Weet je dat heel zeker?quote:
ja ik weet het inmiddels ook niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, 271 is twee keer geweest.
Dus dan is dit toch 74?
Het_fenomeen heeft in principe goed doorgeteldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moeilijk hé, een nummertje veranderen
Want komt er na 68?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moeilijk hé, een nummertje veranderen
80quote:
Iets lekkersquote:
Me moeder heeft me wel geholpenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Het_fenomeen heeft in principe goed doorgeteld
quote:
Als het goed is, werd in het vorige topic ookal gemeld dat je er 1 bij op moest doen omdat er bij die iets fout ging.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Het_fenomeen heeft in principe goed doorgeteld
Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het goed is, werd in het vorige topic ookal gemeld dat je er 1 bij op moest doen omdat er bij die iets fout ging.
quote:
Dit is het goede topicquote:
Oh maar dat was het niet, ik hou niet van strikjes om vragen misschien wel om jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een strikvraag was. Dus deed er expres 1 bij op.
Zal ik er eentje op de post doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
WAAROM DOET DIE MIC HET NIET GUTVERDULLEME
17 sec kan veel schelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
Ik heb 1 uur en 17 sec gedraait dus dago niet zeuren! was maar 17 sec telang.
Nog steeds niet voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dago zeurt altijd. Tis gewoon een wijf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
tss... al iedereen dat doet is de wisseling straks bij iedereen 10 minuten later..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
druk op aux op 1 van de panelen en druk op mic en kijk of je jezelf (en de muziek) terughoortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dago zeurt altijd. Tis gewoon een wijf.
Het ligt aan de instellingen van Virtual DJ, niet aan mn mic..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik er eentje op de post doen?
Sam Broadcasterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ligt aan de instellingen van Virtual DJ, niet aan mn mic..
Die heb ik weer geuninstalldquote:
Kabouter dansquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Welk nummer komt hierna? Dan weet ik of ik even kan roken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Ga maar roken nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Je zal dit nummer maar moeten missen omdat je even moet roken
+1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef Dhaha het volgende:
ik heb lekker geskeipt gisteren
de mooiste pranks met een groepsgesprek
wtf, ik krijg ze meteen na opsturingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef mash_ het volgende:
ik heb echt nog 3 dm`s ofzo maar krijg ze tering laat. wat ene kut systeem
Ik krijg ze somds ook later.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wtf, ik krijg ze meteen na opsturing
HET IS 75quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
TT is aangepast door mijn lieve Myraela
Dat programma faalt zo hard. Ik moet het elke avond kijken tijdens het eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef -Datdus- het volgende:
Een beetje het 'litle house on the prairie' gevoel!
Ja dat zei ik ook tegen haar, maar zij vond dat het 74 wasquote:
Volgende wel ja.quote:
heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef mash_ het volgende:
ik heb echt nog 3 dm`s ofzo maar krijg ze tering laat. wat ene kut systeem
Die uitzending heb ik ook al 4 keer voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat programma faalt zo hard. Ik moet het elke avond kijken tijdens het eten.
Gisteravond was heel het dorp in rep en roer omdat er een nieuwe klok was.
Nee dat is de volgendequote:
Hoe ging geschiedenis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
FFFUUUUUU, ik moet wiskunde leren.
gegroet mijn vrienden
tiswat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
gegroet mijn vrienden
Leer ff hoe je topics door moet tellen want dat gaat hier nog wel eens foutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
gegroet mijn vrienden
Ik wil ook niet leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef Dhaha het volgende:
gegroet mijn vrienden
Straksquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Leer ff hoe je topics door moet tellen want dat gaat hier nog wel eens fout
Gaat goed zeker met je pws?quote:
Wat is de deadline?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 3 zinnen getypt![]()
![]()
![]()
QFTquote:
Mooi, ik zie een leuk topic aankomen in KLB op 28e. En genoeg tijd dus.quote:
Nog een half jaar voor mij, ben ik ook afgestudeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van proefwerken etc af ben!
En bedankt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij speelt alleen maar kutmuziek af.
Al zou ik het niet halen, dan ga ik geen topic makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef leetzors het volgende:
[..]
Mooi, ik zie een leuk topic aankomen in KLB op 28e. En genoeg tijd dus.
Ben je al ver? En ach tijd zat, gewoon een volle zaterdag eraan verneuken, ben je al snel 10 pagina's verder.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al zou ik het niet halen, dan ga ik geen topic maken
Ik maak bijna nooit topics
Gaat dat wel door?quote:
Die hierna is ook leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ook gewoon een keer originelen draaien, in de top 3 van '11 ofzo, deze van loesje, dan nog Nighttrain - Hallo Bimmelbahn en het origineel van I Think I Like It
Wat voor staking?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef leetzors het volgende:
[..]
Gaat dat wel door?I.v.m. staking.
We hebben al euh... 1 hoofdstuk af iig en nog van 3 hoofdstukken wat beetjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ben je al ver? En ach tijd zat, gewoon een volle zaterdag eraan verneuken, ben je al snel 10 pagina's verder.
Hallon mooiboy.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Hallon met Alberto Brank, vader van Sharr Brank.
Studentenstaking, weet dat sommige scholen/uni's weet ik veel wat vrijdag het niet door laten gaan, maar weet er het fijne niet van.quote:
Hmm dat klinkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alternatieve energie
Jouwe?
...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van wat ga je het origineel draaien?
Ik ben nog geen student, zit in de 5equote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef leetzors het volgende:
[..]
Studentenstaking, weet dat sommige scholen/uni's weet ik veel wat vrijdag het niet door laten gaan, maar weet er het fijne niet van.
Dat heb ik laatst voor moeten lezon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef leetzors het volgende:
[..]
Studentenstaking, weet dat sommige scholen/uni's weet ik veel wat vrijdag het niet door laten gaan, maar weet er het fijne niet van.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Hallon met Alberto Brank, vader van Sharr Brank.
Flink balen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben nog geen student, zit in de 5e
Hihi, maar je stem betoverde me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst voor moeten lezon.
die heeft al 4 uur achter de rug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Draait Koelkast vanavond? Altijd legendarisch
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Draait Koelkast vanavond? Altijd legendarisch
Hee, dat is best tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt.
De psychologische verschillen tussen man en vrouw!
Ja, 5vwo ja. Maar kreeg gister een 1,5 terug op wiskunde dus moet wel even mijn best gaan doen ook nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef leetzors het volgende:
[..]
Flink balen.5vwo? Dat is namelijk wel crap.
Dat is wel erg laagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, 5vwo ja. Maar kreeg gister een 1,5 terug op wiskunde dus moet wel even mijn best gaan doen ook nog
Als het wiskunde A is ga ik je uitlachen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, 5vwo ja. Maar kreeg gister een 1,5 terug op wiskunde dus moet wel even mijn best gaan doen ook nog
Nee EM. Ja en dat is idd heel laag. Had eigenlijk een 1 maar iedereen kreeg 0,5 erbij ofzoquote:
Heb je vandaag tijd voor mijn jingle, dan ga ik hard nadenken wat er precies in moetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Begin maar te lachen dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als het wiskunde A is ga ik je uitlachen.
Met Wiskunde A haal ik altijd op zijn minst een 3.quote:
Vertaling?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef -Datdus- het volgende:
Dit liedje gaat over de amerikaniseren van de muziek!
Nou we hebben al aardig wat geschreven maar dat blijkt een beetje vanuit een vrouwelijke kant geschreven te zijn, kregen we van de coördinator (man) op ons lazer dat we feministisch overkwamen. We doen in ieder geval een enquête over de vooroordelen en de drie meestvoorkomende gaan we dan uit testenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, dat is best tof
Wat heb je al ontdekt?
bron?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel tijd voorjou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je vandaag tijd voor mijn jingle, dan ga ik hard nadenken wat er precies in moet
No way, wiskunde A zit gewoon met alles logica in, en ze vragen niet door als het lastig wordt.quote:
Ja, maar ik wist niet dat we deze toets hadden daar kwam ik het uur ervoor pas achter en had ook nog niks gemaakt, was bij som 3 ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met Wiskunde A haal ik altijd op zijn minst een 3.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat we deze toets hadden daar kwam ik het uur ervoor pas achter en had ook nog niks gemaakt, was bij som 3 ofzo.
Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat we deze toets hadden daar kwam ik het uur ervoor pas achter en had ook nog niks gemaakt, was bij som 3 ofzo.
Slimme jongen ben jij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Post die enquête hier dan ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou we hebben al aardig wat geschreven maar dat blijkt een beetje vanuit een vrouwelijke kant geschreven te zijn, kregen we van de coördinator (man) op ons lazer dat we feministisch overkwamen. We doen in ieder geval een enquête over de vooroordelen en de drie meestvoorkomende gaan we dan uit testen
Ben benieuwd.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Vind dit al flinke verkrachting.
Zelfs dan haal je geen 1.5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo onduidelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
oja, ik heb nu een mic voor meMaar koelkast, ga je dan ook mijn jingle verzoekjes ooit verwerken
That's the spirit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jawel, ik sta nog een 4,2 en ik mag 3 onvoldoendes staan.
We hebben 'm bij een bepaalde groep gedaan qua leeftijd haha, moesten we rekening bij houden. Maar, zo'n vooroordeel was dus wel. "Mannen vallen op blond," dat kan ik wel goed testen op fok (dmv plaatjes en kiezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Post die enquête hier dan ook!
Krijg je vast goede resultaten
Dat paramericano, vergelijken met de remix... dat noem ik best wel verkrachting hoor.quote:
quote:
Het is ook een onduidelijk kind die naatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo onduidelijk(je instructies)
Nou ik haal dan wel een 1,5. Wiskunde is sowieso niet mijn sterkste kant, ik ben beter in geschiedenis, engels enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zelfs dan haal je geen 1.5Ik moet nu voor m'n studie wiskunde B doen, terwijl ik er juist vanuit ging dat ik dat niet meer hoefde bij een economische studie. Nouja flink mis dus. Waarschijnlijk ook niet gehaald dit tentamen.
Moet nog een mic regelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe even een nieuwe oproep:
Ik heb voor een megajingle samples nodig van mensen die Dj. Koelkast zeggen.
Maakt niet uit hoe goed/slecht je apparatuur is, gewoon opnemen en naar mij toe helpen (mail, zippyshare, weet ik het). Mannen, vrouwen, je buurman, je zusje van 3 of je opa van 80, het mag allemaal. Neem het op (bv in geluidsrecorder, windows movie maker of audacity) en stuur het naar me toe, alvast dank
Ik val vooral op meisjes, niet op blond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef sharr het volgende:
[..]
We hebben 'm bij een bepaalde groep gedaan qua leeftijd haha, moesten we rekening bij houden. Maar, zo'n vooroordeel was dus wel. "Mannen vallen op blond," dat kan ik wel goed testen op fok (dmv plaatjes en kiezen)
Maak er dan gewoon wat leuks vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo onduidelijk(je instructies)
Keej dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Binnenkort geef ik een headset weg![]()
Heb een sponsor gevonden denk ik
Heb geen mic. Kan wel een PM sturen waarin ik DJ Koelkast zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe even een nieuwe oproep:
Ik heb voor een megajingle samples nodig van mensen die Dj. Koelkast zeggen.
Maakt niet uit hoe goed/slecht je apparatuur is, gewoon opnemen en naar mij toe helpen (mail, zippyshare, weet ik het). Mannen, vrouwen, je buurman, je zusje van 3 of je opa van 80, het mag allemaal. Neem het op (bv in geluidsrecorder, windows movie maker of audacity) en stuur het naar me toe, alvast dank
Wat voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral op meisjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik val vooral op meisjes, niet op blond.
Dan wil ik ook meedoenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh op die fiets, ja dan heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat paramericano, vergelijken met de remix... dat noem ik best wel verkrachting hoor.
Aiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef sharr het volgende:
[..]
We hebben 'm bij een bepaalde groep gedaan qua leeftijd haha, moesten we rekening bij houden. Maar, zo'n vooroordeel was dus wel. "Mannen vallen op blond," dat kan ik wel goed testen op fok (dmv plaatjes en kiezen)
Hij is zichzelf aan het ontdekken en twijfelt.quote:
Bij mij hoef je geen verzendkosten te betalen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OKE IS GOED HOORquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
JAWELHELEMAAL MAAR EEN KLEIN BEETJE OP BLOND.
Brunette met blonde plukjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
JAWELHELEMAAL MAAR EEN KLEIN BEETJE OP BLOND.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai straks nog zo'n verkrachting, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai straks nog zo'n verkrachting, omdat het kan.
Ik heb gewoon de eerste de beste van joeptjoeb genomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind deze live heul niet zo goed
Idd kan beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind deze live heul niet zo goed
Zolang ik niet hoef te kijken naar haar schoenen wat de voorkant is....quote:
Een piemel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je vandaag tijd voor mijn jingle, dan ga ik hard nadenken wat er precies in moet
Ja mwah, een bepaalde selectiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind sommige roodharigen echt heel mooi
Die je daar zag was geen echte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, is dat een aanvraag? draai ik die zo!quote:
Nee absoluut geen aanvraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, is dat een aanvraag? draai ik die zo!
Ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Die heeft mn pa, in stukkenquote:
Nee maar gewoon, sommigen. Heel weinig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die je daar zag was geen echte.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Ik moet nog een paar piemels leegzuigen volgens mij"
Is niet mijn privéjinglequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Ik moet nog een paar piemels leegzuigen volgens mij"
Doe je best eens danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die stiltes altijd voor een nummer
Autocue FTWquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Betere vraag, wie is die jongen in de OP?quote:
Wat ik wel eens doe als ik draai, Zet ik voor het einde van het ene lied alvast de ander aan... Zodat het mooi overlooptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna draai ik alleen nog goede muziek!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef leetzors het volgende:
Welke neger is over dit nummer heen geweest?
een sloeber meer weet ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Betere vraag, wie is die jongen in de OP?
Maar dat is heul geen neger.quote:
Ik heb je gewaarschuwd of met een t....quote:
Winnares van top model ding enzo. True, maar ze is echt prachtigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar die vind je alleen op het internet
Die wordt binnenkort gratis weggegeven aan iemand heul zonder mic maar blijkbaar wil niemand 'mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |