Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BK > Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KFC
Wat fastfood betreft gaat er imo niets boven een verse dubbele whopper met kaas.
Moet gelijk weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KFC is voor negers en turken die vies eten te duur willen afrekenen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Moet gelijk weer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
www.burgermeester.euquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.
Ik doe een opleiding binnen de opleidingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo! Zomaar dingen veranderen :|
(hoe dat dan?)
Bezorgen ze ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Die zit hier nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Ah... dat verklaard ook een beetje als dat rechten geneuzel de hele tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding binnen de opleidingStudeer een half jaar recht aan de UT.
Das nog geen excuusquote:
Jouw tosti's > KFC.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Bah jongens, nu heb ik zin in KFC
En ik in een big mac. Hoewel een portie hotwings er ook wel in zou gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook, en in spareribsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
De busquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepraat over junk food natuurlijk
zown lekkere zingerburger!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Jaa... Ik heb je wel doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Wat meer naar buiten kijken dus, ipv op je mobiel.
En nee, ik wil je niet weg hebben
als je hotwings eet moet je de zinger wel lekker vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel dat ik bij die fastfooddingen altijd hetzelfde bestel.
De BigMac, de Whopper, Hotwings. Al de andere meuk vind ik meestal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |