quote:
Een lunchwipquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is toch een Brammetje? Een Bammetje met extra's?
quote:
quote:
quote:
Ja eh, ik dacht; die hosselaar heeft zelfs Yvonne verleid!quote:
Bij elk verhaal over sex en mannen kun je meepraten, je bent echt wilde Tomboquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ook wel eens een Brammetje gedaan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elk verhaal over sex en mannen kun je meepraten, je bent echt wilde Tombo
quote:
Maar een Brammetje is toch een scharrel-wip?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nooit tijdens de lunch seks hebben gehad?
Zo wild ben ik ook weer niet hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een Brammetje is toch een scharrel-wip?
quote:
Dat zie ik als scharrel, want ik zou met Ll gaan Brammenquote:
Ja okee, als jij met Ll Bramt dan is het scharrelen, maar als je het met iemand doet waar je het altijd mee doet dan is het gewoon seks hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik als scharrel, want ik zou met Ll gaan Brammen
Lunch thuis, lunch op je werk? Wat is lunch? Als een Brammetje ook zoiets is als sexen met een stuk brood in je mond, dan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nooit tijdens de lunch seks hebben gehad?
Zo wild ben ik ook weer niet hoor
Seksen met een stuk brood in je mondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lunch thuis, lunch op je werk? Wat is lunch? Als een Brammetje ook zoiets is als sexen met een stuk brood in je mond, dan jaVerder niet hoor
Ach sooooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seksen met een stuk brood in je mond
Dat heb ik nog nooit gedaan
Ik bedoelde meer tijdens een lunchpauze van je/zijn werk even snel ergens afspreken
Oh dat ken ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde meer tijdens een lunchpauze van je/zijn werk even snel ergens afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |