Ik wist niet eens dat je bestond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, sinds 2003 op FOK!, nooit een naamtopic. Nu heb ik er al 10 ofzo
Goeienshit welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, sinds 2003 op FOK!, nooit een naamtopic. Nu heb ik er al 10 ofzo
Ik hoop al 2 jaar dat ik "meest onderschatte user" word bij de verkiezingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je bestond.
Door je incidentje vorige week? Ben je helemaal ziek er van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
@Huppel.
Ik werk vanuit huis, dus ik kan niet super veel doen.
Ben 50% ziek gemeld
Blijf morgen ook nog thuis denk ik.
Oh dus je kan wel gebeld wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
@Huppel.
Ik werk vanuit huis, dus ik kan niet super veel doen.
Ben 50% ziek gemeld
Blijf morgen ook nog thuis denk ik.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Fireblast het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/6301652
is dat je studio?
Vraag naar koelkast doosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef Fireblast het volgende:
[..]
iemand die zijn studio bekijkt wat moet je
Ik begon heeeeeeeel rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef Metonae het volgende:
Deze muziek gaat al zo sinds 10? En ik moest weer zo nodig in mn bed blijven![]()
Sorry Koeliejoelie
Mjah en heb nog steeds geen antwoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef banapples het volgende:
[..]
De vraag was inderdaad op 2 manieren op te vatten
Sinds gisteren heb ik hem ook op vinyl, na al die jaren opnieuw uitgebrachtquote:
Komt misschien ook door het boze gezichtje bij al je postsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en heb nog steeds geen antwoord
Ik heb even alle recht om strontchagrijnig te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Komt misschien ook door het boze gezichtje bij al je posts
Je hebt Koelkast en Darcli, zo moeilijk kan 't niet zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Fireblast het volgende:
Volgens mij is hij die rode kerel op t filmpje.
Niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even alle recht om strontchagrijnig te zijn
ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al 2 dagen. Nu is het klaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een dikke hardstyle mix van gemaakt, maar dat zal jij minder interessant vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik hem ook op vinyl, na al die jaren opnieuw uitgebracht![]()
Dit is gewoon een mp3 die je nu hoort.
Ben bang dat het alleen nog erger gaat wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat ben je al 2 dagen. Nu is het klaar.
Permanent ongesteldheidssyndroom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bang dat het alleen nog erger gaat worden
Dat harde heb ik niet zo veel mee nee, ik heb zo in '96-'97 wel hakkuhplaatjes gedraaid, heb ik er nog heel veel van ook, maar nu zit ik meer op de normale dancemuziek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook een dikke hardstyle mix van gemaakt, maar dat zal jij minder interessant vinden
* banapples duikt weer wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Permanent ongesteldheidssyndroom?
Ja, ik kan er niet op lopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Door je incidentje vorige week? Ben je helemaal ziek er van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet op lopen
Het is helemaal dik en blauw.
Foto in spoiler:nice!! Bij mij is het gelukkig niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Nee gewoon een kutlevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Permanent ongesteldheidssyndroom?
SSB kan gewoon niet voetballen. Kan beter gewoon in de kantine bier tanken, op het veld heb je er niks aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef banapples het volgende:
[..]
nice!! Bij mij is het gelukkig niet zo erg.
Nee ik ben ook niet zo goed als de restquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SSB kan gewoon niet voetballen. Kan beter gewoon in de kantine bier tanken, op het veld heb je er niks aan
Dat is dan ook de leukste helftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed als de rest
Ik ben het best in de 3e helft ja
Kreeg zaterdag ook een tik op mijn enkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo goed als de rest
Ik ben het best in de 3e helft ja
Mark Orbit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je straks Adagio for strings draaien Koelkast?
En dan natuurlijk wel de versie van Mark Orbit en niet Tiesto
Ja sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mark Orbit?![]()
William Orbit bedoel je en die versie wil je niet horen, je wil de Ferry Corsten Remix van de William Orbit versie
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag ook een tik op mijn enkel![]()
Heb er vandaag bijna geen last meer van gelukkig
Bij mij was het ook uit frustratie. Misschien omdat ik te snel voor hem was en omdat we 6-0 voor stondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.
Vervolgens ging die klootzak er met zijn noppen nog op staan.
Iedereen van mijn team stopte met spelen, maar die klootzakken speelde gewoon door en scorede hun enige doelpunt.
Alsnog 4-1 gewonnen hoor
En de andere spits uit mijn team heeft hem ook nog een trap gegeven.
Ik hoop echt dat ik hersteld ben voor we weer tegen ze moeten spelen !
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
Als het maar niet die van tiesto is.
Ik voetbal inmiddels al 5 maanden niet meer omdat ik bij de eerste wedstrijd van het seizoen meteen m'n knie uit de kom draaide, alles verneukt rondom m'n knie heen. Gaat nu langzaam aan beter maar is nog niet stabiel genoeg om te spelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn rechter enkel klapte eerst dubbel naar rechts, toen naar links.
Vervolgens ging die klootzak er met zijn noppen nog op staan.
Iedereen van mijn team stopte met spelen, maar die klootzakken speelde gewoon door en scorede hun enige doelpunt.
Alsnog 4-1 gewonnen hoor
En de andere spits uit mijn team heeft hem ook nog een trap gegeven.
Ik hoop echt dat ik hersteld ben voor we weer tegen ze moeten spelen !
Ja ik sprintte hem er ook 2x uit, en vervolgens ging ik er langs met een dubbele schaar, daarna gaf ik hem een panna met een hakkie...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Bij mij was het ook uit frustratie. Misschien omdat ik te snel voor hem was en omdat we 6-0 voor stonden
Papa fum un piepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef banapples het volgende:
ravas parvas blublablubli
ik verstond het nog niet
Ravel's Pavane pour une infante défuntequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef banapples het volgende:
ravas parvas blublablubli
ik verstond het nog niet
Dat ga ik nooit onthouden. Bookmark dan maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ravel's Pavane pour une infante défunte
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Metonae het volgende:
Coolkast.. heb je al een lijstje met gamemuziekjes gemaakt?
Maar dit is hem nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onthouden. Bookmark dan maar?
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de artsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik voetbal inmiddels al 5 maanden niet meer omdat ik bij de eerste wedstrijd van het seizoen meteen m'n knie uit de kom draaide, alles verneukt rondom m'n knie heen. Gaat nu langzaam aan beter maar is nog niet stabiel genoeg om te spelen.
Dit IS adagio for stringsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
Hij klinkt precies als Adagio for strings
We zien de labels niet eens. Tenminste ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit IS adagio for strings![]()
mp3 verkeerd gelabeld door iemand
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit IS adagio for strings![]()
mp3 verkeerd gelabeld door iemand
Tja, ik ben niet een geweldige voetballer, maar voetbal al wel sinds m'n 5e. Heb wel redelijke kijk op het spelletje, maar mis gewoon het talentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de arts
Daarvoor ook al een maand geblesseerd geweest wegens overbelasting bij de aanhechting tussen mijn wreed en scheenbeen
Het is echt de mooiste sport van de wereld, alleen je moet er wel veel voor over hebben helaas
Ik heb gewoon pech dat ik vanaf mijn 10e niet meer gevoetbald had.
En nu sinds 5 maanden weer 2x per week (2 uur per training) en 1 wedstrijd per week speel.
Dat is misschien iets te veel van het goede.
Die heb die vast wel liggen dus be carefull what you wish forquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Voortaan ga ik papa fum un piep aanvragen bij je koelkast
Leuk tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heb die vast wel liggen dus be carefull what you wish for
Als je zo'n schop op je enkel krijgt is het gewoon domme pech. Misschien dat de ervaren spelers dat soort dingen aan zien komen. Ik tenminste wel en dan is het altijd mooi om zo'n harde sliding te omzeilen en dat ie alleen nog om kan kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
het gaat bij mij 1.5 maand duren voor ik weer rustig kan spelen vertelde de arts
Daarvoor ook al een maand geblesseerd geweest wegens overbelasting bij de aanhechting tussen mijn wreed en scheenbeen
Het is echt de mooiste sport van de wereld, alleen je moet er wel veel voor over hebben helaas
Ik heb gewoon pech dat ik vanaf mijn 10e niet meer gevoetbald had.
En nu sinds 5 maanden weer 2x per week (2 uur per training) en 1 wedstrijd per week speel.
Dat is misschien iets te veel van het goede.
Daar zou ik ook sacherijnig van wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |