Maar jullie ken ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop zo dat ze je het voordeel van de twijfel wat betreft je sociale vaardigheden geven! (ik vond het erg meevallen hoor)
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Isabeau het volgende:
In Ainsley's slank en snel kookboek staat overigens een recept voor frieten, FFT! Ik heb ze nog niet geprobeerd en ze komen uit de oven, maar ik zal ze eens proberen binnenkort.
Oh het regent wel, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Lein, ik hoop niet dat het daar ook regent
Herken het probleemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jullie ken ik. Dan heb ik minder last van. Meer als het aan komt op vreemden/klanten als ik daar info van nodig heb etc. Beetje zakenrelaties/netwerk opbouwen is voor mij lastig
Vandaag of morgen. Bij een Ja hoor ik volgende week of ik mee mag naar Barca. Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheid kandidatenquote:
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee hoor, was een grapje
Maar heb hem in het begin wel veel gebruikt
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal
Twee kinderen, goed misselijk, heb het heet en voel heel koud aanen TARA komt láát thuis..... voor een half uur en moet dan naar een vergadering.
En terwijl hij er dan niet is, komt hier de kring van de kerk en het huis is nu nog een puinhoop
Succes Free
Ik ben zo snel tevreden johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordt![]()
Je hebt PM!quote:
quote:Kat in VS opgeroepen voor juryplicht
AMSTERDAM – In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.
In het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbank is die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ‘ze geen Engels spreekt en begrijpt’.
Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.
Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart
Leuk Sunquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Wie weet zie je dat zaterdag welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk SunBen benieuwd hoe die je staan
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben zo snel tevreden joh
Toen ik gisteren dat jurkje van KL bestelde had ik er geen rekening mee gehouden dat het Abbogeld van een tijdschrift nog van mijn rekening gehaald moest worden
Spannendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie weet zie je dat zaterdag wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendEn door al dat gelul over groenten in het vorige topic durf ik nu helemaal niet meer te gaan koken voor een stelletje CUL-lers
![]()
![]()
![]()
Man kom op zeg. De groente van de Appie is prima, wat een gezeur altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendEn door al dat gelul over groenten in het vorige topic durf ik nu helemaal niet meer te gaan koken voor een stelletje CUL-lers
![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Cancel die kring dan! Het kan vast wel bij iemand anders hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal
Twee kinderen, goed misselijk, heb het heet en voel heel koud aanen TARA komt láát thuis..... voor een half uur en moet dan naar een vergadering.
En terwijl hij er dan niet is, komt hier de kring van de kerk en het huis is nu nog een puinhoop
Succes Free
Gelukkig heb ik nog wel ergens een oude sok met geld liggen die ik maar eens moet gaan stortenquote:
Nee hoorquote:
alleen als het leuk staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
We krijgen toch wel foto's te zien he?
volgens mij had ze het over het koken voor cullersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorVolgens mij gaat het je hardstikke leuk staan
Beetje uit je comfortzone komen
zegt hij die dat ook niet zo heel graag doet
![]()
Oe, wat is die bovenste een fijne kleur blauw! Het doet me denken aan van die gezellige wasmiddelreclames, en dat zo'n rokje dan een voorbeeld is van hoe het eruit hóórt te zien en hoe het eruit blijft zien als je met wasmiddel X blijft wassen, want als je dat niet doet, dan:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat rokje is velours he? Heb ik zien hangen, leuk is 'tie!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, wat is die bovenste een fijne kleur blauw! Het doet me denken aan van die gezellige wasmiddelreclames, en dat zo'n rokje dan een voorbeeld is van hoe het eruit hóórt te zien en hoe het eruit blijft zien als je met wasmiddel X blijft wassen, want als je dat niet doet, dan:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over het koken voor cullers
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij had ze het over het koken voor cullers
Lezen, P, lezen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhDan werd ik verwarring gebracht door je tweede post
edit: oh fuckIk dacht dat de post van Lie van Sun was
verschil is vaak niet zo groot, maat toch beter lezen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhDan werd ik verwarring gebracht door je tweede post
edit: oh fuckIk dacht dat de post van Lie van Sun was
Nou, eigenlijk is het wel eng jaquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is het wel eng jaAndere maatstaven en zo
Ik het oorspronkelijke plan weer schrappen denk ik
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
JajajajaJullie brengen me gewoon in verwarring
Mweh... Dan gaat het helemaal niet door en we zijn net weer ene beetje lekker bezig. Daarbij ben ik wel benieuwd naar de studie, leuk onderwerpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cancel die kring dan! Het kan vast wel bij iemand anders hoor.
Ja, maar het is niet echt cullie of zo hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klonk net zo lekker.. die hamburgers met tzatziki..
Ook leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
Ik denk dat ik deze bestel:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Oh, die eerste toch niet, uitverkocht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt cullie of zo heEn straks valt het tegen en dan krijg ik een slechte naam en zo
En nu valt het nog mee, maar in april komen DE en CF eten
*voelt angstzweet op voorhoofd*
Yup, dat heb ik ook. Alles waar veel vulling in hoort, dat kan ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig dat veel jurkjes mij niet passen vanwege mn bescheiden voorgevel; hoef ik me daar ook niet druk om te maken
die eerste is heel leuk voor de zomerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef minilot het volgende:
Over jurkjes gesproken... Kennen jullie ModCloth?
Honderden toffe jurkjes!
Fijne namen voor de jurkjes ook
[ afbeelding ]
"Kitschy Kitchen Dress"
[ afbeelding ]
"Scavenger Hunt Dress"
Wel fijn dat je een bos in de buurt hebt! Dat holt vast fijner dan, ik noem maar iets, een industrieterrein.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef DarkElf het volgende:
half uur interval training in de regen gedaan en door een modderig bos geploegd, ik ben fier op mezelf
Er is nog een foto van mijn moeder waarop ze net wakker wordt in bed (toen was ze 18 ofzo) en die had ook zo'n dekbedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef minilot het volgende:
Over jurkjes gesproken... Kennen jullie ModCloth?
Honderden toffe jurkjes!
Fijne namen voor de jurkjes ook
[ afbeelding ]
"Kitschy Kitchen Dress"
Niet doen joh, da's 2x dezelfde printquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Hij is er ook niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet doen joh, da's 2x dezelfde print
Als jij het al niet durft, dan ga ik het never nooit niet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt cullie of zo heEn straks valt het tegen en dan krijg ik een slechte naam en zo
Ben je wijs johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik ook en ik vind van de snackbar altijd stukken lekkerder dan zelf gefrituurd. we frituren thuis met McCain en Remia frituurvet en is lekker maar patat van de snackbar blijft toch anders.. overigens denk wel 5-6 maanden geleden dat we patat hebben gehaald.. onze snackbar gaat binnenkort dichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alle namen ook geweldig van die jurkjes, mini![]()
FFT, ik vind ovenfriet altijd stukken minder lekker dan gefrituurde
Ohhhh jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
En ik wil heel graag dit badpak van ModCloth:
[ afbeelding ]
Maar ik vind $127.99 wel een beetje prijzig voor een badpak, zélfs als -ie "Peppermint-y Fresh" heet..
op dat model hangt ie al laag. ben bang dat het niet echt flatteert qua voorgevel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
En ik wil heel graag dit badpak van ModCloth:
[ afbeelding ]
Maar ik vind $127.99 wel een beetje prijzig voor een badpak, zélfs als -ie "Peppermint-y Fresh" heet..
Badkleding flatteert sowieso zelden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op dat model hangt ie al laag. ben bang dat het niet echt flatteert qua voorgevel...
Strapless is ook gewoon niet zo heel mooi als je klein en fijn bent en kleine borsten hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef minilot het volgende:
Ha, DE heeft mijn hoofd gezien. Die snapt nu vast waarom ik er met al te olijke kleding al gauw uitzie alsof ik uit een variétégezelschap ontsnapt ben.
Ik blief effen jurkjes. Ik sta al een poosje op het punt om dit jurkje te bestellen voor een trouwfeestje in de lente, maar ik vind strapless niet zo fijn.. Ik weet het nog niet..
[ afbeelding ]
Ja, misschien.........quote:
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef LieLie het volgende:
Oe, als ik zo doorga moet ik ook een nieuwe bikini deze zomer
Je kunt trouwens een heel fijn halterbandje eraan maken om het wat beter te laten zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Strapless is ook gewoon niet zo heel mooi als je klein en fijn bent en kleine borsten hebt![]()
stuur die foto eens door?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodig
Yup, dat heb ik met mijn meest recente feestjurk ook gedaan. Scheelt enorm, zo'n piepklein bandje!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kun trouwens een heel fijn halterbandje eraan maken om het wat beter te laten zitten.
nou....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan goddank naar Wales, geen bikini's nodig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, besteld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
![]()
Brrr best koud om met 20 graden in een bikini te lopen hoor!! Geef mij maar een plu (of gewoon mijn goretex jasjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
nou....
óf een plu óf een bikini zou ik zeggen
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat zij zegt sowieso. Met een uitzondering voor leverquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super lief
Maar toch is het leuk als de mensen die komen eten toch een beetje onder de indruk zijn, of dat het een beetje bijzonder is, dat herken ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niet gehoord? En ik ben echt een kinderhand die snel gevuld is. Er wordt met liefde voor me gekookt, man al zou je me een gekookt ei voorzetten vind ik het nog super lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |