Ik wist niet eens dat je bestond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, sinds 2003 op FOK!, nooit een naamtopic. Nu heb ik er al 10 ofzo
Goeienshit welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, sinds 2003 op FOK!, nooit een naamtopic. Nu heb ik er al 10 ofzo
Ik hoop al 2 jaar dat ik "meest onderschatte user" word bij de verkiezingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je bestond.
Door je incidentje vorige week? Ben je helemaal ziek er van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
@Huppel.
Ik werk vanuit huis, dus ik kan niet super veel doen.
Ben 50% ziek gemeld
Blijf morgen ook nog thuis denk ik.
Oh dus je kan wel gebeld wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
@Huppel.
Ik werk vanuit huis, dus ik kan niet super veel doen.
Ben 50% ziek gemeld
Blijf morgen ook nog thuis denk ik.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Fireblast het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/6301652
is dat je studio?
Vraag naar koelkast doosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef Fireblast het volgende:
[..]
iemand die zijn studio bekijkt wat moet je
Ik begon heeeeeeeel rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef Metonae het volgende:
Deze muziek gaat al zo sinds 10? En ik moest weer zo nodig in mn bed blijven![]()
Sorry Koeliejoelie
Mjah en heb nog steeds geen antwoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef banapples het volgende:
[..]
De vraag was inderdaad op 2 manieren op te vatten
Sinds gisteren heb ik hem ook op vinyl, na al die jaren opnieuw uitgebrachtquote:
Komt misschien ook door het boze gezichtje bij al je postsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en heb nog steeds geen antwoord
Ik heb even alle recht om strontchagrijnig te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Komt misschien ook door het boze gezichtje bij al je posts
Je hebt Koelkast en Darcli, zo moeilijk kan 't niet zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Fireblast het volgende:
Volgens mij is hij die rode kerel op t filmpje.
Niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even alle recht om strontchagrijnig te zijn
ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al 2 dagen. Nu is het klaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een dikke hardstyle mix van gemaakt, maar dat zal jij minder interessant vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik hem ook op vinyl, na al die jaren opnieuw uitgebracht![]()
Dit is gewoon een mp3 die je nu hoort.
Ben bang dat het alleen nog erger gaat wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat ben je al 2 dagen. Nu is het klaar.
Permanent ongesteldheidssyndroom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bang dat het alleen nog erger gaat worden
Dat harde heb ik niet zo veel mee nee, ik heb zo in '96-'97 wel hakkuhplaatjes gedraaid, heb ik er nog heel veel van ook, maar nu zit ik meer op de normale dancemuziek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook een dikke hardstyle mix van gemaakt, maar dat zal jij minder interessant vinden
* banapples duikt weer wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Permanent ongesteldheidssyndroom?
Ja, ik kan er niet op lopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Door je incidentje vorige week? Ben je helemaal ziek er van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet op lopen
Het is helemaal dik en blauw.
Foto in spoiler:nice!! Bij mij is het gelukkig niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Nee gewoon een kutlevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Permanent ongesteldheidssyndroom?
SSB kan gewoon niet voetballen. Kan beter gewoon in de kantine bier tanken, op het veld heb je er niks aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef banapples het volgende:
[..]
nice!! Bij mij is het gelukkig niet zo erg.
Nee ik ben ook niet zo goed als de restquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SSB kan gewoon niet voetballen. Kan beter gewoon in de kantine bier tanken, op het veld heb je er niks aan
Dat is dan ook de leukste helftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed als de rest
Ik ben het best in de 3e helft ja
Kreeg zaterdag ook een tik op mijn enkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed als de rest
Ik ben het best in de 3e helft ja
Mark Orbit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je straks Adagio for strings draaien Koelkast?
En dan natuurlijk wel de versie van Mark Orbit en niet Tiesto
Ja sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mark Orbit?![]()
William Orbit bedoel je en die versie wil je niet horen, je wil de Ferry Corsten Remix van de William Orbit versie
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag ook een tik op mijn enkel![]()
Heb er vandaag bijna geen last meer van gelukkig
Bij mij was het ook uit frustratie. Misschien omdat ik te snel voor hem was en omdat we 6-0 voor stondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.
Vervolgens ging die klootzak er met zijn noppen nog op staan.
Iedereen van mijn team stopte met spelen, maar die klootzakken speelde gewoon door en scorede hun enige doelpunt.
Alsnog 4-1 gewonnen hoor
En de andere spits uit mijn team heeft hem ook nog een trap gegeven.
Ik hoop echt dat ik hersteld ben voor we weer tegen ze moeten spelen !
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
Als het maar niet die van tiesto is.
Ik voetbal inmiddels al 5 maanden niet meer omdat ik bij de eerste wedstrijd van het seizoen meteen m'n knie uit de kom draaide, alles verneukt rondom m'n knie heen. Gaat nu langzaam aan beter maar is nog niet stabiel genoeg om te spelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.
Vervolgens ging die klootzak er met zijn noppen nog op staan.
Iedereen van mijn team stopte met spelen, maar die klootzakken speelde gewoon door en scorede hun enige doelpunt.
Alsnog 4-1 gewonnen hoor
En de andere spits uit mijn team heeft hem ook nog een trap gegeven.
Ik hoop echt dat ik hersteld ben voor we weer tegen ze moeten spelen !
Ja ik sprintte hem er ook 2x uit, en vervolgens ging ik er langs met een dubbele schaar, daarna gaf ik hem een panna met een hakkie...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Bij mij was het ook uit frustratie. Misschien omdat ik te snel voor hem was en omdat we 6-0 voor stonden
Papa fum un piepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef banapples het volgende:
ravas parvas blublablubli
ik verstond het nog niet
Ravel's Pavane pour une infante défuntequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef banapples het volgende:
ravas parvas blublablubli
ik verstond het nog niet
Dat ga ik nooit onthouden. Bookmark dan maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ravel's Pavane pour une infante défunte
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Metonae het volgende:
Coolkast.. heb je al een lijstje met gamemuziekjes gemaakt?
Maar dit is hem nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onthouden. Bookmark dan maar?
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de artsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik voetbal inmiddels al 5 maanden niet meer omdat ik bij de eerste wedstrijd van het seizoen meteen m'n knie uit de kom draaide, alles verneukt rondom m'n knie heen. Gaat nu langzaam aan beter maar is nog niet stabiel genoeg om te spelen.
Dit IS adagio for stringsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
Hij klinkt precies als Adagio for strings
We zien de labels niet eens. Tenminste ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit IS adagio for strings![]()
mp3 verkeerd gelabeld door iemand
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit IS adagio for strings![]()
mp3 verkeerd gelabeld door iemand
Tja, ik ben niet een geweldige voetballer, maar voetbal al wel sinds m'n 5e. Heb wel redelijke kijk op het spelletje, maar mis gewoon het talentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de arts
Daarvoor ook al een maand geblesseerd geweest wegens overbelasting bij de aanhechting tussen mijn wreed en scheenbeen
Het is echt de mooiste sport van de wereld, alleen je moet er wel veel voor over hebben helaas
Ik heb gewoon pech dat ik vanaf mijn 10e niet meer gevoetbald had.
En nu sinds 5 maanden weer 2x per week (2 uur per training) en 1 wedstrijd per week speel.
Dat is misschien iets te veel van het goede.
Die heb die vast wel liggen dus be carefull what you wish forquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Voortaan ga ik papa fum un piep aanvragen bij je koelkast
Leuk tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heb die vast wel liggen dus be carefull what you wish for
Als je zo'n schop op je enkel krijgt is het gewoon domme pech. Misschien dat de ervaren spelers dat soort dingen aan zien komen. Ik tenminste wel en dan is het altijd mooi om zo'n harde sliding te omzeilen en dat ie alleen nog om kan kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de arts
Daarvoor ook al een maand geblesseerd geweest wegens overbelasting bij de aanhechting tussen mijn wreed en scheenbeen
Het is echt de mooiste sport van de wereld, alleen je moet er wel veel voor over hebben helaas
Ik heb gewoon pech dat ik vanaf mijn 10e niet meer gevoetbald had.
En nu sinds 5 maanden weer 2x per week (2 uur per training) en 1 wedstrijd per week speel.
Dat is misschien iets te veel van het goede.
Daar zou ik ook sacherijnig van wordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben geen voetbalsupporterGeheel voorkeursloos.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Metonae het volgende:
VoetbalDan kan je nog beter TVOH kijken
sowieso tv, oud medium.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Metonae het volgende:
VoetbalDan kan je nog beter TVOH kijken
Heb ik niet in de lijst helaasch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef JaimyLee het volgende:
Koelkast, zou je DrLektroluv - Emolotion willen draaien? past wel in de muziek die we nu horen vind ik
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niet in de lijst helaasch.
Maar deze moet je niet mixen, het origineel is het best.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
deadmau5 mix van cafe del mar is ook briljant!
EK/WK kijk ik sowieso in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt nooit he, ook geen WK/EK, niets.
Echt te geniaal voor woorden iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
deadmau5 mix van cafe del mar is ook briljant!
Ik heb ook geen talentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet een geweldige voetballer, maar voetbal al wel sinds m'n 5e. Heb wel redelijke kijk op het spelletje, maar mis gewoon het talent
Staat er inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Metonae het volgende:
Ey! Koelkast! Als je toch bezig bent met die dance muziekjes he. Heb je Barthezz - On the move liggen? Die heb ik in jaren niet meer gehoord.
Dan hebben ze niet naar je geluisterd, deze is echt 1001 keer geremixxedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar deze moet je niet mixen, het origineel is het best.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Pas nog naar Manchester geweest, tof reisje, leuke sfeer die daar in het stadion hangt. En ja 7-1 winnen van Blackburn is nou niet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Pas nog naar Manchester geweest, tof reisje, leuke sfeer die daar in het stadion hangt. En ja 7-1 winnen van Blackburn is nou niet niks
Het uitgaansleven in Engeland is ook niet mis zeg, al die meisjes in korte rokjes enzo die met -10 ( toen nog ) buiten liepen. Is daar gewoon heel normaal.quote:
Theater of Dreams is totaal niet sfeervol eigenlijk. Niet vergelijkbaar met Liverpool.quote:
Ik ga voor Drop itquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Metonae het volgende:
Scoop - Rock the house kan er ook nog wel bij
Een minuut voordat ik getrapt werd liep ik de 16e in, met alleen nog 2 verdedigers en de keeper voor me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef banapples het volgende:
[..]
Als je zo'n schop op je enkel krijgt is het gewoon domme pech. Misschien dat de ervaren spelers dat soort dingen aan zien komen. Ik tenminste wel en dan is het altijd mooi om zo'n harde sliding te omzeilen en dat ie alleen nog om kan kijken
Alleen jammer dat ze zo ugly zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Het uitgaansleven in Engeland is ook niet mis zeg, al die meisjes in korte rokjes enzo die met -10 ( toen nog ) buiten liepen. Is daar gewoon heel normaal.
Ik wist dat er nog een wasquote:
+1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zit dus hier op school, komt er iemand naar me toe. Zegt ze: Weet je waar ik zin in heb?
Ik zeg: LOWLANDS
Zegt ze: JA
Puik hoorquote:
Ik ben 1x op Old Trafford geweest, en de sfeer is super. Maarja de laatste tijd is de sfeer op anfield ook een stuk naar beneden vanwege de resultaten, en ja. Anfiel ga ik gewoon niet naartoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Theater of Dreams is totaal niet sfeervol eigenlijk. Niet vergelijkbaar met Liverp**l.
En ik ga ook!quote:
Nu wil ik nog meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Het uitgaansleven in Engeland is ook niet mis zeg, al die meisjes in korte rokjes enzo die met -10 ( toen nog ) buiten liepen. Is daar gewoon heel normaal.
Komt eigenlijk net te vaak voorbij, maar vooruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Puik hoor![]()
Wil je als je er aan toe komt met al die verzoekjes ook kijken voor Proximus - Mauro Picotto?
Ik ben overal geweest maar ben zelf fan van Tottenham. Al jaren eigenlijk. Heb ook 500 meter bij het stadion vandaan gewoondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben 1x op Old Trafford geweest, en de sfeer is super. Maarja de laatste tijd is de sfeer op anfield ook een stuk naar beneden vanwege de resultaten, en ja. Anfiel ga ik gewoon niet naartoe
Lol dat stadion is zo ongelovelijk lelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit zijn de eckte![]()
[ afbeelding ]
Het viel nog mee daar moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo ugly zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #11.
[ afbeelding ]
Ik lees er gewoon overheenquote:
Komende editie is niet meer op Almerestrand he.quote:
Ja die is best foutigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Metonae het volgende:
Nu zou ik kunnen zeggen... "Draai ook eens wat van de Poco Loco Gang". Maar dat is dan wel heel erg 'het foute uurtje materiaal'
Ja, echt jammer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komende editie is niet meer op Almerestrand he.
Ik zie het liever helemaal nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik lees er gewoon overheenKan mij geen reet boeien.
Ik zat bij de wedstrijd United - Newcastle op de hoofdtribune, 5e rij van onderen. Ronaldo is zó dicht bij mij geweest! 2-0 gewonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben overal geweest maar ben zelf fan van Tottenham. Al jaren eigenlijk. Heb ook 500 meter bij het stadion vandaan gewoond
Ik zie je daar!quote:
Als het voetbal maar beeldschoon is, en dat is hetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Lol dat stadion is zo ongelovelijk lelijk
iets met 440?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:17 schreef Zokunen het volgende:
hmm oud trance nummer, kan niet op de naam komen <woord> <nummer> best erg populair geweest, iemand een idee welke ik bedoel
Zijn er al! Wacht maar even een paar seconden op mijn aankomende ninja-editquote:
die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Apollo 440
Geen trance, wel een leuk nummer
Messiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als het voetbal maar beeldschoon is, en dat is het
Kijk die kleine Messi in het begin van het filmpje!
Oeh, die eerste is een lekker nummerquote:
Passwordsafesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef -Datdus- het volgende:
grrr.. ik weet mijn skype pw niet meer omdat hij zo lang moet zijn.
Achteraf is er eigenlijk een hoop makkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een minuut voordat ik getrapt werd liep ik de 16e in, met alleen nog 2 verdedigers en de keeper voor me.
1 kapte ik uit, de andere maakte een sliding, alleen die was veel te laat.
Dus ik sprong over hem heen, alleen toen rolde de bal al te ver voor me uit waardoor de keeper hem had.
Als ik mezelf had laten vallen over die gast die de sliding maakte had ik een penalty gekregen, én had ik waarschijnlijk mijn enkelband niet gescheurd omdat het spel dan anders verlopen zou zijn
Fijn he.quote:
Hier ook! Net mn natuurkunde SE verklootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmiddag
Vanaf school hier
11:20. Goedemorgen dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmiddag
Vanaf school hier
Ik heb lekker geen natuurkundequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hier ook! Net mn natuurkunde SE verkloot
Ohjaquote:
Vrij vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ohja
Maar het lijkt al zo laat, omdat ik al 5 lessen op school zit
Draai je die nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
Southside Spinners - Luvstruck
Dit nummer blijft ook gewoon super goed
Ik heb morgen scheikunde SEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen natuurkunde
Ik had wel een 4,1 voor scheikunde pta gehaald
[..]
Ohja
Whaha nee ik heb geen lang haarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast waarom heb je eigenlijk zo'n professionele studio? Gewoon een uit de hand gelopen hobby of werk je ook als geluidstechnicus?
Ik word echt oudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen natuurkunde
Ik had wel een 4,1 voor scheikunde pta gehaald
[..]
Ohja
m.a.w.:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb morgen scheikunde SE
En dan ben ik donderdag jarig!
Ben je donderdag om 3 uur thuis?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb morgen scheikunde SE
En dan ben ik donderdag jarig!
Ben 4 uur pas uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je donderdag om 3 uur thuis?!
Dan kan ik wel een feestmuziekje voor je draaien!
Pics van de taart van je zusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:23 schreef JaimyLee het volgende:
Wie draait er donderdag tussen 4 en 5 of 5 en 6?
Gefeliciteerdquote:
Uhm 24 geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Hoe oud/jong is ze geworden?
404 errorquote:
Negermuziekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wat zou ik voor haar kunnen draaien als ze zou luisteren?
'Geloof ik' hahahaquote:
White Town - Your Womanquote:
Ik heb 6 broers en zussen. Dus dan kan ik het wel eens mis hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
'Geloof ik' hahaha
Het kan je allemaal bijster weinig boeien vandaag of wel?
Goed plan welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
He bahDan slaan we dat maar over
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
White Town - Your Woman
Ik heb hem onlangs nog gedraaid en een keer bij iemand anders aangevraagd
Dan is veulquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 6 broers en zussen. Dus dan kan ik het wel eens mis hebben
Nah 4 bij mn pa en zn nieuwe vrouw en 2 bij mn ma en dr nieuwe man.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan is veul
Zal wel gezellig geweest zijn thuis
Met 2 broers vind ik het al gezellig
Een slipsnifterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het is White Town - Your Woman
Wat is mn prijs?
was goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het is White Town - Your Woman
Wat is mn prijs?
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah 4 bij mn pa en zn nieuwe vrouw en 2 bij mn ma en dr nieuwe man.
Weinig drukte dus.
Koester hemquote:
Respect the skills!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef -Datdus- het volgende:
E_E_E_E_E_EVERY SINGLE DAY OF YOUR LIFE, your life
Ik ga niet luisterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet vanmiddag / vanavond om 17:00
Ben benieuwd hoe jullie het vinden
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je mic doet het toch nog niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
dat zit ik in de treinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft ie de kabel doorgeknipt?quote:
Linkje naar het kabeltopic aubquote:
quote:
ja wel, maar weet niet hoe ik hem uit moet schakelen, dus dan hoor je steeds getyp en ander geluid er door heen.quote:
Yepquote:
ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die gasten belde me gisteren op.quote:
Of je doet dat geniale van de testserver van gisteren evenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik zo Dj Koelkast & Dj Darclis MULTIMIX draaien?
Da's een soort maffe mix van tig nummers, hij is nog niet af, maar al wel leuk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef PiRANiA het volgende:
SSB door je Glasvezel!
Tue, January 18, 17:00 18:00Calendar onzradio@gmail.com
Whaha dat moet samen met webhak of in de studio gebeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je doet dat geniale van de testserver van gisteren even
Dat freestyle gebeuren. Dat klonk echt geniaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whaha dat moet samen met webhak of in de studio gebeuren![]()
Binnenkort een studiouitzending samen met Darcli (èn een live webcamstream)
klinkt wel zo jaquote:
Ongetwijfeld, gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, ga je samen draaien met Webhawkje?!?!?!
whehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Later in de week wel ja![]()
En hij stond echt HARD en dat mens zat er recht tegenover
Yepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ain't talking bout Dub, toch?
Waarom knip jij glasvezelkabels door?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ain't talking bout Dub, toch?
Zusjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn zusje moet opschieten met mijn ontbijt, yogi, M&m's en saucijzenbroodjes
Lekker gezond
Pics van zusje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lekker gezond
pics van je zusjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lekker gezond
Volgens mij nog nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heb ik eigenlijk al Hoi gezegd?
Nee en +1 voor pi switch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heb ik eigenlijk al Hoi gezegd?
Ze staat zelfs op film ergens in een topicquote:
Pizza besteld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb d'r aan de telefoon gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |