Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef NanKing het volgende:
Ik zie een verband Obsessie
Voor de rest vind ik het vrij ziekelijk dat je haar zo veroordeelt maar zelf nog veel fouter bezig bent.
TS heeft de smaak goed te pakken inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit.
deze Helpen. en deze Onbereikbare Liefde en zo nog meer zijn ook triest.
TS een zieke stalker en boerenhufter/klootzak/klootviool
Jij bent echt, echt ziek TS. Zoek hulp voor je obsessies.
Poe wat een 1337 elite hacker ben jij man. Sinds wanneer is een geheime vraag raden hacken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb een oud email adres van een Turks meisje gehackt door haar geheime vraag in te voeren
Ik ben Nederlander.quote:
Weet ik wel, ze heeft een ander email adres aangemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit.
deze Helpen. en deze Onbereikbare Liefde en zo nog meer zijn ook triest.
TS een zieke stalker en boerenhufter/klootzak/klootviool
Jij bent echt, echt ziek TS. Zoek hulp voor je obsessies.
en het gegeven dat zji het emailadres niet meer gebruikt (oh? hoe weet je dat?) is nog steeds geen excuus om te hackenen
Het hielp toch, dus dan is het toch hacken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Poe wat een 1337 elite hacker ben jij man. Sinds wanneer is een geheime vraag raden hacken?
Tip: zoek hulp.
Nee maar, hoe kan je behoefte hebben als je niet weet hoe sex is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
Ook dochters van een imam hebben behoeften. Hoezo vindt jij sex vies eigenlijk?
En ik vind het eerder hypocriet dat jij je ergens binnenhackt waar je niks te zoeken hebt en dan met de vinger gaat wijzen wie er 'verkeerd' bezig is, een beetje geil lullen vind ik minder erg dan een account van iemand anders willens en wetens binnendringen.
Wie zegt dat ze niet weet hoe seks is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar, hoe kan je behoefte hebben als je niet weet hoe sex is?
Gaat het niet om, gaat erom dat ze schijnheilig en onschuldig doet terwijl ze dat dus niet is. Ik bedoel: haar ouders zouden dat eens moeten lezen, als je me begrijpt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef Dimens het volgende:
Klap haar, ze mag heul niet vies praten met haar vriendje.
Alsof ze niet weet dat het lekker is als je over je clit wrijftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar, hoe kan je behoefte hebben als je niet weet hoe sex is?
Ja nu wel natuurlijk, maar als ze er niet aan was begonnen, dan wist ze niet hoe sex voelde, dus kon ze er ook geen behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet weet hoe seks is?
En dit, ze zijn niet achterlijk TS.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ze niet weet dat het lekker is als je over je clit wrijft
Maar ze weet het dus wel. En ze geniet er vast heel veel van!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja nu wel natuurlijk, maar als ze er niet aan was begonnen, dan wist ze niet hoe sex voelde, dus kon ze er ook geen behoefte aan hebben.
Maar ze is moslimaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Maar ze weet het dus wel. En ze geniet er vast heel veel van!
En ze doet het niet met jou.
Bel haar ouders en vertel dat hun dochter seksueel actief is, misschien wordt je dan aan haar uitgehuwdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gaat het niet om, gaat erom dat ze schijnheilig en onschuldig doet terwijl ze dat dus niet is. Ik bedoel: haar ouders zouden dat eens moeten lezen, als je me begrijpt.
Jij bent toch ook door de katholieke dominee anaal genomen toen je 6 was, dat mag ook niet van je geloof hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar ze is moslimadat is toch niet oke en hypocriet? Echt serieus..
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het hielp toch, dus dan is het toch hacken?
Ja, en lelijke meisjes vingeren zichzelf natuurlijk nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Mijn vader zei altijd: echt mooie meisjes heb je nooit voor jezelf. Vraag aan jullie: zou elk echt mooi meisje sexueel actief zijn?
Dus jij zegt dat elk meisje zichzelf vingert?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en lelijke meisjes vingeren zichzelf natuurlijk nooit
Nee. Sterker nog, de mooiste meisjes zijn vaak het meest onzeker over zichzelf. Lang (lang!) niet allemaal natuurlijk. Maar er zitten wat parels in de zee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Mijn vader zei altijd: echt mooie meisjes heb je nooit voor jezelf. Vraag aan jullie: zou elk echt mooi meisje sexueel actief zijn?
Nee, maar het uiterlijk heeft daar totaal niets mee te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat elk meisje zichzelf vingert?
Ook al ben je maagd, dan kan is het heel normaal dat je ook weleens seks wil hebben, er zijn toch ook genoeg jongens liefhebbers van auto's ook al hebben ze geen rijbewijs? Maar je weet volgens mij niet eens zeker dat ze maagd is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja nu wel natuurlijk, maar als ze er niet aan was begonnen, dan wist ze niet hoe sex voelde, dus kon ze er ook geen behoefte aan hebben.
quote:
Das waar, maar toch denk ik, dat als je niet weet hoe sex voelt, je er ook geen behoefte aan kan hebben. Nee ze is geen maagd meer, dat lijkt me best logisch als je die tikken leest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook al ben je maagd, dan kan is het heel normaal dat je ook weleens seks wil hebben, er zijn toch ook genoeg jongens liefhebbers van auto's ook al hebben ze geen rijbewijs? Maar je weet volgens mij niet eens zeker dat ze maagd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef opastokvis het volgende:
TS!
ZE
NEUKT
EEN
ANDER!!!En flink ook zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilt zeggen dat je al wist hoe een orgasme voelde voordat je er een hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das waar, maar toch denk ik, dat als je niet weet hoe sex voelt, je er ook geen behoefte aan kan hebben. Nee ze is geen maagd meer, dat lijkt me best logisch als je die tikken leest.
Nee maar als je geen orgasme hebt gehad kun je het ook missen, want je weet niet wat het is, dus kan je ook geen behoefte hebben, dat is wat ik wil zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je al wist hoe een orgasme voelde voordat je er een hadBijna iedereen experimenteert uiteindelijk, je hoort van sex en probeert het gewoon eens uit.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das waar, maar toch denk ik, dat als je niet weet hoe sex voelt, je er ook geen behoefte aan kan hebben.
Wie zegt dat ze zichzelf niet heeft gevingerd tot ze een orgasme kreegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar als je geen orgasme hebt gehad kun je het ook missen, want je weet niet wat het is, dus kan je ook geen behoefte hebben, dat is wat ik wil zeggen.
Dat weet ik niet..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zichzelf niet heeft gevingerd tot ze een orgasme kreeg
Maar wat vind jij ervan dan, eerlijk. Een meisje zegt dat ze moslim is, gaat naar de moskee, vader is Imam, moeder en zus dragen hoofddoek, ze DOET heel heilig, en dan zie je zulke tikken. Klopt niet helemaal toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:36 schreef Tsunade het volgende:
het gaat alleen niet om wat jij denkt, TS.
Die tikken zijn van haar vriendje, die heeft zij niet gestuurd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat vind jij ervan dan, eerlijk. Een meisje zegt dat ze moslim is, gaat naar de moskee, vader is Imam, moeder en zus dragen hoofddoek, ze DOET heel heilig, en dan zie je zulke tikken. Klopt niet helemaal toch?
Hoe durft dat meisje zich als een normale puber te gedragen zeg, schandaligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat vind jij ervan dan, eerlijk. Een meisje zegt dat ze moslim is, gaat naar de moskee, vader is Imam, moeder en zus dragen hoofddoek, ze DOET heel heilig, en dan zie je zulke tikken. Klopt niet helemaal toch?
Ik vind het juist volstrekt normaal dat (jonge) mensen zich bezighouden met seks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe durft dat meisje zich als een normale puber te gedragen zeg, schandalig
Ze is al 20, toen was ze 17/18quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe durft dat meisje zich als een normale puber te gedragen zeg, schandalig
SCHANDE!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze is al 20, toen was ze 17/18
Nog erger!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
20 jarige vrouwen die seksueel actief zijn, dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja nu is ze vast ook seksueel actief, aangezien ze nu nog met hem heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
20 jarige vrouwen die seksueel actief zijn, dat dit kan in Nederland
Ja nou en? Ze is eerst mens, dan pas moslim en mensen vinden seks nu eenmaal lekker, leuk en spannend. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze moslim is hé.
Ik zou haar klappen, 20 jarige Moslima's mogen geen sex hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja nu is ze vast ook seksueel actief, aangezien ze nu nog met hem heeft.
Ja maar ze is niet eens getrouwd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou haar klappen, 20 jarige Moslima's mogen geen sex hebben
Ik heb seks met mijn vriendin en ze is katholiek en ik ben niet eens gedoopt en we zijn niet getrouwd, wat zijn wij toch vunzige, smerige lui.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja nu is ze vast ook seksueel actief, aangezien ze nu nog met hem heeft.
Ik wil jullie duidelijk maken dat het hypocriet is. Stiekem is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb seks met mijn vriendin en ze is katholiek en ik ben niet eens gedoopt, wat zijn wij toch vunzige, smerige lui.
en hoe zij haar leven leidt gaat jou wat aan omdat.............?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar ze is niet eens getrouwd.
Ik vind haar leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en hoe zij haar leven leidt gaat jou wat aan omdat.............?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |