Ik heet Larsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hihi, niet dat ik zelf de beste naam heb though...
Onderstequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja Bonkers, welke versie is het, iemand de precieze naam?
08. Bordeauxx - Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Get Down (Instrumental) - Bonkers (Radio Edit).mp3 ?
519-dizzee_rascal_and_armand_van_helden-bonkers.mp3 ?
Doe die onderste maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
08. Bordeauxx - Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Get Down (Instrumental) - Bonkers (Radio Edit).mp3 ?
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn uurtje gaat echt baas worden man!
Ik heb als initialen CA, vroeg toen ik jaar of 7 was aan mn moeder waarom ik CA [achternaam] heette. Het antwoord: Omdat ik je heb gevonden in een boodschappentas bij de C&A.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heet Larstoffe Zweedse naam
Werd vroeger alleen wel eens stoel of tafel genoemd, ivm IKEA
onderste maar dan. Maar dat is volgens mij niet het origineel toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Die draait nu iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef banapples het volgende:
[..]
onderste maar dan. Maar dat is volgens mij niet het origineel toch?
Ik wilde eerste een uurtje random muziek draaien en daarna een half uur hardstyle.quote:
De oude of de nieuwe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo nog de PIRANIA jingle draaien?
Welke van de 5?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo nog de PIRANIA jingle draaien?
koelkast ziek?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die beat is echt zo kk ziek heh!
quote:slijper Martin Slijper
@
@onz_radio Wat een kud radiostation, #Onzradiofail, elke 3 min via twitter vertellen wat er te horen is #fail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |