Hans!quote:
goedeMORGEN!quote:
Damn, goed bezig man! Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMORGEN!
zo, ik ga maar eens mijn jas en tas pakken, de deur uit en 10min later mijn werk binnenlopen en koffie pakken!
Thuiswerkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:32 schreef -Hans- het volgende:
ROEL ! Zo aan het werk of ben je vrij?!
Zou wel leuk zijn inderdaad want alleen maar thuiswerken zonder het hebben van een 'echte' opdracht lijkt mij niet heel boeiendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thuiswerk.
Al zou 't natuurlijk fijn zijn als er een opdracht komt.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Komt waarschijnlijk gewoon fucking Jeugd van Tegenwoordig op ons examenfeest![]()
![]()
![]()
Ik heb net koffie genomen, tis nodigquote:
Goed bezig! Proostquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net koffie genomen, tis nodig
quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
I am overcoooooooohohohooooooome![]()
Wat een gruwelijk janknummer is het toch
Barca?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef borisz het volgende:
3 opties
1. Ja
2. Ja maar geen Barca
3. Nee
Bij een Ja kan ik iig direct aankloppen voor het diepte interview voor werk/stage. Want het gesprek blijft twee jaar staan.
Als je in dienst gaat, ga je toch (ook?) twee weken naar Portugal? Of is dat tegenwoordig niet meer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef borisz het volgende:
3 opties
1. Ja
2. Ja maar geen Barca
3. Nee
Bij een Ja kan ik iig direct aankloppen voor het diepte interview voor werk/stage. Want het gesprek blijft twee jaar staan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Spannend!
Wanneer hoor je iets?
Whehehe,mn collega denkt dat de radio het aan het begeven is
Nu een week op kantoor en een week portugal. Maar goed dat is toekomstmuziek. Het gaat nu alleen om een audit course in Barca.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je in dienst gaat, ga je toch (ook?) twee weken naar Portugal? Of is dat tegenwoordig niet meer?
Regel het maar 'even'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu een week op kantoor en een week portugal. Maar goed dat is toekomstmuziek. Het gaat nu alleen om een audit course in Barca.en evt later meer
.
Bij mij is het inmiddels over 5 min lunchtijd en dat heb ik echt nodig mijn maag rommelt.quote:
Nee MetDomienquote:
Idem hier! Sterf van de honger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mij is het inmiddels over 5 min lunchtijd en dat heb ik echt nodig mijn maag rommelt.
Ik luister ook niet hoor,vanavond is NCIS op tv en we gaan een filmpje kijken.quote:
Gaaf man! Welke film gaat het worden. NCIS ken ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister ook niet hoor,vanavond is NCIS op tv en we gaan een filmpje kijken.
Sterkte!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef opinionr het volgende:
Irritant.. bouwvakkers op de gang met Skyradio.
*doet de deur dicht.
Zeker niet nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf man! Welke film gaat het worden. NCIS ken ik niet. Denk dat Roel wel gaat luisteren.
NCIS is tof een beetje als CSI maar dan anders, Wij gaan denk ik Dinner for Schmucks kijken was een tip van 3rdRockquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf man! Welke film gaat het worden. NCIS ken ik niet. Denk dat Roel wel gaat luisteren.
Finance & control professional. Interimopdrachten op gebied van finance dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef gerbenp het volgende:
Roel, wat doe je nu voor werk als ik het vragen mag?..
Ah, klinkt opzich wel leuk al heb ik CSI ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
NCIS is tof een beetje als CSI maar dan anders, Wij gaan denk ik Dinner for Schmucks kijken was een tip van 3rdRock
Belachelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef DaMook het volgende:
Die Gerard, gewoon Caro laten zingen terwijl ze een poliep heeft.
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control professional. Interimopdrachten op gebied van finance dus. Nu nog ff geen opdracht, maar bezig met onderzoek wat we met het bedrijf uitvoeren.
Terechte vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef gerbenp het volgende:
Roel, wat doe je nu voor werk als ik het vragen mag?..
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor drquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef DaMook het volgende:
Die Gerard, gewoon Caro laten zingen terwijl ze een poliep heeft.
Das best gemeen!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor dr
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor dr
Ik denk aan dr stembandjes!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk aan dr stembandjes!
( ja ok, ook een bietje aan mijn oren)
Ik hoop op een uurtje zonder regen zoquote:
Lamme tak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin in een gebakken ei, heb alleen geen zin om te gaan bakken.
Hier is het droog, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop op een uurtje zonder regen zo
Soms.quote:
Hier ook wind en donkere wolken, maar ik heb nu pauze en ik moet echt ff de stad in voor wat dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar daar is ook alles mee gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |