Resultaat van een tripje Engeland:
![P1182388k.jpg]()
![P1182391k.jpg]()
Models own it (3 voor 10 pond

): Musroom | Purple Ash | Grace green | No. 7 Queenie | No. 7 Milan
![P1182392k.jpg]()
Collection 2000 (had er 2 gekocht, bleken een erg fijn breed kwastje te hebben, dekte aardig, dus nog 2 gekocht). Bongo Beat | Wham | Teeny bikini | BMX bandid | Barry M. Grey | Barry M. Boots Limited Edition (wilde de crackle, maar die was overal uitverkocht

. )
![P1182395k.jpg]()
Maybeline Flash Cosmic | Revlon Minted | Beauty UK Blue moon | Rimmel Bling | Onbekend merk mediterranean olive | Me me me quartz (laatste 3 van de Poundland, waar ze dus geen Sally Hansen hadden, maar wel deze voor een pond per stuk)
![P1182397k.jpg]()
Claire's superspeed zwart | Claire's 3 in 1 (zag er grappig uit) | accessorize shade 38 (holo glitters) | Gosh metallic blue | Gosh Holographic (kon hem steeds niet vinden in NL, hier vond ik hem voor de helft van de prijs) | Loreal *kan geen nr vinden*
En nog wat verzorgingsspul:
![P1182389k.jpg]()
Revlon cuticle remover | Gosh nail whitener (beide in de poundshop) | mini handcreme voor onderweg | nagellakremover in een pompflesje | bufferblok
En dan nog enkelen in de praktijk:
![picsay-1295372066.jpg]()
De Loreal lak even snel geprobeerd op Color Club uptown girl, die ik nog op had (inclusief chips). Slecht gedaan, maar het was even snel en op een bewegende boot

. het effect vind ik wel leuk.
![picsay-1295375448.jpg]()
![picsay-1295372117.jpg]()
Models own it Mushroom met daaroverheen een laagje van de accessorize holo. Love it!

(en dit keer hard gepoogd om mijn hele nagel te lakken, zonder randje aan de zijkant

)