Of train gewoon omdat je het leuk vindt, want anders hou je het toch niet vol.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Countess het volgende:
Zie het als een stimulans om nog harder te gaan trainen.
Of niet. Want er zijn ook vrouwen die geen opgepompte figuren willen.
zeker wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Countess het volgende:
Zie het als een stimulans om nog harder te gaan trainen.
Of niet. Want er zijn ook vrouwen die geen opgepompte figuren willen.
Hmm maar dan ga je meestal een fysieke sport doen ipv kracht training zou ik zeggen. Dan leer je er ook nog wat van ipv, alleen dezelfde oefeningen te herhalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Of train gewoon omdat je het leuk vindt, want anders hou je het toch niet vol.
Oh pleasequote:Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken,
Dit hoor ik inderdaad ook wel eens van " ik wou dat ik er zo uit zag ! geniet ervan " ofzoiets....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef TallBoyEnjoy het volgende:
1.94 en weeg 72 kg... kan idd ook 200 hamburgers per week scoren maar kom geen gram aan.. nu weet ik mezelf dat mijn voedselpatroon niet echt stabiel is daardoor ook niet veel zal aankomen...voel mezelf gelukkig geen spijker en in mijn omgeving hoor ik alleen maar "geniet er nu maar van want straks kom je maximaal aan als je mexicano naar binnen schuift"
Je eet niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef TallBoyEnjoy het volgende:
1.94 en weeg 72 kg... kan idd ook 200 hamburgers per week scoren maar kom geen gram aan.. nu weet ik mezelf dat mijn voedselpatroon niet echt stabiel is daardoor ook niet veel zal aankomen...voel mezelf gelukkig geen spijker en in mijn omgeving hoor ik alleen maar "geniet er nu maar van want straks kom je maximaal aan als je mexicano naar binnen schuift"
Al eens een weightgainer geprobeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
200 hamburgers in de week is niet genoeg inderdaadDoe maar 500 ofzo.
Ik heb dat niet nodig meer... ik kom tegenwoordig al aan als ik een zak popcorn na binnen werk. Nu weeg ik slechts 72kg omdat ik niet zoveel at vanwege depressie. Maar ik ben nu begonnen met meer eten en verwacht dat ik 80kg ga halen in no time.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Al eens een weightgainer geprobeerd?
Van 200 hamburgers in de week kom je wel aan, maar het is simpel. Als je niet aankomt eet je te weinig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
200 hamburgers in de week is niet genoeg inderdaadDoe maar 500 ofzo.
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef bascross het volgende:
[..]
Van 200 hamburgers in de week kom je wel aan, maar het is simpel. Als je niet aankomt eet je te weinig.
''Veel'' rotzooi eten en dan denken dat je veel eet. Je hoort het vaak, maar het is niet waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.
Ik at repen chocola, slagroom, hamburgers,chips, mc donalds, snoep, maar ook gewoon normaal gezond eten en bleef altijd op 60kg steken.
Ik had wel na het eten een dikke buik maar als ik volgende dag wakker werd was ik weer zo dun als een plank. Nu merk ik duidelijk het verschil: ik eet minder maar ik kom wel meer aan. Ik word nu wakker met een " buikje " en dan hoef ik slechts 1 zak chips voor naar binnen te werken.
Bij mij werkt veel eten ook niet echt. Ik heb wel regelmatig periodes (vakantie bijv.) dat ik 2 tot 3 keer zoveel eet als normaal (en dat soms wel een maand lang), maar in gewicht merk ik geen of weinig verschil (alleen dat ik vaker naar de wc moet).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef bascross het volgende:
[..]
''Veel'' rotzooi eten en dan denken dat je veel eet. Je hoort het vaak, maar het is niet waar.
Veel eten is minimaal 4000 kcal. Ga maar eens uitrekenen wat je daarvoor moet eten en dan alleen gezond voedsel he.
Je eet dus nog steeds te weinig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bij mij werkt veel eten ook niet echt. Ik heb wel regelmatig periodes (vakantie bijv.) dat ik 2 tot 3 keer zoveel eet als normaal (en dat soms wel een maand lang), maar in gewicht merk ik geen of weinig verschil (alleen dat ik vaker naar de wc moet).
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:07 schreef skippy22 het volgende:
Ik was eerst altijd 85-90kilo Na een jaar kickboxen,mma en fitness 95-100 kilo Ik ben trouwens 1.95
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!
Eerste fase: Ontkenningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Witbaard het volgende:
Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk.
Klap je zo tegen de vlaktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |