette tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha. Dus ik had ook gelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor
Maar er staat een tafel tegen (dus je ziet het niet) en nog een fruitschaal tussen (dus je ziet het niet) en de tegels waren op
En ik ben thuis!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Nog een uurtje Cat en Rewimo![]()
op zaterdagochtend om 7 uur is er ook LHOTP, zondag weet ik niet toen sliep ik zelf nog![]()
Oepsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahahahaha mijn collega is echt helemaal buiten zinnen want haar zoon ( van 22 ) mailt haar net een foto van zijn vers gezette tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vroeg kijk ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Nog een uurtje Cat en Rewimo![]()
op zaterdagochtend om 7 uur is er ook LHOTP, zondag weet ik niet toen sliep ik zelf nog![]()
Neequote:
quote:
ik normaal ook niet, maar kreeg een por in mn zij vanquote:
OMG hoe classic. En hoe faal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is een heel lelijk anker, met een hele lelijke roos, en een hart, maar zn hele bovenarm staat vol met kitsch nu
Nee wel een vaantje, maar zonder tekstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG hoe classic. En hoe faal.
Niet nog 'MAMA' met een groot hart op z'n bovenarm erbij?
Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen porder naast me heb liggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik normaal ook niet, maar kreeg een por in mn zij van"KIJK NOU ! Het Kleine Huis is NU"
ooh lordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee wel een vaantje, maar zonder tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |