quote:http://sites.bnn.nl/page/iqtest
Het is weer zo ver! In de elfde editie van De Nationale IQ Test kun jij testen wat de kwaliteit van jouw hersenpan is. Is jouw score hoger dan vorig jaar of hebben alle drank en drugs toch echt wat hersencellen gekost? Natuurlijk hebben we publieksgroepen die de strijd met elkaar aan gaan in de studio. Patrick en Valerio praten jou en de BN'ers door de test heen. Ben je er klaar voor? Iedereen kan voor de buis meespelen. Bijvoorbeeld live voor via iPad of smartphone. Dus zorg dat je klaar zit.
IQ Test 2011, woensdag 19 januari om 20.30 uur bij BNN op 1.
Gewoon 15 punten of 13,05% van je score afhalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef Jovatov het volgende:
Is het weer zover?
Scoor elk jaar hoogbegaafd, net als de rest van FOK!
Sowieso is de test een farce, de gemiddelde score die in het programma wordt gehaald ligt meestal rond de 115, terwijl dat natuurlijk 100 zou moeten zijn.
Dat dat 100 zou moeten zijn weet ik zo net nog niet.. lager opgeleide/'dommere' mensen voelen zich wellicht iets minder gemotiveerd om vrijwillig mee te doen aan een IQ-test.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso is de test een farce, de gemiddelde score die in het programma wordt gehaald ligt meestal rond de 115, terwijl dat natuurlijk 100 zou moeten zijn.
Jeps.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Apostrof het volgende:
Ik zie nu al zo'n vreselijke twitterbalk bij de promo onderin beeld
Duidelijk ja, luisteren kan 'ie ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Apostrof het volgende:
Zo te zien twittert die gast ipv te slapen
Dat is Thijs Willekens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Apostrof het volgende:
Jeetje wat zit die Elize er opeens doenbaar uit!
Ik verwacht van haar eigenlijk best een goede score..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Apostrof het volgende:
Jeetje wat zit die Elize er opeens doenbaar uit!
klopt dit? is dit dat ie aan t laden is of is dit dat mijn supersonische laptop niet capabel hier voor isquote:Kan niet verbinden, de app verbindt automatisch opnieuw...
Dat is niet meer 'hip'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Apostrof het volgende:
Waar is Valerio's korte broek van vorig jaar?
a) in de wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Apostrof het volgende:
Waar is Valerio's korte broek van vorig jaar?
Ik heb een paar keer op F5 geramd en nu doet ie 't.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
klopt dit? is dit dat ie aan t laden is of is dit dat mijn supersonische laptop niet capabel hier voor is
heb jij ook "de IQ test gaat zo beginnen" ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer op F5 geramd en nu doet ie 't.
Yep!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Apostrof het volgende:
[..]
heb jij ook "de IQ test gaat zo beginnen" ?
Ik ook, maar ik leef graag op 't randje. Online it is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Maartel het volgende:
Hmm, site of pen en papier?
Ben toch een beetje bang dat site ergens crasht..
Kladblok open op computer en mee noteren en dan aan het eind controleren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Maartel het volgende:
Hmm, site of pen en papier?
Ben toch een beetje bang dat site ergens crasht..
Neig ik naar, maar ben bang dat dubbel invullen wellicht net wat te veel tijd (en dus punten) gaat kostenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kladblok open op computer en mee noteren en dan aan het eind controleren.
En daarmee is ze een bekendere BN'er dan de mensen die voor echte BN'er moeten doorgaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Apostrof het volgende:
Aha, die vrouw die één keer per jaar op tv is!
Het is een IQ test hé...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Neig ik naar, maar ben bang dat dubbel invullen wellicht net wat te veel tijd (en dus punten) gaat kosten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik krijg geen voorbeeldvragen op de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |