quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Schalks. het volgende:
Wat ik me dan afvraag: is kaneelstokjes roken dan net zo schadelijk als sigaretten roken?
You're welcomequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
![]()
-
offtopic.
Je UI doet me er aan herinneren dat de nieuwe aflevering vandaag te downloaden is als het goed is!
lol dan ben je wel gelijk van heeeeeeeeeel veel problemen af denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef mvdejong het volgende:
Een van de makkelijkste manier om ratten kanker te bezorgen is ze te laten leven in een omgeving met meer zuurstof dan de 20% in de normale lucht. Dus zuurstof is kankerverwekkend. Waarom strijd de Nederlandse regering er niet voor om wereldwijd de zuurstof uit de lucht te laten halen ?
Zaadkanker bestaat ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Sja, suiker zit kanker in, die meuk van TS, in aspartaam zit kanker in. Het maakt dus niet uit omdat je altijd kanker binnenkrijgt
Geen zorgen dan toch. Of slik jij?quote:
Ik hoop het wel man.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt geen zaad in je ballen?
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Drinky het volgende:
ik zeg altijd zo beter kanker eten dan het hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |