Gewoon doen het is toch jullie jubileum topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Gewoon doen, 't is Sjon-feest!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik het foto overzicht nog es erin knallen of is dat too much ?
Bwehehehehehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Steeds als ik klusfoto's post, is het topic vol![]()
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ehh Elies... er heeft iemand op je net getegelde muur gekwakt
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij dat zo snel herkent?
Volgens mij waren de tegels opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind heel persoonlijk dat speelse effect toch ook echt meer uitzien alsof je geen zin meer had maar ik wilde niet azijnpissen
Neeeeeeeeheeeeeeee, ze ging voor het speelse effectquote:
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben een man, dus ik kwak regelmatig![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Elies! Ook die vlek keurig in het midden tussen die twee tegelsGoed uitgemikt!
Dan moet je m'n wekker, plafond, nachtkastje, vensterbank, aanrecht, deuren, katten, koelkast, en balkon eens zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw muren eruit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |