Frank. Wat een topperquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
Pohh die lach van Frank begint echt met de dag vervelender te worden.
en was het wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
NCIS is tof een beetje als CSI maar dan anders, Wij gaan denk ik Dinner for Schmucks kijken was een tip van 3rdRock
Moet het nog zien vanavondquote:
ah ja, dat is ook wel normaal eigenlijk, 's avonds films kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ging btw behoorlijk af in het dj-duel. zelfs ik weet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door 3rdRock op 18-01-2011 17:49:04 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Op dat soort momenten worden de plaatjesdraaiers van de echte dj's onderscheiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
Die lutser ging btw behoorlijk af in het dj-duel. zelfs ik weet dat Rivers Cuomo de zanger van Weezer is!
sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef alors het volgende:
noesz ik zag een spoiler van het dj duelmoet dat nou jongens
Dan moeten ze maar niet terugluisteren én teruglezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorryik zal proberen het niet meer te doen. had er niet aangedacht dat er ook mensen zijn die het terugluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |