Maar jullie ken ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop zo dat ze je het voordeel van de twijfel wat betreft je sociale vaardigheden geven! (ik vond het erg meevallen hoor)
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Isabeau het volgende:
In Ainsley's slank en snel kookboek staat overigens een recept voor frieten, FFT! Ik heb ze nog niet geprobeerd en ze komen uit de oven, maar ik zal ze eens proberen binnenkort.
Oh het regent wel, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Lein, ik hoop niet dat het daar ook regent
Herken het probleemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jullie ken ik. Dan heb ik minder last van. Meer als het aan komt op vreemden/klanten als ik daar info van nodig heb etc. Beetje zakenrelaties/netwerk opbouwen is voor mij lastig
Vandaag of morgen. Bij een Ja hoor ik volgende week of ik mee mag naar Barca. Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheid kandidatenquote:
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee hoor, was een grapje
Maar heb hem in het begin wel veel gebruikt
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal
Twee kinderen, goed misselijk, heb het heet en voel heel koud aanen TARA komt láát thuis..... voor een half uur en moet dan naar een vergadering.
En terwijl hij er dan niet is, komt hier de kring van de kerk en het huis is nu nog een puinhoop
Succes Free
Ik ben zo snel tevreden johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordt![]()
Je hebt PM!quote:
quote:Kat in VS opgeroepen voor juryplicht
AMSTERDAM – In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.
In het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbank is die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ‘ze geen Engels spreekt en begrijpt’.
Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.
Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart
Leuk Sunquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Wie weet zie je dat zaterdag welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk SunBen benieuwd hoe die je staan
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben zo snel tevreden joh
Toen ik gisteren dat jurkje van KL bestelde had ik er geen rekening mee gehouden dat het Abbogeld van een tijdschrift nog van mijn rekening gehaald moest worden
Spannendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie weet zie je dat zaterdag wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendEn door al dat gelul over groenten in het vorige topic durf ik nu helemaal niet meer te gaan koken voor een stelletje CUL-lers
![]()
![]()
![]()
Man kom op zeg. De groente van de Appie is prima, wat een gezeur altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendEn door al dat gelul over groenten in het vorige topic durf ik nu helemaal niet meer te gaan koken voor een stelletje CUL-lers
![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Cancel die kring dan! Het kan vast wel bij iemand anders hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Twee kinderen, goed misselijk, heb het heet en voel heel koud aanen TARA komt láát thuis..... voor een half uur en moet dan naar een vergadering.
En terwijl hij er dan niet is, komt hier de kring van de kerk en het huis is nu nog een puinhoop
Succes Free
Gelukkig heb ik nog wel ergens een oude sok met geld liggen die ik maar eens moet gaan stortenquote:
Nee hoorquote:
alleen als het leuk staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
We krijgen toch wel foto's te zien he?
volgens mij had ze het over het koken voor cullersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorVolgens mij gaat het je hardstikke leuk staan
Beetje uit je comfortzone komen
zegt hij die dat ook niet zo heel graag doet
![]()
Oe, wat is die bovenste een fijne kleur blauw! Het doet me denken aan van die gezellige wasmiddelreclames, en dat zo'n rokje dan een voorbeeld is van hoe het eruit hóórt te zien en hoe het eruit blijft zien als je met wasmiddel X blijft wassen, want als je dat niet doet, dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat rokje is velours he? Heb ik zien hangen, leuk is 'tie!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, wat is die bovenste een fijne kleur blauw! Het doet me denken aan van die gezellige wasmiddelreclames, en dat zo'n rokje dan een voorbeeld is van hoe het eruit hóórt te zien en hoe het eruit blijft zien als je met wasmiddel X blijft wassen, want als je dat niet doet, dan:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over het koken voor cullers
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over het koken voor cullers
Lezen, P, lezen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhDan werd ik verwarring gebracht door je tweede post
edit: oh fuckIk dacht dat de post van Lie van Sun was
verschil is vaak niet zo groot, maat toch beter lezen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhDan werd ik verwarring gebracht door je tweede post
edit: oh fuckIk dacht dat de post van Lie van Sun was
Nou, eigenlijk is het wel eng jaquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is het wel eng jaAndere maatstaven en zo
Ik het oorspronkelijke plan weer schrappen denk ik
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
JajajajaJullie brengen me gewoon in verwarring
Mweh... Dan gaat het helemaal niet door en we zijn net weer ene beetje lekker bezig. Daarbij ben ik wel benieuwd naar de studie, leuk onderwerpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cancel die kring dan! Het kan vast wel bij iemand anders hoor.
Ja, maar het is niet echt cullie of zo hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klonk net zo lekker.. die hamburgers met tzatziki..
Ook leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
Ik denk dat ik deze bestel:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Oh, die eerste toch niet, uitverkocht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt cullie of zo heEn straks valt het tegen en dan krijg ik een slechte naam en zo
En nu valt het nog mee, maar in april komen DE en CF eten
*voelt angstzweet op voorhoofd*
Yup, dat heb ik ook. Alles waar veel vulling in hoort, dat kan ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig dat veel jurkjes mij niet passen vanwege mn bescheiden voorgevel; hoef ik me daar ook niet druk om te maken
die eerste is heel leuk voor de zomerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef minilot het volgende:
Over jurkjes gesproken... Kennen jullie ModCloth?
Honderden toffe jurkjes!
Fijne namen voor de jurkjes ook
[ afbeelding ]
"Kitschy Kitchen Dress"
[ afbeelding ]
"Scavenger Hunt Dress"
Wel fijn dat je een bos in de buurt hebt! Dat holt vast fijner dan, ik noem maar iets, een industrieterrein.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef DarkElf het volgende:
half uur interval training in de regen gedaan en door een modderig bos geploegd, ik ben fier op mezelf
Er is nog een foto van mijn moeder waarop ze net wakker wordt in bed (toen was ze 18 ofzo) en die had ook zo'n dekbedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef minilot het volgende:
Over jurkjes gesproken... Kennen jullie ModCloth?
Honderden toffe jurkjes!
Fijne namen voor de jurkjes ook
[ afbeelding ]
"Kitschy Kitchen Dress"
Niet doen joh, da's 2x dezelfde printquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Hij is er ook niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet doen joh, da's 2x dezelfde print
Als jij het al niet durft, dan ga ik het never nooit niet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt cullie of zo heEn straks valt het tegen en dan krijg ik een slechte naam en zo
Ben je wijs johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik ook en ik vind van de snackbar altijd stukken lekkerder dan zelf gefrituurd. we frituren thuis met McCain en Remia frituurvet en is lekker maar patat van de snackbar blijft toch anders.. overigens denk wel 5-6 maanden geleden dat we patat hebben gehaald.. onze snackbar gaat binnenkort dichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alle namen ook geweldig van die jurkjes, mini![]()
FFT, ik vind ovenfriet altijd stukken minder lekker dan gefrituurde
Ohhhh jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
En ik wil heel graag dit badpak van ModCloth:
[ afbeelding ]
Maar ik vind $127.99 wel een beetje prijzig voor een badpak, zélfs als -ie "Peppermint-y Fresh" heet..
op dat model hangt ie al laag. ben bang dat het niet echt flatteert qua voorgevel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
En ik wil heel graag dit badpak van ModCloth:
[ afbeelding ]
Maar ik vind $127.99 wel een beetje prijzig voor een badpak, zélfs als -ie "Peppermint-y Fresh" heet..
Badkleding flatteert sowieso zelden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op dat model hangt ie al laag. ben bang dat het niet echt flatteert qua voorgevel...
Strapless is ook gewoon niet zo heel mooi als je klein en fijn bent en kleine borsten hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef minilot het volgende:
Ha, DE heeft mijn hoofd gezien. Die snapt nu vast waarom ik er met al te olijke kleding al gauw uitzie alsof ik uit een variétégezelschap ontsnapt ben.
Ik blief effen jurkjes. Ik sta al een poosje op het punt om dit jurkje te bestellen voor een trouwfeestje in de lente, maar ik vind strapless niet zo fijn.. Ik weet het nog niet..
[ afbeelding ]
Ja, misschien.........quote:
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef LieLie het volgende:
Oe, als ik zo doorga moet ik ook een nieuwe bikini deze zomer
Je kunt trouwens een heel fijn halterbandje eraan maken om het wat beter te laten zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Strapless is ook gewoon niet zo heel mooi als je klein en fijn bent en kleine borsten hebt![]()
stuur die foto eens door?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodig
Yup, dat heb ik met mijn meest recente feestjurk ook gedaan. Scheelt enorm, zo'n piepklein bandje!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kun trouwens een heel fijn halterbandje eraan maken om het wat beter te laten zitten.
nou....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Brrr best koud om met 20 graden in een bikini te lopen hoor!! Geef mij maar een plu (of gewoon mijn goretex jasjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
nou....
óf een plu óf een bikini zou ik zeggen
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat zij zegt sowieso. Met een uitzondering voor leverquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super lief
Maar toch is het leuk als de mensen die komen eten toch een beetje onder de indruk zijn, of dat het een beetje bijzonder is, dat herken ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super lief
Pee is al weken aan het nadenken, dat herken ik, wij krijgen ook vaak eters. Altijd leuk. Maar het hoeft geen sterrendinertje te worden. Je mist m'n puntje denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef LieLie het volgende:
Maar toch is het leuk als de mensen die komen eten toch een beetje onder de indruk zijn, of dat het een beetje bijzonder is, dat herken ik wel
lever heb ik al jáááááren niet meer op dus kan er geen mening over geven eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt sowieso. Met een uitzondering voor leverkool
En daar maak je ook vooral TAV heel blij mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super lief
Wij hebben duidelijk een andere smaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind die jurkjes allemaal oerlelijk, want ze doen mij terugdenken aan hoe mijn moeder en haar vriendinnen er bij liepen in de jaren 60 en 70.
Al die blommenjurken.
En dat badpak is echt te vreselijk voor woorden.
oh dat herken ik wel. ik kan soms ineens iets héél lekker vinden, het vaak eten en dan is de lol er weer even af..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb van die manies. Weken achter elkaar lever op brood gehad, weken achter elkaar pindakaas, rosbief noem maar op
En dan kan ik het weer maanden niet meer willen
Bekend!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb van die manies. Weken achter elkaar lever op brood gehad, weken achter elkaar pindakaas, rosbief noem maar op
Ik kies voor optie 1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef borisz het volgende:
Ik was er ruim optijd.
Eerst een controle test verbaal redeneren. Je krijgt een tekst en een zin en dan klopt die zin ja/ nee/ niet op te maken uit de test.
Gesprek van een uur. Ging vooral over dat persoonlijkheidsrapport.
Nu drie opties
1.1 Je mag door en mag mee naar Barcelona
1.2 Je mag door maar helaas geen Barcelona, wel willen we je in het systeem houden en een keer uitnodigen voor een diepte interview.
2. Helaas.
Ik weet het niet wat het gaat worden. Namelijk 1. Accounting is meer dan alleen cijfertjes. Had ik nog wat beter op kunnen inspelen.
2. Omgang met andere mensen. Heb voor mijn gevoel dat niet goed genoeg recht kunnen zetten. Het is een zwakkere kant, wil er aan werken maar of het genoeg is...
Ik heb met rosbief altijd dat ik het ineens echt moet. Ik kan het een half jaar niet eten, maar dan ineens denk ik aan rosbief en dan wil ik het ook gewoon direct eten. En dan rust ik ook niet voor ik een broodje rosbief ophebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Bluezz het volgende:
klopt. met vlees of fruit kan ik dat ook hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb met rosbief altijd dat ik het ineens echt moet. Ik kan het een half jaar niet eten, maar dan ineens denk ik aan rosbief en dan wil ik het ook gewoon direct eten. En dan rust ik ook niet voor ik een broodje rosbief opheb
Volgens mij is dat het zelfdenkend vermogen van mijn lichaam
Jammer Borisz. Terwijl dat juist de zaken zijn die je iemand het makkelijkste kan leren. Feitenkennis is veel moeilijkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
Helaasch.
Werd net terug gebeld. Ze waren erg te spreken van mijn zelfkennis. Ze vonden dat ik wat meer to the point moest zijn en meer mijn mening durven uiten. Wat uit het rapport kwam is min of meer wel bevestigd in het gesprek nu ik het zo afdraai.
Oh, die van mij wordt daar ook zo vervelend vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef DarkElf het volgende:
mijn verjaardagscadeautje wordt net bezorgd en ik moet nog 9 dagen wachten
de mr mag wel kijken vanavond, kan ie leuk mij 9 dagen vertellen hoe leuk Híj t vindt...
Oeh, wat krijg je? Is de mr trouwens blij met z'n kerstkadootje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef DarkElf het volgende:
mijn verjaardagscadeautje wordt net bezorgd en ik moet nog 9 dagen wachten
de mr mag wel kijken vanavond, kan ie leuk mij 9 dagen vertellen hoe leuk Híj t vindt...
voor een verjaardag lang geleden, 11 jaar terug, lag er al 2 weken een juweliersdoosje op een kast ingepakt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, die van mij wordt daar ook zo vervelend van
Nee maar t was wel mijn ideequote:
Hij is er dolgelukkig mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, wat krijg je? Is de mr trouwens blij met z'n kerstkadootje?
Oh, dat klinkt toch helemaal niet zo verkeerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Gooi ik net mijn idee voor een soepje hier de huiskamer in gaat g bijna over zijn nek
Maar ik ga het toch lekker maken voor mezelf voor 2 dagen
hé die heb ik een paar weken geleden gemaakt, lekker hoor geitenkaas erinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Gooi ik net mijn idee voor een soepje hier de huiskamer in gaat g bijna over zijn nek
Maar ik ga het toch lekker maken voor mezelf voor 2 dagen
Onze smaken lopen nu eenmaal erg uit éénquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat klinkt toch helemaal niet zo verkeerd?
Wel als jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt toch helemaal niet zo verkeerd?
Ja, oké.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel als je
1. niet van broccoli houdt en
2. geen geitenkaas lust/mag.
3. geen zuivelproducten zoals volle melk mag hebben.
Ja we hebben sinds een paar weken standaard alpro soja in huis voor de sausjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef DarkElf het volgende:
G waarom gebruik je geen sojaroom in soepen enzo? dat mag je wel hebben en smaakt echt niet raar. Ik gebruik dat altijd in soepenVan alpro soja, staat bij de houdbare melk enzo
en mag je ook geen geitenkaas? begreep dat sommige mensen die lactose intolerant zijn dat wel mogen.
Ach je hebt kinderen, dan geef je die toch de schuld van de zooi ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Succes Free
Alles niet. beetje te druk in mijn hoofd, moet even een paar klusjes verplaatsen naar morgen geloof ik..quote:
Nee, moet jij makkelijk zeggen na datgeen wat je op tafel had gezetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Joh P maak je niet druk, de mr houdt niet van lof (jij ook niet dus das mooi) en ik en kool liggen elkaar niet.. maar verder zijn wij hele makkelijke eters hoor (minus 1 allergietje dan maar goed, daar kan ik niets aan doen)
Foto gemaakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:34 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Mijn overbuurman staat nakend op zijn balkon, in het zonnetje!
Komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem pilletjes mee tegen de lactose, dus maak je geen zorgen daarover.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Oh shitHelemaal geen rekening gehouden met die lactose-intolerantie van golfer
Tzaziki is ook van de baan dan
Ik ben idd al weken aan het nadenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pee is al weken aan het nadenken, dat herken ik, wij krijgen ook vaak eters. Altijd leuk. Maar het hoeft geen sterrendinertje te worden. Je mist m'n puntje denk ik
nou dat was toch echt niet heel hoogstaand ofzo toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, moet jij makkelijk zeggen na datgeen wat je op tafel had gezet![]()
Balen johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
Helaasch.
Werd net terug gebeld. Ze waren erg te spreken van mijn zelfkennis. Ze vonden dat ik wat meer to the point moest zijn en meer mijn mening durven uiten. Wat uit het rapport kwam is min of meer wel bevestigd in het gesprek nu ik het zo afdraai.
Tosti's kan ik makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dat was toch echt niet heel hoogstaand ofzo toch?![]()
gewoon lekker voedsel..
maar maak je iig niet druk, ik ben ook dol op tosti's
Etentjequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EtentjeDan ga ik DE en CF overtuigen dat ze hun man gewoon moeten achterlaten en bij mij moeten intrekken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
EtentjeDan ga ik DE en CF overtuigen dat ze hun man gewoon moeten achterlaten en bij mij moeten intrekken
Het wordt pas polygamie als ik voor de wet probeer te trouwen. Tot die tijd mag ik doen en laten wat ik wilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
Polygamie is verboden in Nederland P. Je zult moeten kiezen.
Zal vooral in jouw geval bij laten blijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt pas polygamie als ik voor de wet probeer te trouwen. Tot die tijd mag ik doen en laten wat ik wil
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal vooral in jouw geval bij laten blijven.
waarom wil je graag contact met haar? wanneer was de laatste keer dat jullie contact hadden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
Ik kan de foto's van mijn Israëlische vriendinnetje uit 1975/1976 niet meer vinden.
Ben bang dat ik die toch heb weggegooid. Wil het programma Memories inschakelen, want ik kan haar (ook met behulp van Internet) al jaren niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
de mr zei al: ik kan me er weinig bij voorstellen dus plak t erop en als ik t lelijk vind moet ik er of mee leren leven of ik trek t eraf
jups, fijne vent is t toch he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind het een heerlijk pragmatische benadering
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
In dat geval zou ik voor DE gaan - die heeft veel leukere kookboekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
Polygamie is verboden in Nederland P. Je zult moeten kiezen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Grappigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
plakfolie voor de planken in de kast besteld: [ afbeelding ]
leek me wel handig, wil er boeken in zetten en dus schuif je steeds over een verflaag heen en weer... lijkt heel druk maar t is alleen op de planken de bedoeling dus valt mee denk ik.
Wij hebben het zo opgelost:
Dit is het behang achter de kast:
Dit is zoals het er met boeken uit ziet:
Dit is het totaal:
Let niet op de planken, die worden bij beter weer afgeschilderd. En het zijn telefoonpics dus wat brakkig.
![]()
Nee joh, ik zou toch adviseren dat hij voor jou gaat, buiten de massa boeken die jij hebt"jij goochelt leuk met suikerthermometers enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat geval zou ik voor DE gaan - die heeft veel leukere kookboeken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
En een Didi cadeau, die de bank bezet houdt.
[ afbeelding ]het is net of ze zweeft!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat geval zou ik voor DE gaan - die heeft veel leukere kookboekenDan zouden we alles dubbel hebben
Dat werkt ook niet
Maar ik wil niet kiezen hoor
Ik wil niet kiezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou toch adviseren dat hij voor jou gaat, buiten de massa boeken die jij hebt"jij goochelt leuk met suikerthermometers enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Boekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig.
Wij hebben het zo opgelost:
Dit is het behang achter de kast:
[ afbeelding ]
Dit is zoals het er met boeken uit ziet:
[ afbeelding ]
Dit is het totaal:
[ afbeelding ]
Let niet op de planken, die worden bij beter weer afgeschilderd. En het zijn telefoonpics dus wat brakkig.
Cool
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
zo cutequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
En een Didi cadeau, die de bank bezet houdt.
[ afbeelding ]
en ik ben van plan t alleen op de planken te doen , niet op de achterwand... maar wel zoiets ja, nette oplossing
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat is de voorkant?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:38 schreef DarkElf het volgende:
dit ligt nu naast mij op de bank:
[ afbeelding ]![]()
Oh leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Nieuwe telefoon
Samsung Galaxy S
Even lekker mee spelen
Kan je er ook op wowwen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Waarom heb je hem dan?quote:
Goed punt.
Ik verveel me(niet dat ik niets te doen heb, maar ik heb ook nergens zin in)
Ik wil weten of ze nog leeft. Laatste contact was 1976.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom wil je graag contact met haar? wanneer was de laatste keer dat jullie contact hadden?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Van het schilderen? Hoe wordt het?quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
okquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil weten of ze nog leeft. Laatste contact was 1976.ben benieuwd of Memories je wilt helpen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Nieuwe telefoon
Samsung Galaxy S
Even lekker mee spelen
Polquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:38 schreef DarkElf het volgende:
dit ligt nu naast mij op de bank:
[ afbeelding ]
tis ook echt zo'n miezerige vervelende hangdag blegh....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Goed punt.
Ik verveel me(niet dat ik niets te doen heb, maar ik heb ook nergens zin in)
ik wil lente!!!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Checkquote:
En ik heb vanavond eigenlijk jaarvergadering van de fotoclub maar ik ga nietIk ben gaar en heb nergens zin in. Ik ga vanavond een beetje bankhangen en slapen
![]()
Inleiding + indeling scriptie was eindelijk in orde. Kan nu officieel beginnen met 'invullen'. Was ik natuurlijk al mee bezig maar de indeling is eindelijk goed.
Oh op de terugweg even langs dat Engels/Iers/ZAF/Aussie winkeltje gegaan. Valt een beetje tegen. Wel een aantal biertjes meegenomen.
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Oh, wij twijfelden net met boodschappen op de zijlweg om door te rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef borisz het volgende:
Inleiding + indeling scriptie was eindelijk in orde. Kan nu officieel beginnen met 'invullen'. Was ik natuurlijk al mee bezig maar de indeling is eindelijk goed.
Oh op de terugweg even langs dat Engels/Iers/ZAF/Aussie winkeltje gegaan. Valt een beetje tegen. Wel een aantal biertjes meegenomen.
.
![]()
![]()
Ik heb nergens last van gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:51 schreef DarkElf het volgende:
tis ook echt zo'n miezerige vervelende hangdag blegh....
ik wil lente!!!![]()
Lekker uitslapen, boodschappies, lezen, rommelen, soepje maken, lezen fokken etc![]()
![]()
Bofkontquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gelukkig![]()
Lekker uitslapen, boodschappies, lezen, rommelen, soepje maken, lezen fokken etc
Ik heb gebeld ( al een zo'n smiley waard) en....ik mag op gesprek komen voor een oriënterendgesprek over een eventuele stageplaats volgend jaar (
![]()
![]()
)
![]()
Op Vleesboek staan ook wat foto's http://www.facebook.com/album.php?aid=31828&id=165503806803419quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, wij twijfelden net met boodschappen op de zijlweg om door te rijden
TOch eens leuk om er binnen te zijn geweest maar snel zal ik er niet meer komen denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
We gaan binnenkort wel even daar neuzen, maar zo te zien niet de moeite van het omrijden waard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef borisz het volgende:
Op Vleesboek staan ook wat foto's http://www.facebook.com/album.php?aid=31828&id=165503806803419
TOch eens leuk om er binnen te zijn geweest maar snel zal ik er niet meer komen denk ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
xal thuis wel ff foto uploaden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van het schilderen? Hoe wordt het?![]()
![]()
ns
Herinnert u zich mijn ov-chipkaart perikelen nog? (chipkaart stuk, nieuwe aangevraagd, zou 10 werkdagen duren, duurde meer dan een maand, chipkaart met 0 euro ipv 75)
Ik heb net gebeld met de ns. Nee, mevrouw u moet niet bij ons zijn, maar bij het bedrijf dat de ov-chipkaart regelt, dat is uitbesteed. *zucht* Andere nummer gebeld. Nou mevrouw, wij kunnen helemaal geen geld op chipkaarten zetten *zucht* (werd mij aan het loket verteld) Mevrouw, u hebt 3 kaarten in uw bezit...
Eh, nee, ik heb er 1. Eén was nog niet vermeld als zijnde vervallen (daarom ook geen geld), één is vorige week opgestuurd (die heb ik nu) en één is gisteren opgestuurdDie zie ik wel komen dan
![]()
Belangrijkste nieuws: geld wordt binnen 30 dagen op mijn bankrekening gestort. Ook wat waard.
Mijn conclusie: ik ga niet meer met ov-chipkaart reizen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gelukkig is het goedgekomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
ns
Herinnert u zich mijn ov-chipkaart perikelen nog? (chipkaart stuk, nieuwe aangevraagd, zou 10 werkdagen duren, duurde meer dan een maand, chipkaart met 0 euro ipv 75)
Ik heb net gebeld met de ns. Nee, mevrouw u moet niet bij ons zijn, maar bij het bedrijf dat de ov-chipkaart regelt, dat is uitbesteed. *zucht* Andere nummer gebeld. Nou mevrouw, wij kunnen helemaal geen geld op chipkaarten zetten *zucht* (werd mij aan het loket verteld) Mevrouw, u hebt 3 kaarten in uw bezit...
Eh, nee, ik heb er 1. Eén was nog niet vermeld als zijnde vervallen (daarom ook geen geld), één is vorige week opgestuurd (die heb ik nu) en één is gisteren opgestuurdDie zie ik wel komen dan
![]()
Belangrijkste nieuws: geld wordt binnen 30 dagen op mijn bankrekening gestort. Ook wat waard.
Mijn conclusie: ik ga niet meer met ov-chipkaart reizen.![]()
Maar de ov-chipkaart is nog niet echt een verbetering inderdaad![]()
Jaquote:
Daarbij aangemerkt dat ik vandaag ook nodig heb om lich. te herstellen van 1 dag werkenmaar dat terzijde.
![]()
Ik baalde er al van dat je de NS in wezen 10 euro doneert als je een chipkaart gebruikt, maar met een anonieme doneer je zelfs 20 euroquote:Yeah, right.
Thuis is nu toch Maastricht?quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
7.50 dacht ik. tenminste, dat heb ik betaalt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik baalde er al van dat je de NS in wezen 10 euro doneert als je een chipkaart gebruikt, maar met een anonieme doneer je zelfs 20 euroYeah, right.
![]()
+ de verplichte opwaardering van minimaal 20,- toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
7.50 dacht ik. tenminste, dat heb ik betaalt.
@ Sarabi: spannenden goed zo voor het bellen!!
![]()
![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Daarbij aangemerkt dat ik vandaag ook nodig heb om lich. te herstellen van 1 dag werkenmaar dat terzijde.
Wat dat betreft boffen jullie dan weer niet
Maar zaterdag gaat helemaal gezellig worden
Die 20 EUR is als je met de trein wilt reizen wat er afgeschreven wordt van je saldoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+ de verplichte opwaardering van minimaal 20,- toch?Echt belachelijk. Je moet dus ALTIJD minimaal die 20 EUR op je pas hebben. Ook als je treinreis maar 2 EUR kost
Hoe bedoel je...gezeik en onnodig ergens geld op storten.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
Jij ookWat dat betreft boffen jullie dan weer niet
Maar zaterdag gaat helemaal gezellig worden
![]()
En ik blijf gewoon zo positief mogelijk hoormaar soms mot ik mijn gestuiter hier wel even toelichten voor het juiste perspectief
Oh jongens mijn soepie is lekkerrrrrrrr, heb een beetje van het recept, beetje ramsay en een beetje mezelf erin gestort![]()
![]()
oja nogvoor Borisz. heb nog zo hard geduimd... maar is een voorbode denk voor een veel leuker iets
Ja echt idioot, mijn enkele reis naar mijn werk is 2 euro en regelmatig heb ik 38 euro op dat pasjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Die 20 EUR is als je met de trein wilt reizen wat er afgeschreven wordt van je saldoEcht belachelijk. Je moet dus ALTIJD minimaal die 20 EUR op je pas hebben. Ook als je treinreis maar 2 EUR kost
Hoe bedoel je...gezeik en onnodig ergens geld op storten.
(heb automatisch saldo)
![]()
wat is er a.s. zaterdag voor leuks dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik blijf gewoon zo positief mogelijk hoormaar soms mot ik mijn gestuiter hier wel even toelichten voor het juiste perspectief
Oh jongens mijn soepie is lekkerrrrrrrr, heb een beetje van het recept, beetje ramsay en een beetje mezelf erin gestort
en wat rot dat je van 1 dag werken moet herstellen.. straks op je nieuwe werkplek helemaal natuurlijk in t begin
dat herken ik wel, hoewel ik echt geen klager wil zijn heb ik soms ook zoiets van: t komt wel heppieheppieblijblij over zo... maar goed, so be it hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja![]()
die broccolisoep, ja lekker he? beetje knutselen eraan is altijd goedquote:Oh jongens mijn soepie is lekkerrrrrrrr, heb een beetje van het recept, beetje ramsay en een beetje mezelf erin gestort
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
over heppieheppieblijblij gesproken, ik ga zo eens aan t soeppie en tegelijkertijd wat dingen in de keuken ordenen... muziekje aan, kopje thee erbij...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef DarkElf het volgende:
over heppieheppieblijblij gesproken, ik ga zo eens aan t soeppie en tegelijkertijd wat dingen in de keuken ordenen... muziekje aan, kopje thee erbij...
Eet afspraakje bij Pee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is er a.s. zaterdag voor leuks dan?Vandaar dat ik ook 'maar' 3 dagen werk. Daar ben ik al blij mee hoor, als ik het werk was blijven doen wat lein nu doet, had ik er 1. slechter aan toe geweest 2. afgekeurd geraakt 3. misschien wel rollator/rolstoel moeten gaan gebruiken. Nu kan ik nog redelijk functionerenquote:en wat rot dat je van 1 dag werken moet herstellen.. straks op je nieuwe werkplek helemaal natuurlijk in t begin![]()
![]()
Een PeeeeSunTavBloesGolfer-meetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er a.s. zaterdag voor leuks dan?Met lekker eten en veel drank
Ja en de geroosterde amandelen geitenkaas broccoli nootmuskaat combi is erg lekker!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
die broccolisoep, ja lekker he? beetje knutselen eraan is altijd goed![]()
ja jouw lichaam heeft t flink voor zijn kiezen gehadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Vandaar dat ik ook 'maar' 3 dagen werk. Daar ben ik al blij mee hoor, als ik het werk was blijven doen wat lein nu doet, had ik er 1. slechter aan toe geweest 2. afgekeurd geraakt 3. misschien wel rollator/rolstoel moeten gaan gebruiken. Nu kan ik nog redelijk functionerenfijn dat je t nu zo kan doen maar goed, helaas zit je er wel mee verder...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik had geen amandelen maar de geur van broccolimet de nootmuskaat en wat boter enzo was al erg lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en de geroosterde amandelen geitenkaas broccoli nootmuskaat combi is erg lekker!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
leuk, kook jij alleen of iedereen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een PeeeeSunTavBloesGolfer-meetMet lekker eten en veel drank
en wanneer is/was dan de LieLiemeet?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
hartstikke goed geregeld toch? zo let je goed op jezelf en kun je ook nog 3 dagen werken. en dat je het naar je zin hebt is nog een grote pré ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Vandaar dat ik ook 'maar' 3 dagen werk. Daar ben ik al blij mee hoor, als ik het werk was blijven doen wat lein nu doet, had ik er 1. slechter aan toe geweest 2. afgekeurd geraakt 3. misschien wel rollator/rolstoel moeten gaan gebruiken. Nu kan ik nog redelijk functioneren
Ik leer het nog welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
@ Sarabi: spannenden goed zo voor het bellen!!
![]()
![]()
Hahahaha g werd misselijk van de geur van de broccoli terwijl ik het ook heerlijk vond ruikenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef DarkElf het volgende:
ik had geen amandelen maar de geur van broccolimet de nootmuskaat en wat boter enzo was al erg lekker![]()
![]()
Nootmuskaat met boter is sowieso goehoed! Heb je weleens spaghetti met enkel die twee gegeten? Heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef DarkElf het volgende:
ik had geen amandelen maar de geur van broccolimet de nootmuskaat en wat boter enzo was al erg lekker![]()
![]()
g heeft gelijk, broccoli is een kool-verwant johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Hahahaha g werd misselijk van de geur van de broccoli terwijl ik het ook heerlijk vond ruikenWel lekker, maar het ruikt niet subliem.
![]()
Pee kookt, ik eet en zuip.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk, kook jij alleen of iedereen?
Ik kook alleenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk, kook jij alleen of iedereen?
en wanneer is/was dan de LieLiemeet?Ik moet geen vreemden in mijn keuken
![]()
En het wordt lekker, lekker, lekker
Menu is toch al bekend nu
Turks brood met grieks-georienteerde hamburgers ZONDER feta, minilot
met tzaziki (behalve dan voor golfer
) , een stevige rauwkostsalade
en aardappeltjes uit de oven a la ainsley
en nog een dessertje als ik alles kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
quote:Jij snapt het
Leuk kleurtje Memo, ben benieuwd straks met inrichten!
Vanavond ga ik mijn stoute zwemvliezen aantrekken :
http://www.zwembadvelsen.nl/index.php/aquasporten/aquarobics
ipv banen zwemmen![]()
![]()
Mooi strak, Memo. ik ben benieuwd hoe het zal zijn als het af is
Bluezz, joyBeetje klieren met schuimrubber haltertjes, ik heb het ook weleens gedaan.
![]()
Leuke kleur memo!
En das funny B, heb het ook eens gedaan, ik moest wel hard gniffelen erom
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Spannendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk kleurtje Memo, ben benieuwd straks met inrichten!
Vanavond ga ik mijn stoute zwemvliezen aantrekken :
http://www.zwembadvelsen.nl/index.php/aquasporten/aquarobics
ipv banen zwemmenLeuk
Alleen eeeeh...
Je bent toch 25quote:Waarom Aquarobic?
Totaaltraining van het lichaam.
Hoog calorieverbruik.
Op dynamische muziek.
U bepaalt zelf de intensiteit van de oefeningen.
U hoeft geen geoefend zwemmer te zijn om mee te doen.
Speciale lessen voor 55-plussers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kook alleenIk moet geen vreemden in mijn keuken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt waar? Hmm eens uitproberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je weleens spaghetti met enkel die twee gegeten? Heerlijk![]()
Jah, ik mag het van mezelf alleen als ik haast heb want het is niet bepaald een uitgebalanceerd maal, maar het smaakt echt geweldig!quote:
DE, da's wel de juiste term, ik werd er ook wat giechelig van.![]()
Ik vind het gezegend hierLekker naar huis voor een avondje niks doen
Tot straks of zo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kook alleenIk moet geen vreemden in mijn keuken
![]()
nou dat wordt smullen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je een ander sausje voor Golfer? hmm moeilijk om een lactosevrij sausje te bedenken aangezien veel met melk/room bereidt wordt..Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Wat is er lastig aan? Je vervangt de melk door soja melkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat wordt smullen dus
heb je een ander sausje voor Golfer? hmm moeilijk om een lactosevrij sausje te bedenken aangezien veel met melk/room bereidt wordt...
![]()
oja hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan? Je vervangt de melk door soja melk.
![]()
Weer thuis
Vermoeiend dagje, erg moeizaam overleg. Zo ongeveer 3 uur lang naar de beslommeringen van een collega zitten luisteren. Die is altijd nogal zwaar op de hand, maar vandaag stond ik op het punt hem te adviseren het gebouw via het raam te verlaten (we zaten 8 hoog)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Sorry, even onbijgelezen inbreken:
weet iemand hoe ik een worddocument met behoud van opmaak kopieer in en ander word-document? Als ik nu copy-paste doe, verspringt de opmaak opeens.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Normaal gesproken werkt die manier. Zoniet, dan bestaat er ook nog een "Plakken speciaal..." functie in je Edit menu. Daar kun je opgeven wat het ding mee moet nemen en er staat ook opmaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef Duderella het volgende:
Sorry, even onbijgelezen inbreken:
weet iemand hoe ik een worddocument met behoud van opmaak kopieer in en ander word-document? Als ik nu copy-paste doe, verspringt de opmaak opeens.
Daarnaast heb je tot zover ik mij kan herinneren ook een soort kwastje naar de copy & paste functionaliteit, waarbij je alleen opmaak kan kopieren.![]()
Een grieksige tomatensaus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dat wordt smullen dus
heb je een ander sausje voor Golfer? hmm moeilijk om een lactosevrij sausje te bedenken aangezien veel met melk/room bereidt wordt..
Veloutesaus is ook lactosevrij, mits je (plantaardige) margarine gebruikt. Minder zwaar ook dan room- of bechamelsaus.![]()
Er staat niets tussen over opmaak, wel over HTML enzo. Ik zal nog even speuren naar je tweede optie, het kwastje...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Normaal gesproken werkt die manier. Zoniet, dan bestaat er ook nog een "Plakken speciaal..." functie in je Edit menu. Daar kun je opgeven wat het ding mee moet nemen en er staat ook opmaak.
Daarnaast heb je tot zover ik mij kan herinneren ook een soort kwastje naar de copy & paste functionaliteit, waarbij je alleen opmaak kan kopieren.
Dank zo ver in elk geval!Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Klinkt goed, dat menu, P
TAV, sommige mensen zuigen alle energie uit je en als ze je dan ook nog gaan irriteren...
En een anonieme NS kaart kost dus dan 27,50Ja, da-haaag!
Ik zoek wel even voor je mee. Maar ik heb een Mac versie, dus die werkt soms wat anders dan de Windows versiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er staat niets tussen over opmaak, wel over HTML enzo. Ik zal nog even speuren naar je tweede optie, het kwastje...
Dank zo ver in elk geval!.
Moment.![]()
Ik heb iets van een kwastje gevonden, maar dat doet niets, zo te zien. De foto's uit het oorspronkelijke document verspringen nog steeds.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek wel even voor je mee. Maar ik heb een Mac versie, dus die werkt soms wat anders dan de Windows versie.
Moment.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
http://office.microsoft.c(...)ter-HA001054892.aspxquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb iets van een kwastje gevonden, maar dat doet niets, zo te zien. De foto's uit het oorspronkelijke document verspringen nog steeds.
Bij mij doet het kwastje trouwens niets tussen 2 documenten.
Aha. Je selecteert de opmaak van wat je wilt kopieren en je klikt op het kwastje. Daarna selecteer je het stuk wat die opmaak moet krijgen. Dan wordt het gekopieerd.
Wie heeft bedacht dat het op die manier handig zou zijn?![]()
![]()
Het lukt me niet. Het stuk dat die opmaak moet krijgen, is een witte pagina. Daar zet ik dan wel het kwastje op, amar er gebeurt niets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://office.microsoft.c(...)ter-HA001054892.aspx
Bij mij doet het kwastje trouwens niets tussen 2 documenten.
Aha. Je selecteert de opmaak van wat je wilt kopieren en je klikt op het kwastje. Daarna selecteer je het stuk wat die opmaak moet krijgen. Dan wordt het gekopieerd.
Wie heeft bedacht dat het op die manier handig zou zijn?
Ik wil zeg maar diverse stukken van studenten (in word) samenvoegen in één word-document, zodat het een boekje wordt. Maar ik wil hun eigen opmaak, die per artikel verschilt, behouden.
Ik denk dat ik nu maar alles ga kopieren, de gewenste stapeltjes maak en alles weer inscan of zo.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
![]()
oef wat ruikt het hier lekker. Ik heb eindelijk de moed gevat zelf een currypoedermengsel bij elkaar te vijzelen. En nu staat de lamscurry uit de meest recente delicious te pruttelen
![]()
Straks wat chinese kool roerbakken en iets met couscous doen. Iemand nog een leuk idee dat een beetje op de pimpen?![]()
Zo, eindelijk die OK uit
Eerste knie was een uur vertraagd omdat de leerling anesthesist de spinaal verprutste. Isa, we hebben goede mensen in de zorg nodig.![]()
![]()
Verder goede metingen gedaan, dus ben redelijk tevree. Leuk contact gemaakt met een nieuwe arts assistent ook, altijd gezellig.
Nu gesloopt en wat eten.Confidence through competence![]()
tis dinsdag hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, eindelijk die OK uit
Eerste knie was een uur vertraagd omdat de leerling anesthesist de spinaal verprutste. Isa, we hebben goede mensen in de zorg nodig.![]()
![]()
Verder goede metingen gedaan, dus ben redelijk tevree. Leuk contact gemaakt met een nieuwe arts assistent ook, altijd gezellig.
Nu gesloopt en wat eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
oef wat ruikt het hier lekker. Ik heb eindelijk de moed gevat zelf een currypoedermengsel bij elkaar te vijzelen. En nu staat de lamscurry uit de meest recente delicious te pruttelen
![]()
Straks wat chinese kool roerbakken en iets met couscous doen. Iemand nog een leuk idee dat een beetje op de pimpen?zelf currypoeder bij elkaar vijzelen.
Da's nou een echte bikkel. Van die mensen die zeggen niet uit zakjes te koken maar onderwijl wel voorgemalen currypoeder gebruiken
Nu nog je eigen soja saus fermenteren.
Confidence through competence![]()
Uh, wazigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het lukt me niet. Het stuk dat die opmaak moet krijgen, is een witte pagina. Daar zet ik dan wel het kwastje op, amar er gebeurt niets.
Ik wil zeg maar diverse stukken van studenten (in word) samenvoegen in één word-document, zodat het een boekje wordt. Maar ik wil hun eigen opmaak, die per artikel verschilt, behouden.
Ik denk dat ik nu maar alles ga kopieren, de gewenste stapeltjes maak en alles weer inscan of zo.. Ik denk dat het probleem is dat Word niet al te slim is met opmaak. Als student #1 3 kolommen heeft gebruikt voor zijn artikel en student #2 alles recht onder elkaar heeft gezet, dan snapt Word dat niet.
Een andere oplossing is:
Via dat plakken speciaal kun je het ook als 'Word object' toevoegen aan je document. Eigenlijk heb je dan een Word venster binnen je Word venster (volg je mij nog?). Je kan de opmaak van hun dan bewaren tot zover ik weet en alles zo onder elkaar zetten.
Dus voordat je gaat scannen, probeer dat eerst eens?![]()
hehe nou ik neem de volgende keer wel vast voorgemalen kaneel en kruidnagel hoor, dat is bijna niet fijn te vijzelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]zelf currypoeder bij elkaar vijzelen.
Da's nou een echte bikkel. Van die mensen die zeggen niet uit zakjes te koken maar onderwijl wel voorgemalen currypoeder gebruiken
Nu nog je eigen soja saus fermenteren.![]()
Maar ik heb wat ik nu niet nodig heb in een doosje gedaan en dat is nog wel genoeg voor 6 pannen denk ik zo
Bij het recept stond dat het ook heel goed combineert met kip en rund, dus ik zie mogelijkheden
![]()
![]()
Oh en Borisz![]()
jammer man
Maar je weet iig waar je aan kunt werken! Anderzijds domme mensen met wel een vlotte babbel blijven domen dat is bij jou niet aan de orde.
Confidence through competence![]()
Ik heb een vlotte babbel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Borisz![]()
jammer man
Maar je weet iig waar je aan kunt werken! Anderzijds domme mensen met wel een vlotte babbel blijven domen dat is bij jou niet aan de orde.
Ook dan verspringt de opmaak, helaas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uh, wazig. Ik denk dat het probleem is dat Word niet al te slim is met opmaak. Als student #1 3 kolommen heeft gebruikt voor zijn artikel en student #2 alles recht onder elkaar heeft gezet, dan snapt Word dat niet.
Een andere oplossing is:
Via dat plakken speciaal kun je het ook als 'Word object' toevoegen aan je document. Eigenlijk heb je dan een Word venster binnen je Word venster (volg je mij nog?). Je kan de opmaak van hun dan bewaren tot zover ik weet en alles zo onder elkaar zetten.
Dus voordat je gaat scannen, probeer dat eerst eens?
Ik wil gewoon documenten op een stapeltje leggen.![]()
Toch bedankt voor je hulp, waardeer ik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Hoe spring je van het ene naar de andere blz als je het volgende wilt invoegen? Want als je ctrl-enter doet heb je volgens mij de volgende blz zonder dat ie de opmaak van de vorige mee neemt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ook dan verspringt de opmaak, helaas.
Ik wil gewoon documenten op een stapeltje leggen.![]()
Toch bedankt voor je hulp, waardeer ik.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef TAV74 het volgende:
Weer thuis
Vermoeiend dagje, erg moeizaam overleg. Zo ongeveer 3 uur lang naar de beslommeringen van een collega zitten luisteren. Die is altijd nogal zwaar op de hand, maar vandaag stond ik op het punt hem te adviseren het gebouw via het raam te verlaten (we zaten 8 hoog)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Duderella het volgende:
Ik heb iets van een kwastje gevonden, maar dat doet niets,![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi kleurtje Memo, zijn die vlekken op de plint nog van het wit?je ductape heeft voorkomen dat ze lila werden net als de deur en de muur bij t raam
hij is wel opgegaan trouwens,
![]()
Benodigdheden 1 persoon:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Straks wat chinese kool roerbakken en iets met couscous doen. Iemand nog een leuk idee dat een beetje op de pimpen?
* Ongeveer 80 gram couscous
* Handje veldsla
* komkommer
* rauw uitje
* Kleine sappige peer
* Handje rozijnen
* 2 puntjes la vache qui rit
* Vers gemalen peper
* 1 eetlepel olijfolie
Bereidingswijze:
Wel de couscous volgens de gebruiksaanwijzing en laat het afkoelen in de koelkast. Snijd ondertussen de komkommer in plakjes en in kwartjes en het uitje in kleine stukjes. Proef je ui van te voren. Wanneer hij erg sterk en bitter van smaak is hoef je maar een heel klein beetje te gebruiken en hoe kleiner de stukjes, hoe beter. Schil de peer en snijd ook deze in kleine stukjes. Snijd als laatste de la vache qui rit in kleine blokjes. Je kan deze het beste als laatste uit de koelkast halen omdat ze anders erg zacht zijn en lastig snijdbaar.
Haal vervolgens de couscous uit de koelkast en hussel even om met een vork om het geheel los van elkaar te krijgen. Voeg vervolgens alle ingrediënten bij de couscous en maak af met versgemalen peper en de olijfolie. Even husselen en klaar.![]()
Nou inderdaad. Het hele overleg had zo'n teneur, ik heb letterlijk voorgesteld de volgende keer allemaal een fles drank mee te nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
TAV, sommige mensen zuigen alle energie uit je en als ze je dan ook nog gaan irriteren...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
zo verhuisservice geregeld en de overige adreswijzigingen doorgegeven, volgens mij is iedereen op de hoogte qua instanties![]()
![]()
Ik heb hem opgeslagen, maar die dingen heb ik niet allemaal in huisquote:Ik ga het wat eenvoudiger aanpakken met wat rozijnen, koriander, peterselie, komijn en kurkuma en wat amandelschaafsel. Ohja en citroensap. Dat heb ik wel allemaal in huis
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: