Dan doe je het niet overtuigend genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meestal word ik gebashed als ik dat doe
Dat is afgunst, moet je niet naar luisterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meestal word ik gebashed als ik dat doe
Er zijn 5 seizoenen inderdaad, al is 5 een beetje een buitenbeentje. (nadruk ligt in seizoen 5 op de media)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
5? oh, ik moet maar eens kijken dan volgens mij heb ik er maar 3 gezien....
Of CL is gewoon een stoer wijf die zulks kan hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het niet overtuigend genoeg.
Green Hornet is toch juist nostalgiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.
Niemand wil er mee naartoe
Ach ja, mijn vrienden kunnen zich niet echt inleven in films.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry babe.
He maar mijn kleine man is heul stoer, die kijkt enge films enzo
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Green Hornet is toch juist nostalgie
En daarna ging hij eraan likken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, er komt een homo naast me zitten. Echt zo'n homo homo, hij maakt een piepgeluidje, tikt me op m'n schouder en vraagt of 't echt Louboutins zijn
Damn, ik noem een man niet snel poppetje, maar hij was het!
Ik merk het niet eens meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of CL is gewoon een stoer wijf die zulks kan hebben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het T-shirt ervan maar durfde er toch niet zo goed mee rond te lopen
Ja heb dat heel vaak, download ik een hele hoop films en dan kom ik er niet aan toe ze te kijkenquote:
toen jij zei 5, was ik al verkocht... Heb het smsje al verstuurd! (dat is voor mij makkelijker dan downloaden, ik heb downloadguru's in mijn vriendengroep)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn 5 seizoenen inderdaad, al is 5 een beetje een buitenbeentje. (nadruk ligt in seizoen 5 op de media)
Seizoen 4 is nog briljant iig, als je die nog niet hebt gezien, gelijk doen !
Hier de opening-scene, je bent gelijk verkocht !
Als ik tegen mijn vrienden de Green Hornet noem kennen ze het niet hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Green Hornet is toch juist nostalgie
Ik kan het niet maken, m'n nichtje gaat met zo'n busquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het T-shirt ervan maar durfde er toch niet zo goed mee rond te lopen
M'n buurmeisje ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet maken, m'n nichtje gaat met zo'n bus
Bedankt weer HWquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een topje van:
[ afbeelding ]
En toch wil ik hem zien, en het liefste in de biosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijk.
David & Goliathquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die van die bus, geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |