Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier ook weer eens hoi zeggen.
Hoi
Een groep vrienden van rond de 30. De karakters maken de show echt tof. Vooral Barney en Tedquote:
okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier ook weer eens hoi zeggen.
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TiedroonThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ga ik misschien eens kijken als ik klaar ben met stage?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een groep vrienden van rond de 30. De karakters maken de show echt tof. Vooral Barney en Ted![]()
Het is eigenlijk één grote flashback van Ted Mosby, die een verhaal vertelt over hoe hij zijn vrouw ontdekt heeft. Vandaar de titel
Gewoon alle seizoenen downloaden en kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga ik misschien eens kijken als ik klaar ben met stage?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon alle seizoenen downloaden en kijkenHeb ik ook gedaan
Maar wel verstandigquote:
Haha wow. Ik heb geloof ik iets van 200-250 gb aan muziek en films, dus valt meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik download te veel. Ik heb een tèrabyte aan externe harde schijf, maar die zit vol met films en series![]()
en ga je dat allemaal kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik download te veel. Ik heb een tèrabyte aan externe harde schijf, maar die zit vol met films en series![]()
Oh, dat valt best meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
ik heb in mijn hele downloadcarriere denk ik max 25 Gb binnengehaald..
Lekker wijfquote:
Ik zit momenteel op de 1.5 terra lokaal, praktisch volquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan, en er staat trouwens ook nog heel wat muziek op.
Tijd genoeg. Tijd kan je maken, en over 3 jaar is dat niet zo heel erg veelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar haal je de tijd vandaan...
owja, je zit nog op school...
ik ook... ik ben nu al een jaar bezig met lost... ben nu in seizoen 3 ofzo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kijk meestal via internet naar series
Dat vind ik irritant altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kijk meestal via internet naar series
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
ik heb in mijn hele downloadcarriere denk ik max 25 Gb binnengehaald..
ik niet ik vind het net irritant als ik moet wachten tot ie klaar is met downloadenquote:
De 3e Twilight valt goed te pruimen (Eclipse) En de Resident Evil films zijn ook wel kequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand nog een leuke film trouwens? Heb weer behoefte aan nieuwe films ^^
Dan ga ik meestal gewoon wat anders doen, werkt ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik niet ik vind het net irritant als ik moet wachten tot ie klaar is met downloaden
Hooiquote:
Ik ben nu "The Human Centipede" aan het downloadenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
Welk genre?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
A mad scientist kidnaps and mutilates a trio of tourists in order to "reassemble" them into a new "pet"-- a human centipede, created by stitching their mouths to each others' rectums.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben nu "The Human Centipede" aan het downloaden
Maakt niet zo heel veel uit, zo lang het maar geen oorlogsfilms zijn, daar heb ik echt helemaal niks meequote:
Ik hoorde van een vriend dat hij ziekelijk eng wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
A mad scientist kidnaps and mutilates a trio of tourists in order to "reassemble" them into a new "pet"-- a human centipede, created by stitching their mouths to each others' rectums.
IMBD rating: 5.0/10.0
Je kent al die toppers zoals The Shawshenk Redemption en Pulp Fiction enzo al neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, zo lang het maar geen oorlogsfilms zijn, daar heb ik echt helemaal niks mee![]()
Gewoon goede/leuke films
Oh echt? Heb eigenlijk nog nooit een film gezien die werkelijk eng wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend dat hij ziekelijk eng was
quote:This movie got a lot of hype for how bizarre, shocking and original it is. Unfortunately, the hype is wrong. The movie is a one-trick pony: once you get over the idea of connecting a bunch of people into a centipede, there is nothing else going on.
The shock comes when the evil doctor sews everyone together. That gets old after a few minutes; before and after that you get the standard horror story you've seen a million times.
I watched this because everything I heard said it was original, shocking, and different from any other horror movie out there. There is a bit of originality, but basically the movie just isn't that good. Maybe in the sequel they can keep it going.
Unknown (2006) is wel leuk, niet alledaagsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, zo lang het maar geen oorlogsfilms zijn, daar heb ik echt helemaal niks mee![]()
Gewoon goede/leuke films
The Shawshenk Redemption moet ik nog steeds zien bedenk ik me netquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent al die toppers zoals The Shawshenk Redemption en Pulp Fiction enzo al neem ik aan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh echt? Heb eigenlijk nog nooit een film gezien die werkelijk eng was
[..]
Wat!? Nog nooit gezien?! Downloadenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
The Shawshenk Redemption moet ik nog steeds zien bedenk ik me net![]()
Die maar downloaden
Aaawhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een keer écht een enge film kreeg
![]()
Weet jij nog een leuke horrorfilm ofzo?
Doe ik alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat!? Nog nooit gezien?! Downloaden
Vrouwen zijn tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ehm.. nee.
Naja, als je een leuke enge film zoekt, dan weet ik nog wel eentje die gewoon zo slecht is dat ie wel grappig wordLesbian vampire killers, had ooit gehoord dat ie goed was
![]()
En anders, als man zijnde vind je het toch wel een leuke film, want er komen een hoop vrouwen in voor![]()
[..]
Doe ik al
Van het weekend Undisputed 1, 2 en 3 gekeken. Toffe films als je van knokfilms houdt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon goede/leuke films
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tof![]()
Ik weet trouwens nog wel een andere hele leuke film. Hij is zo slecht dat hij hilarisch is.
Zombieland![]()
Ah okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb in de tussentijd wel van alles gedaan
Crank ken ik al.. Was wel op een grappige manier gefilmd vond ik, de snelheid zat ook in het beeld zegmaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van het weekend Undisputed 1, 2 en 3 gekeken. Toffe films als je van knokfilms houdt.
Verder ehm. Crank en Crack:High Voltage als je toffe adrealinefilms wil zien.
Inderdaad. Daarom vind ik ze ook tof.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
[..]
Crank ken ik al.. Was wel op een grappige manier gefilmd vond ik, de snelheid zat ook in het beeld zegmaar.
Kende je deze al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Unknown (2006) is wel leuk, niet alledaags
The Game is ook wel leuk.
The next three days (2010, dacht ik) is ook wel leuk
7.8?? Da's veel te laag voor zo'n goede film. Je moet hem zeker kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Die heeft dan nog een rating van 7.8
Je zei toch 'zo slecht dat hij hilatisch was'?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
7.8?? Da's veel te laag voor zo'n goede film. Je moet hem zeker kijken.
Even kijken waarover die gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom vind ik ze ook tof.
The Town is trouwens ook aan te raden.
Oh, die post had ik helemaal niet gezienquote:
En dat maakt hem zo goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zei toch 'zo slecht dat hij hilatisch was'?
Niet echt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet dat niet juist positief zijn?
En hooi![]()
Da's wel vervelendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet niet... Wordt er vet slaperig en wazig van...
Alles gaat langs me heen
Ongeveer elke zondag, als ik niets anders te doen hebquote:
Oh dat klinkt niet heel tof..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet niet... Wordt er vet slaperig en wazig van...
Alles gaat langs me heen
Behoorlijk...quote:
Ach, heb het al een keer eerder meegemaakt, toen viel ik bijna flauw en kon ik niet meer lopen door medicatie. Concerta was dat toen.. Dat was echt helsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet heel tof..
Maar je hoort dat wel vaker dat mensen die aan de antidepressiva zitten zich minder zichzelf voelen.
Oh wow, dat klinkt echt heel fout. Maar het lijkt me ook moeilijk in te schatten welk middel voor wie werkt, aangezien het toch vaak wel bij iedereen anders uitpakt. Als ik bij mijn moeder zie hoe lang ze bezig zijn geweest om het juiste middel te vinden.. (ze is manisch depressief)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Behoorlijk...
[..]
Ach, heb het al een keer eerder meegemaakt, toen viel ik bijna flauw en kon ik niet meer lopen door medicatie. Concerta was dat toen.. Dat was echt hels
Ja klopt... Concerta werkte niet, methylfenidaat werkte niet, Ritalin werkt dus ook niet naar behoren, nu dus Ritalin én Citalopram proberen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt echt heel fout. Maar het lijkt me ook moeilijk in te schatten welk middel voor wie werkt, aangezien het toch vaak wel bij iedereen anders uitpakt. Als ik bij mijn moeder zie hoe lang ze bezig zijn geweest om het juiste middel te vinden.. (ze is manisch depressief)
Hoop wel dat dit middel een minder negatief effect geeft..
Nee, valt heel erg meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef tdrone het volgende:
pfff is het bij jullie ook al zo donker...
Is Concerta niet de merknaam van methylfenidaat? (als ik het google, staat het een tussen haakjes achter het ander)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt... Concerta werkte niet, methylfenidaat werkte niet, Ritalin werkt dus ook niet naar behoren, nu dus Ritalin én Citalopram proberen...
Als ik mn ogen dicht doe wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef tdrone het volgende:
Hele dag eigenlijk al...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef tdrone het volgende:
Ben ik het met je eens, is het weer niet goed.quote:
Eerste onzichtbare vliegtuig gaat op testvluchtquote:
Zijn ze wel hun onzichtbaarheidspakkies vergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerste onzichtbare vliegtuig gaat op testvlucht
Dat kan ik beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
Teal, zn faaldag in beeld:
[ afbeelding ]
Nope, het heeft geen merknaam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is Concerta niet de merknaam van methylfenidaat? (als ik het google, staat het een tussen haakjes achter het ander)
Hoop dat deze combi beter werkt dan..
Lijkt me wel echt heel kut.
deze ook:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zijn ze wel hun onzichtbaarheidspakkies vergeten
Oh, op die manier. Ik las inderdaad dat Concerta langer werkt dan Ritalin. Maar wel vreemd dat die vulstoffen voor die bijwerkingen zorgen eigenlijk. Al zal het ongetwijfelf niet meer vreemd zijn, als je je erin verdiept.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, het heeft geen merknaam.
Methylfenidaat is de actieve stof in die medicijnen, het is ook de actieve stof in bijvoorbeeld speed. Concerta en Ritalin zijn allebei merknamen, en methylfenidaat wordt vaak verward met Ritalin. Maar je hebt dus ook 'neppe' Ritalin, wat gewoon Methylfenidaat is.
Het verschil zit hem in de werking (Concerta werkt 6-8 uur, constante afgifte, Ritalin en methylfenidaat ongeveer 4 uur) en voornamelijk de vulstoffen. De vulstoffen bepalen hoe je op de medicijnen reageert
Hahahquote:
Vooral die eerstequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
en om de topictitel maar even niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar deze medicatie veranderd dan ook mijn persoonlijkheid wel een beetje... Dat heb ik goed gemerkt bij de Concerta, ik was mezelf niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik las inderdaad dat Concerta langer werkt dan Ritalin. Maar wel vreemd dat die vulstoffen voor die bijwerkingen zorgen eigenlijk. Al zal het ongetwijfelf niet meer vreemd zijn, als je je erin verdiept.
Ik vind dit soort dingen eigenlijk toch altijd wel interessant, omdat je hersenen eigenlijk zijn wie jij bent, maar je er aan de andere kant totaal geen grip op hebt en door dit soort dingen proberen ze daar wel grip op te krijgen.
deze is pas slecht gesoeptquote:
Dat lijkt me echt geen fijn gevoel, het moet ook gewoon te voorkomen zijn, dat je je zo anders gaat voelen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze medicatie veranderd dan ook mijn persoonlijkheid wel een beetje... Dat heb ik goed gemerkt bij de Concerta, ik was mezelf niet meer.
Ik weet alleen niet wat ik van deze anti-depressiva moet denken... Tot nu toe voel ik me gewoon superwazig, alsof ik net wakker ben en alles nog langs me heen gaat.
Daagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg
I've got a bus to catch
Dat had iemand ooit ook bij een foto van mij gedaan, zag er ook niet uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deze is pas slecht gesoept
[ afbeelding ]
Ze stonkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe was de date van Teal?trouwens
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe was de date van Teal?trouwens
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
Teal, zn faaldag in beeld:
[ afbeelding ]
Ze stonk op intieme plekken zegmaarquote:
Ik maak dat wijf afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze stonk op intieme plekken zegmaar![]()
Teal kon zn hormonen niet in bedwang houden, zegt dat ie de stank nu nog steeds ruikt![]()
En hij wil geen trio meer doen, omdat hij door haar homo is geworden
Hahahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik maak dat wijf afdoor haar loop ik een trio mis
Teal is gewoon een seksbeest![]()
Michhas
OMGquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net een halve pot augurken weggewerkt_!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
CC, hier doet Teal verslag
[GRTD #1.015] Ai, dat gaat niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Tdrone wilde zn plek wel innemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu wil hij geen trio meer
PROTEST SMILEY
Daarom, en van Tdrone weten we hoe hij eruit zietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het begint allebei met een T.....
Dat is zo, ik ga akkoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, en van Tdrone weten we hoe hij eruit ziet
yay! ik heb volgende week dinsdag vrijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb volgende week geen school![]()
naja, geen natuurkunde, wel kunstacademie, maar dat is toch wel leuk
Ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
yay! ik heb volgende week dinsdag vrij
Kusje op je verliesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was net zo Chicken Invaders aan het spelen met mijn zus, en we spelen het altijd makkelijk uit, maar deze keer verloren wij![]()
Oh nee !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was net zo Chicken Invaders aan het spelen met mijn zus, en we spelen het altijd makkelijk uit, maar deze keer verloren wij![]()
whahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deze is pas slecht gesoept
[ afbeelding ]
Ja, want normaal halen we veel hartjes en kogels, en gaan we niet af, maar nu gingen we afquote:
quote:
Ohja, we werken nu in avond/ochtend/middag ploegenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
De avondploeg is alweer aardig op sterkte, dus ik ga maar op huis aanfijne avond iedereen!
Kut zeg, ik zie nu pas dat het al half 5 is, ik heb gewoon nog niks gedaan aan schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
De avondploeg is alweer aardig op sterkte, dus ik ga maar op huis aanfijne avond iedereen!
Fijne avond MaleDuck!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
Laters MD!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
ja, dat is toch duidelijk hier...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, we werken nu in avond/ochtend/middag ploegen
Sorry, dat ik je met je neus op de werkelijkheid druktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kut zeg, ik zie nu pas dat het al half 5 is, ik heb gewoon nog niks gedaan aan school
Daag !Jij ook een fijne avond !
Jij ook!quote:
Ik ga het je echt nooit vergevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry, dat ik je met je neus op de werkelijkheid drukte
Jeejquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij dat wiltWaarom niet
Lieeefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben in een liefdevolle stemming
Ik hou vandaag van iedereen
Echt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik eet toch echt liever erwtensoep dan kippenpoep
kip is goed.. behalve nu ff uit duitslandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
Diep van binnen zit er wel een negertje die de kip in je soep lekker vindt
Prachtig, ik lust wel kippensoep maar geen kippenpoepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
Diep van binnen zit er wel een negertje die de kip in je soep lekker vindt
Ik had al zo'n flauw vermoedenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef iBenny het volgende:
Kut... ik las de hele tijd kippensoep ipv -poep
Zolang je in de supermarkt het juiste blikje meeneemt is er niks aan de handquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig verkopen ze daar geen kippenpoepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zolang je in de supermarkt het juiste blikje meeneemt is er niks aan de hand
Ik ben zo'n figuur die dan toch de verkeerde mee zou nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zolang je in de supermarkt het juiste blikje meeneemt is er niks aan de hand
Sukkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur die dan toch de verkeerde mee zou nemen
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef iBenny het volgende:
dat zeg jij... maar misschien is dat heul niet zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze daar geen kippenpoep
Nee. Ik ben dyslectisch, dat betekent dat ik moeite heb met het maken van langequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe moest er nog eens bijkomen naast alle poolse artikelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze daar geen kippenpoep
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dyslectisch, dat betekent dat ik moeite heb met het maken van langevan lange wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ben ik de enige die het niet snapt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
___________________________________________________________!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet snapt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
_______________________________________________________________________!
Geeft niks. Ik hoorde deze grap vandaag, en die persoon zei: "Meiden snappen deze nooit, mannen snappen hem meteen"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Raap me opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje.quote:
* honkeytonk valt weer van zijn stoelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je had gezegd met het maken van EEN lange had ik het wel gesnapt
Sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de liefde voor jou is over
Ik ga van FOK! af als jij niet meer van mij houdt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent te laat
Hoi Quincy
Maar HT, leg die grap eens uit, ik begrijp er ook nie echt veel van namelijkquote:
oke ik hou weer van jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga van FOK! af als jij niet meer van mij houdt.
HAHAHA JE BENT EEN MEISJEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar HT, leg die grap eens uit, ik begrijp er ook nie echt veel van namelijk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar HT, leg die grap eens uit, ik begrijp er ook nie echt veel van namelijk
Jeej!quote:
whahahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA JE BENT EEN MEISJE![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA JE BENT EEN MEISJE![]()
Ik begrijp hem echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is hier zo moeilijk aan.
"Ik ben dyslectisch, dus ik heb moeite met het maken van lange"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is hier zo moeilijk aan.
"Ik ben dyslectisch, dus ik heb moeite met het maken van lange"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik begrijp hem echt niet
Wait.. Heb moeite met het maken van lange *stop* <<Is de grap dat er een woordje ontbreekt?
quote:
Je bent een manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik begrijp hem echt niet
Wait.. Heb moeite met het maken van lange *stop* <<Is de grap dat er een woordje ontbreekt?
Ik dacht dat je een lange pik bedoeldequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben dyslectisch, ik heb moeite met het maken van lange zinnen
Het was dan ook meer vanwege CCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dus dat is hem? Vind hem niet echt je van het
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lange pik bedoelde
Dat is jou geestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lange pik bedoelde
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht HT zegt het dus het zal wel
Nee CC, niet alles wat HTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bij HT moet je alles met een korrel zout nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet overbodig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik voel me overbodig in deze mannenwereld
nergens voor nodig, zat vrouwendingen te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:
Jij zegt dat ze niet overbodig zijn maar je lacht me alleen maar uitquote:
Sorry, het spijt mij erg. Ik begrijp het dat je de grap niet meteen. Het spijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze niet overbodig zijn maar je lacht me alleen maar uit
Luister het liedje danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze niet overbodig zijn maar je lacht me alleen maar uit
Nee je bent eruit gestuurd en mag niet meer komenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
CC, ik kan toch een te laat briefje halen?
Teal homo, jij lesbisch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word spontaan lesbisch
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent eruit gestuurd en mag niet meer komen
hihi ik zei komen
Wij hebben elkaar altijd nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Teal homo, jij lesbisch.
En ik dan?
Van 2 kanten bespeelbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Teal homo, jij lesbisch.
En ik dan?
Bi...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Teal homo, jij lesbisch.
En ik dan?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
En ik heb heul geen zin om lesbisch te worden
Nee dan worden bepaalde dingen onmogelijk gemaakt en dat wil ik nou ook weer nietquote:
Lekkende kranen die niet gemaakt worden enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan worden bepaalde dingen onmogelijk gemaakt en dat wil ik nou ook weer niet
Ik ben heel technisch en dat heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Lekkende kranen die niet gemaakt worden enzo
Niet je haat mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik vind je veel te lief![]()
En ik jou 2, waarvan één hele lange!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb je een smsje gestuurd
haar... wat een kakwijf is dit zeg..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe hem/haar de groetjes van me
Okee ik stuur je ook nog wel een lange, als je daarna maar niet meer denkt dat ik je haat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik jou 2, waarvan één hele lange!
Deal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik stuur je ook nog wel een lange, als je daarna maar niet meer denkt dat ik je haat!
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
iBenny, is dit banbaar?Banwaardig niet, notewaardig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen niet meer banwaardig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |