Eerste 2 waren prima!. Half Baked gezien op kaas EN truffels...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
How High, Half baked en de Fridays blijven imo de betere kaasfilms
Bij The Simpsons Movie irriteerde ik me mateloos aan mede-bezoekers die om de seconde in de lach schoten om helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The simpsons en Watchmen zijn wel goed.
Transformers weet ik eigenlijk nog steeds niet zo goed wat ik er nu van vind.
Vind ze niet slecht, maar er had zo veel meer in gezeten.
Superbad en/of Pineapple Express, als kaasfilm.quote:
Ik ook vaak hoor, daarom ga ik dus zelden nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik erger me sowieso in de bioscoop
Als mijn oma niet uit polen was gevlucht zat ik hier waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
Mijn opa zat ondergedoken in WOII en was de enige overlevende van de familie (daarom verveel ik jullie met mijn aanwezigheid).
Jaaa, beide erg goed!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij The Simpsons Movie irriteerde ik me mateloos aan mede-bezoekers die om de seconde in de lach schoten om helemaal niks.
Transformers 1 bezoek was top, toen echt vermaakt.
Transformers 2 viel tegen, die was echt TE kinderachtig.
Bij Watchmen zijn we in de pauze vertrokken, heel erg matig.
[..]
Superbad en/of Pineapple Express, als kaasfilm.
Oh ja moet machete nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaa, beide erg goed!
Heb jij gezien:
- Machete!![]()
![]()
- Borderland
- Crank
- Black Dynamite (Kaas)![]()
- Banlieue 13
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn oma niet uit polen was gevlucht zat ik hier waarschijnlijk ook niet
Ja, nee, ja, ja, en ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
Heb jij gezien:
- Machete!![]()
![]()
- Borderland
- Crank
- Black Dynamite (Kaas)![]()
- Banlieue 13
Man, puur genieten! Groot beeld, goed geluid, hard, en kaas en tequila... Werkelijk... En Jessica Alba....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja moet machete nog steeds kijken
Ja hij lijkt mij ook wel goed.quote:
Ik heb Inception in de bios gezien, ik gok dat iedereen hem zo lastig vond dat ze daardoor hun bek dicht hieldenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik erger me sowieso in de bioscoop
Ah dank je. Ben (nog) niet zo van de series, dus das een goeie optie. Royco, thanks nog voor Corleone!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, ja, en ja.
Allen wel ok idd.
Ben WEER opnieuw begonnen met de serie The Wire, Klutsie had het nog nooit gezien, dat is ook een echte aanrader !
Heb ik na een kwartier al afgezet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
The Last Exorcism vond ik stiekem best goed
Fixed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, puur genieten! Groot beeld, goed geluid, hard, en kaas en tequila... Werkelijk... En Jessica AlbaMichelle Rodriguez....![]()
![]()
Echt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
The Last Exorcism vond ik stiekem best goed
Dat is volgens mij ook mijn laatste filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb Inception in de bios gezien, ik gok dat iedereen hem zo lastig vond dat ze daardoor hun bek dicht hielden
Vooral eerste seizoen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben WEER opnieuw begonnen met de serie The Wire, Klutsie had het nog nooit gezien, dat is ook een echte aanrader !
Daarna gingen ze op pad. Ik dacht eerst dat ik de verkeerde film hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik na een kwartier al afgezet.
Werd ie daarna pas goed dan?
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt ?
Dat is naar mijn mening 1 van de allerslechtste films ooit.
Jij bent gewoon raar!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |