Dan zou ik eens wat highlights kijken van vroegah, toen hij Grand Slams won, 100 weken op rij op #1 stond en gewoon koning wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aparte keuze
Hij heeft nooit goed getennist btw.
Vieze paupertje chriz2k!! Ga maar laffe toverballetjes slaan, Lleyton is tenminste een echte sporter!quote:
Commentatoren van Eurosport geven niet commentaar ter plekke, dus die kunnen bij iedere baan gewoon commentaar geven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien hadden ze er geen commentator ofzo.
Die langharige nicht maakt niks meer klaar man.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vieze paupertje chriz2k!! Ga maar laffe toverballetjes slaan, Lleyton is tenminste een echte sporter!
Ik weet nog dat ik echt een keer heb staan juichen voor Karlovic, in 2003, zo'n hekel had ik aan Hewittquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan zou ik eens wat highlights kijken van vroegah, toen hij Grand Slams won, 100 weken op rij op #1 stond en gewoon koning was
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik echt een keer heb staan juichen voor Karlovic, in 2003, zo'n hekel had ik aan Hewittal is Karlovic stiekem ook een beetje een baas natuurlijk.
Klasse en sportiviteitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik elke grand slam opnieuw mensen probeerde te overtuigen van Lleyton's klasse en sportiviteit, maar er zat (en zit) gewoon altijd stront in de ogen van bijna alle tennisfans
ik ga er niet op inquote:
Gelukkig heb je jezelf niet Lleyton-fan genoemd danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was trouwens de oorspronkelijke reden dat ik me hier registreerde...Ik was altijd zo'n trouwe topiclezer, maar niet poster...totdat ik het niet meer aankon
Ik had al wel een account, anders had het nog zomaar gekund ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je jezelf niet Lleyton-fan genoemd dan
http://www.liveuitslagen.nl/tennis/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
scores doen het hier niet ( atp site en AO site).
Iemand een linkje ?
beter dan nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.liveuitslagen.nl/tennis/
Geen gamestanden alleen.
Australië heeft één speler in de top 100, Nederland tweequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef Nober het volgende:
Australië heeft tenminste goede tennissers, dat hebben wij niet!
Nederland heeft één Grand Slam winnaar en dat is eigenlijk een Tsjech, hoeveel Grand Slam winnaars heeft Australië?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Australië heeft één speler in de top 100, Nederland twee!
Je had het net over het heden en nu ga je het opeens over het verleden hebben. Kortom, het slaat nergens op wat je zegtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland heeft één Grand Slam winnaar en dat is eigenlijk een Tsjech, hoeveel Grand Slam winnaars heeft Australië?
Heel Australië bestaat uit immigrantenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland heeft één Grand Slam winnaar en dat is eigenlijk een Tsjech, hoeveel Grand Slam winnaars heeft Australië?
Stosur is top 10, Groth 34ste... waar staat Rus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je had het net over het heden en nu ga je het opeens over het verleden hebben. Kortom, het slaat nergens op wat je zegt
Vrouwentennis, who cares?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Stosur is top 10, Groth 34ste... waar staat Rus?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Stosur is top 10, Groth 34ste... waar staat Rus?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je had het net over mannen en nu ga je het opeens over vrouwen hebben. Kortom, het slaat nergens op wat je zegt
Het woord tennissers wordt nogal serieus genomen, ik heb het over het algemeen, Rus mag blij zijn als ze een paar games wint tegen Kuznetsova.quote:
dat kwam omdat de Bakkert licht geblesseerd was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Het woord tennissers wordt nogal serieus genomen, ik heb het over het algemeen, Rus mag blij zijn als ze een paar games wint tegen Kuznetsova.
Haase gaf zelf toe dat hij niet goed speelde in de eerste ronde en ik ben benieuwd of hij Monaco zal verslaan.
En de Bakker wist (ondanks een 2-0 in sets voorsprong) het toch nog voor elkaar te krijgen om te verliezen!
Ze lieten net het matchpoint zien van Pavlyuchenkova, dat zag er ook niet al te best uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Nalbandian een beetje dikkig?
Het is daar pas 22.30 hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Nober het volgende:
Nalbandian - Hewitt stopt pas als het afgelopen is? (0:25 lokale tijd momenteel)
Yes. volgens mij is het daar nu 23.25 trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Nober het volgende:
Nalbandian - Hewitt stopt pas als het afgelopen is? (0:25 lokale tijd momenteel)
22.30quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Yes. volgens mij is het daar nu 23.25 trouwens.
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja, 12:26+10 uur is inderdaad geen nacht... komt er nog een partij hierna dan?
Henin-Baltacha (Rod Laver)... Wozniacki-King (Hisense)... ook om 1 uur vannacht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Simon morgen rond 10.30. Mooie tijd.
Rus vannacht direct om 01.00.
Berdych - Kohlschreiber ook om 01.00. Hopelijk op Eurosport 2.
Hewitt is gewoon koningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik Nalbandian weer eens zie spelen maar ligt het aan mij of hebben z'n slagen aan power ingeboet?
Lijkt me zeer sterk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar slechte dropshot. Wat heeft Nalbandian.
Op naar de tie-break.
Ik dacht dat je een of ander grapje maakte dat ik niet begreep, dus ik zei maar nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik spacede hem even, dacht dat het de 5e set was!
Hij krijgt al wat dope toegestopt van zijn coach, no worriesquote:
Dat trage lopen is gewoon zijn Stijl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij krijgt al wat dope toegestopt van zijn coach, no worries.
Commentatoren zeiden iets over zijn been.
Heeft ie dat echt gezegd??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef Bramaldo11 het volgende:
Interviewer (jaren geleden): Wij hebben in Nederland ook iets met Argentinië, onze Koningin is namelijk Argentijns. Nu krijgt ze binnenkort een kind, heb je nog een idee voor een mooie Argentijnse naam?
Nalbandian: Davide?
Haha jep. Dacht dat het Wilfred Genee was die het hem vroeg. Want het was tijdens Wimbledon, toen RTL dat nog uitzond.quote:
Ik haat Hewitt niet. Ik mag hem juist. Maar Nalbandianquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop echt dat Hewitt wint om jullie paupertjes allemaal de les te lezen, stelletje hewitt haters![]()
Dat hij zichzelf een baas vindt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat bedoelt ie eigenlijk met dat vingertje?
en terecht!quote:
Nalby eet jou als ontbijt, kneusjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef rooneyelst het volgende:
is iedereen hier voor die langharige dikzak?
Heb al mininmaal 3 Lleyton-fans gespotquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef rooneyelst het volgende:
Alleen de liefhebbers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef rooneyelst het volgende:
Letterlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Nalby eet jou als ontbijt, kneusje
ik weeg 70 kilo dus ik denk dat nalby mij wel opeet als ontbijt ja..misschien oko wel als tussendoortje hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Nalby eet jou als ontbijt, kneusje
hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
ik weeg 70 kilo dus ik denk dat nalby mij wel opeet als ontbijt ja..misschien oko wel als tussendoortje haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |