Dan zou ik eens wat highlights kijken van vroegah, toen hij Grand Slams won, 100 weken op rij op #1 stond en gewoon koning wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aparte keuze
Hij heeft nooit goed getennist btw.
Vieze paupertje chriz2k!! Ga maar laffe toverballetjes slaan, Lleyton is tenminste een echte sporter!quote:
Commentatoren van Eurosport geven niet commentaar ter plekke, dus die kunnen bij iedere baan gewoon commentaar geven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien hadden ze er geen commentator ofzo.
Die langharige nicht maakt niks meer klaar man.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vieze paupertje chriz2k!! Ga maar laffe toverballetjes slaan, Lleyton is tenminste een echte sporter!
Ik weet nog dat ik echt een keer heb staan juichen voor Karlovic, in 2003, zo'n hekel had ik aan Hewittquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan zou ik eens wat highlights kijken van vroegah, toen hij Grand Slams won, 100 weken op rij op #1 stond en gewoon koning was
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik echt een keer heb staan juichen voor Karlovic, in 2003, zo'n hekel had ik aan Hewittal is Karlovic stiekem ook een beetje een baas natuurlijk.
Klasse en sportiviteitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik elke grand slam opnieuw mensen probeerde te overtuigen van Lleyton's klasse en sportiviteit, maar er zat (en zit) gewoon altijd stront in de ogen van bijna alle tennisfans
ik ga er niet op inquote:
Gelukkig heb je jezelf niet Lleyton-fan genoemd danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was trouwens de oorspronkelijke reden dat ik me hier registreerde...Ik was altijd zo'n trouwe topiclezer, maar niet poster...totdat ik het niet meer aankon
Ik had al wel een account, anders had het nog zomaar gekund ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je jezelf niet Lleyton-fan genoemd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |