Hij was al beschadigt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom knip jij glasvezelkabels door?
Echt alleen in de onz radio reeks heb ik geniale TT'squote:
Nu kan je je was er aan ophangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was al beschadigt.
Om verdere gezondheidsrisico's te voorkomen heb ik hem afgeknipt.
In mijn ogen kon de kabel voor een eventueel later gebruik nog gebruikt kunnen worden, en was hij op het moment niet nodig.
Je bent eigenlijk een held?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was al beschadigt.
In mijn ogen kon de kabel voor een eventueel later gebruik nog gebruikt kunnen worden, en was hij op het moment niet nodig.
Dus je moet gewoon niet nadenken, dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was al beschadigt.
Topic gaat van 100 naar 4000 views nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
[..]
In dit topic staat ze: Vader waardeert grap niet ! [filmpje]
Heb jij trouwens ooit wel is iets anders te doen dan fokken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan ga je over je tijd heen koelkast
Dagoduck met neil young 18 minuten
Goed voor de statistiekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topic gaat van 100 naar 4000 views nu
nee, wrijf het er ff in he thnxquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ooit wel is iets anders te doen dan fokken?
jajaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oneven parts zijn van mij
even parts van darcli
Op UPC kun je nog wel even wachten, ik zou op UPS wachten als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nop, tegen einde van de dag staat op de site van UPC.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op UPC kun je nog wel even wachten, ik zou op UPS wachten als ik jou was
Eh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op UPC kun je nog wel even wachten, ik zou op UPS wachten als ik jou was
Hoe komt dat dan? Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, wrijf het er ff in he thnx
Is dat ook zo'n neppe fender?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog even over gitaren: mijn gitaren
[ afbeelding ]
is #7 dan het songfestival nummer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
Multimix part 3:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Giorgos Alkaios & Friends - Opa
2. Stuntmasterz - The lady boy is mine (club mix)
3. Cypress Hill - Insane in the brain
4. The Baseballs - Umbrella
5. Gerard Joling - Ik Leef Mijn Droom
6. DJ Jean - Flawless (Club Mix)
7. Stromae - Alors On Danse
8. DJ Jean - New Dutch Shuffle
9. Fake Blood - I think I like it
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
is #7 dan het songfestival nummer?
Die muur!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
is #7 dan het songfestival nummer?
Deze is nog veeeeeeel langer aan het wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef -Datdus- het volgende:
Kun je zulke mixen er niet inhouden koelkast?
Geen idee, boeiendquote:
Eens per week een megamix/mashup o.i.d?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is nog veeeeeeel langer aan het worden
Zo danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eens per week een megamix/mashup o.i.d?![]()
jaloeziequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
Tof of niet?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen, mix van 30 minuten ofzo
Zekersquote:
Soort van... Graseter had ooit al een ban, en ze kwamen erachter dat hij een nieuw account had aangemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er eigenlijk met de ads gebeurd? Betrapt door Google?
Ik had een account dat geblokt was door adsense en ik mag een jaar later geen ander account aanmaken voor een andere site.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er eigenlijk met de ads gebeurd? Betrapt door Google?
Voor een goeie set 3000+ euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kosten 2 van die cd / dvd spelers van Pioneer en eventueel een soort mengpaneel, of wat je dan ook nodig hebt om te mixen en het op te nemen?
Lijkt me leuker om te kopen dan een iPad eigenlijk
En ook nog de langste sample van dit deel so farquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Kutgeintje van Darcli dit, shine er in monteren
Stiekem is hij homo en probeert hij hiermee een poging te doen om uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Kutgeintje van Darcli dit, shine er in monteren
Maar nieuwe ads moeten er eerst inkomen toch? Mensen moeten die kopen, toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had een account dat geblokt was door adsense en ik mag een jaar later geen ander account aanmaken voor een andere site.
Naahh hij is net getrouwd dus 't zal wel nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stiekem is hij homo en probeert hij hiermee een poging te doen om uit de kast te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |