In die tijd dat ik rondliep in R'dam ze daar nooit over gehoord dus gok niet dat het er ooit komtquote:
Dan is t bijna soepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn banaan is gewoon verdorie voor de helft bruin en zompig
Minstens de helft van de friettenten hier heeft trouwens ook op zijn best 'matige' friet bedenk ik me net. Blijkbaar is het echt verdomd moeilijk om fatsoenlijke friet te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sla hem meestal ook over. Voor patat ga ik sowieso het liefst naar Domino (let op, niet Domino's). Patatzaak in hartje Zwolle waar ze alleen raspatat hebben, maar dan wel meteen de lekkerste van Nederland
Blehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:
Je bent gewoon veel te kritischquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minstens de helft van de friettenten hier heeft trouwens ook op zijn best 'matige' friet bedenk ik me net. Blijkbaar is het echt verdomd moeilijk om fatsoenlijke friet te maken.
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu
Hoe moet ik nou sporten overleven zo
Dan had ik m allang weggegooidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die tijd dat ik rondliep in R'dam ze daar nooit over gehoord dus gok niet dat het er ooit komt
Wat is het verschil dan, een braaf goed luisterend jochie IS toch ook een mietje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , en net was ik nog een mietje
Valt best mee, volgens mij is gewoon de kwaliteit van de friet hard achteruit gegaan. Zou best eens te maken kunnen hebben met het feit dat er nu alleen nog maar in 'gezond' vet wordt gefrituurd.quote:
*bwork*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinkt
Ik kom, nouja kwam, nog wel eens aan de Weena of in "De Brug"quote:
Champignon cremequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rundvleeshoewel dat een grote naam is voor de bouillon
Gatvuurrrrr....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinkt
Ja en nu doe je het weer even goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , en net was ik nog een mietje
Een combi waar ik van ga kokhalzenquote:
Weena ok, maar De Brug zegt me weinig.. Ik dacht dat het een kroeg/nachtclub was?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom, nouja kwam, nog wel eens aan de Weena of in "De Brug"
Jij wilde een idee hoe je t kon etenquote:
Shhht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, een braaf goed luisterend jochie IS toch ook een mietje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |