Gewoon doen het is toch jullie jubileum topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Gewoon doen, 't is Sjon-feest!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Bwehehehehehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwakt
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?
Volgens mij waren de tegels opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind heel persoonlijk dat speelse effect toch ook echt meer uitzien alsof je geen zin meer had maar ik wilde niet azijnpissen
Neeeeeeeeheeeeeeee, ze ging voor het speelse effectquote:
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatig![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Dan moet je m'n wekker, plafond, nachtkastje, vensterbank, aanrecht, deuren, katten, koelkast, en balkon eens zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zien
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind heel persoonlijk dat speelse effect toch ook echt meer uitzien alsof je geen zin meer had maar ik wilde niet azijnpissen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor
Maar er staat een tafel tegen (dus je ziet het niet) en nog een fruitschaal tussen (dus je ziet het niet) en de tegels waren op
Jij hebt je laatste kwakje gehad.quote:
Oh jij krijgt t jouwe ook nog wel een keerquote:
Komt ie zo ver? Respectquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahahahaha mijn collega is echt helemaal buiten zinnen want haar zoon ( van 22 ) mailt haar net een foto van zijn vers gezette tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha. Dus ik had ook gelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor
Maar er staat een tafel tegen (dus je ziet het niet) en nog een fruitschaal tussen (dus je ziet het niet) en de tegels waren op
En ik ben thuis!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Nog een uurtje Cat en Rewimo![]()
op zaterdagochtend om 7 uur is er ook LHOTP, zondag weet ik niet toen sliep ik zelf nog![]()
Oepsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahahahaha mijn collega is echt helemaal buiten zinnen want haar zoon ( van 22 ) mailt haar net een foto van zijn vers gezette tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vroeg kijk ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Nog een uurtje Cat en Rewimo![]()
op zaterdagochtend om 7 uur is er ook LHOTP, zondag weet ik niet toen sliep ik zelf nog![]()
Neequote:
quote:
ik normaal ook niet, maar kreeg een por in mn zij vanquote:
OMG hoe classic. En hoe faal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is een heel lelijk anker, met een hele lelijke roos, en een hart, maar zn hele bovenarm staat vol met kitsch nu
Nee wel een vaantje, maar zonder tekstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG hoe classic. En hoe faal.
Niet nog 'MAMA' met een groot hart op z'n bovenarm erbij?
Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen porder naast me heb liggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik normaal ook niet, maar kreeg een por in mn zij van"KIJK NOU ! Het Kleine Huis is NU"
ooh lordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee wel een vaantje, maar zonder tekst
Leuke collega ben je toch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat gejammer, ik zou dr bijna stiekem filmen
Teveel zooi en te weinig kast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef tombolafan het volgende:
Mooi Elies! En mooie foto's Oh-Oh
Kast is leeg en nieuwe kast is bijna vol
Nu de kamer nog leeg
Waar maakt ze zich druk over dat jong is 22, die mag toch zelf weten of hij voor schut wil lopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach me echt dood, tis superkomischquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Nonneke het volgende:
eindelijk was daar mn TNTsnolletje![]()
ik zou haast alles gaan bestellen als zij dan elke dag even aan de deur kwam
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOOI DAT IK JOU ALLEEN NOG MAAR BRIEVENBUSPOST STUUR SLETTEBAKJE
Ja hey, nu ik erachter ben dat de grote vreugde niet door mijn doos komtquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef asfalthooligan het volgende:
bij me ex was het altijd bonje als die leuke blonde postbode van net 20 altijd op zaterdags post bezorgde![]()
jouw doos kwam ze helemaal in de sneeuwstorm brengenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey, nu ik erachter ben dat de grote vreugde niet door mijn doos komt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jouw doos kwam ze helemaal in de sneeuwstorm brengen'savonds nog
![]()
met O&N kwam ze voor het laatst, toen heb ik dr een doosje Merci gegeven, net als in de reclame
beetje vriendelijk lachen wat flirten en elke zaterdag netjes de deur openen om de post aannemen mag toch welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Het is ook de bedoeling dat zij iets in jouw gleuf schuift, en niet andersom hé.
Beetje dom artikel hé...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef indaha het volgende:
Chihuahua uit dierenwinkel gestolen door onze redactie internet
VALKENBURG - Eigenaresse Saskia Nab van dierenwinkel Pets Place in Valkenburg is in alle staten.... Zij is haar dierbare hondje Greetje kwijt. Saskia neemt iedere dag Chihuahua Greetje en haar andere hond Luca mee naar haar werk, en nu is dus de kleine Greetje vermoedelijk door een paar vrouwelijke bezoekers aan haar winkel meegenomen.
Het enige wat Saskia over de mogelijke daders weet te melden is dat het gaat om 2 vrouwen, waarschijnlijk moeder en dochter. Volgens de eigenaresse van de dierenwinkel klonk het niet alsof ze uit Limburg kwamen.
De twee vrouwen die de winkel bezochten waren netjes gekleed. De oudere mevrouw had een lange jas aan met bontkraag en hun accent klonk dus niet Limburgs, maar wel erg netjes.
Helaas weet het baasje van Greetje ook niet met wat voor auto het duo was. Alleen dat het gaat om een kleine zwarte auto.
De Kenmerken van de vermiste/gestolen Greetje:
- Ze heeft haar tong vrijwel altijd uitsteken
- ze is ongeveer 6 jaar
- ze heeft een tatoeage op haar buik
- ze is op het moment schijnzwanger
-en ze heeft rond haar melkklieren wat tumoren zitten
Ze zou eigenlijk volgende week geopereerd worden en gechipt worden en ze zal zeker medische zorg nodig hebben.
Herkent u haar? Of weet u misschien meer over het duo dat Greetje vermoedelijk heeft meegenomen, bel dan 0436090035 of 0639213820 of 0619005987.
Wat is dat toch die mensen die hondjes jatten
Kom op oh-oh, jij bent toch veel te goed voor die goedkope Merci-chocolaquote:
PROEST. Nou, dat was de kippensoepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Het is ook de bedoeling dat zij iets in jouw gleuf schuift, en niet andersom hé.
Aan het einde vragen;quote:
Terwijl ze bovenaan zetten;quote:Herkent u haar? Of weet u misschien meer over het duo dat Greetje vermoedelijk heeft meegenomen, bel dan 0436090035 of 0639213820 of 0619005987.
quote:Chihuahua uit dierenwinkel gestolen door onze redactie internet
MUISJE!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom op oh-oh, jij bent toch veel te goed voor die goedkope Merci-chocolajij verdient op zijn minst eckte bonbons.
Gefeliciteerd met je Sjondumpdag
je zou van mij een stoot voor je harses krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
beetje vriendelijk lachen wat flirten en elke zaterdag netjes de deur openen om de post aannemen mag toch wel![]()
![]()
Goed opgeletquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan het einde vragen;
[..]
Terwijl ze bovenaan zetten;
[..]
Mijn hart is best een beetje gebrokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom op oh-oh, jij bent toch veel te goed voor die goedkope Merci-chocolajij verdient op zijn minst eckte bonbons.
Ik mis vast iets, maar wat is er nou zo erg aan dat artikel, behalve de fouten in de tekst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan het einde vragen;
[..]
Terwijl ze bovenaan zetten;
[..]
I smell koekkoek. Someone else too?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Moet ze maar niet jaloers doen terwijl ik trouw als een hondje ben hahahaha
Ik mis denk ik ook ietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis vast iets, maar wat is er nou zo erg aan dat artikel, behalve de fouten in de tekst?
Wat is er mis met die kop dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn hart is best een beetje gebroken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
je zou van mij een stoot voor je harses krijgen
Stuur dr maar een naar Non, kan ze lekker kwijlen bij dr TNT sletjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]! Dat tut mir Leid, moet ik je een pakkie opsturen?
Ze zoeken de dief maar bovenaan staat Chihuahua gestolen door onze redactie internetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis vast iets, maar wat is er nou zo erg aan dat artikel, behalve de fouten in de tekst?
Wat is er mis met die kop dan?
Ja okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zoeken de dief maar bovenaan staat Chihuahua gestolen door onze redactie internet
Zo van " BAM JONGUH!"quote:
Greys heeft het al uitgelegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat staat er nou in die eerste zin...
Ben jij echt zo jaloers ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo van " BAM JONGUH!"
Bedankt voor het garpje uitleggen
Nee dan zit er een spatie tussen maar was toch goed gezien van LLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke![]()
Maar dat staat in het echte artikel vast niet achter elkaar?
Jij bent lief. Indaha houden wequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dan zit er een spatie tussen maar was toch goed gezien van LL
Ik kan snel editten hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat duurde écht heel lang Muis. Ouwe edit-muis
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent lief. Indaha houden we
Merci is brievenbuspost.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stuur dr maar een naar Non, kan ze lekker kwijlen bij dr TNT sletje
quote:
Had je zijn wekker teruggedraaid, hij zit nog in zomertijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Er zit hier een kater in mijn oor te blazen: etenstijd.![]()
Het beest moet nog een uur wachten, de vreetzak!
Heul niet!quote:
Sjonge jonge.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul niet!
Damn wat ben jij een kreng
Ja dag!quote:
DOE DR DAN WAT AANquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjonge jonge.
Ik heb een beetje slechte zin door Non
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
Gelukkig heb ik ook nog aardige mensen op msn
HOI MUIS
Oh heerlijk, ga maar lekker met Muis chattenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
Gelukkig heb ik ook nog aardige mensen op msn
HOI MUIS
Ja, en dan gaat ze in mijn venster zeiken zeker om dr territorium af te bakenenquote:
Gebiedende wijs is zonder t dommequote:
Doe ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ga maar lekker met Muis chatten![]()
Ach, zeik toch niet. Je snapt toch wat er staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is zonder t domme![]()
En nee , TNT nevernooitnie
Ah niet weer vuile hoer toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, zeik toch niet. Je snapt toch wat er staat
Nou, ik weet wel een ander beroep. Kijk vanaaf maar in je kaartje.
Nee vuile spuitsletquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah niet weer vuile hoer toch?
Saaineus
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
voor Sjonnie en
![]()
![]()
![]()
![]()
voor oh-oh en haar toewijding in deze beproeving
.en nu ff teruglezen
Had je gezien dat er ook een foto van jou tussenzit trouwens?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
voor Sjonnie en
![]()
![]()
![]()
![]()
voor oh-oh en haar toewijding in deze beproeving
.en nu ff teruglezen
Collega net op tijd afgepoeierd! Ik kijk!quote:
Zo goed als opgeknapt, heb al aangekondigd donderdag weer aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe gaat het met je gezondheid barbaaf?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zo goed als opgeknapt, heb al aangekondigd donderdag weer aan de slag te gaan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
Is Cat nog in de zaal? Ik heb een vraag over wonden en die kan zij vast beantwoorden
Joepiequote:
Klopt. Rood is een schone wond, daar wil je geen huidbacteriën in. En geel is vies dus dan wil je de omgeving niet besmetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Joepie
Ik moet onder andere voor morgen wondverzorging voorbereiden. Bij een rode wond moet je toch van binnen naar buiten schoonmaken en van een gele wond van buiten naar binnen toch? Mijn boek zegt dat gele van binnen naar buiten moet, boek van studiegenoot zegt van buiten naar binnen en volgens mij is dat laatste goed.
Thanksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Rood is een schone wond, daar wil je geen huidbacteriën in. En geel is vies dus dan wil je de omgeving niet besmetten.
Spannend is het hè?quote:
Lekker handig idd, foute info.quote:
Pfff dat geloof ik graag ja. Maar als je sommige wonden ook ziet... Zo daar word je echt niet vrolijk van (decubitus ofzo). Wat ik nu heb gehad is nog maar de basis en vind het eigenlijk niet zo interessant. Vind jij het leuk om wonden te verzorgen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker handig idd, foute info.
Ik heb tegenwoordig regelmatig een wondverzorging van een uur. Gaan wel 10 verschillende soorten zalven, vloeistoffen en verbandmiddelen op.
Is dat iets wat je 'leuk' kan vinden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pfff dat geloof ik graag ja. Maar als je sommige wonden ook ziet... Zo daar word je echt niet vrolijk van (decubitus ofzo). Wat ik nu heb gehad is nog maar de basis en vind het eigenlijk niet zo interessant. Vind jij het leuk om wonden te verzorgen?
Tuurlijk. Injecteren kun je ook leuk vinden, waarom wondverzorging niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat iets wat je 'leuk' kan vinden?
Nou het leek me zo vreemd "joepie, een doorligplek, ik mag weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk. Injecteren kun je ook leuk vinden, waarom wondverzorging niet?
Ach, kan me best voorstellen dat iemand het leuk vindt om te doen. Zo zijn er ook speciaal stomaverpleegkundigen, zit natuurlijk een groot deel psychisch bij, bij wonden vast ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou het leek me zo vreemd "joepie, een doorligplek, ik mag weer"
Jaah, die in die buggy he? Maar die is uit mei, heul niet uit juniquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je gezien dat er ook een foto van jou tussenzit trouwens?
Oh crap, pas in juni geblogd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaah, die in die buggy he? Maar die is uit mei, heul niet uit juni
Watvoordan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Nog eenSjonnie
die ik had liggen:
[ afbeelding ]
wat een lieverd zoals hij kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Vers van de pers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt zo onschuldig en zoetjes he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |