quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef Northside het volgende:
[..]
... meen je dit nou serieus? Ben je echt zo wereldvreemd?
Edit: overigens, als ze begint te huilen werk je haar over het algemeen zo snel mogelijk de deur uit.
Precies, ik vind het ook nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
7 scharrels en jezelf dan al een slet noemen?
Alsjeblieft zeg. Elke vrouw heeft wel een rondneuk-fase. Als je daar tegenwoordig als man nog mee zit, wordt het tijd dat je een stuk emancipatie in je donder krijgt.
Dus niks aan de hand wat mij betreft.
+1quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Mishu het volgende:
Jij bent niet goed bij je hoofd. Een meisje het huis uit trappen omdat ze zich verdrietig voelt. Wat een harteloos tuig ben je dan. Mannen die misbruik maken van beschadigde vrouwen zijn wat mij betreft sneue types. Beetje wanhopig imho.
Je hebt gelijk. Ik heb nog nooit ''zo'n'' man als hem gehad. Een combinatie van aantrekkelijk, intelligent, goede karakter e.d. waardoor hem krijgen mij een bevestiging zal geven dat ik het waard ben op een manier. Men zegt toch dat soort soort zoekt? Ik geloof niet dat mijn exen van mijn soort waren. Ik pakte destijds uit wanhoop wat ik maar kon krijgen. Nu wil ik geduld opbrengen voor iets wat ik graag wil. Alleen pakken die wijze mannen zoals hij het langzamer aan. Dit in tegenstelling tot klootzakken die agressief jagen. Hoewel ik zijn kieskeurigheid ook wel waardeer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik denk dat hem veroveren nu misschien ook een doel op zich wordt wat betreft bevestiging. Je ziet hem als iemand die veel waard is en ook alleen gaat voor waardevolle vrouwen. Zou hij wat met jou beginnen dan is dat ook een stukje bevestiging voor jou, en dat wil je misschien te graag.
Ik zou mijn ogen open houden voor alternatieve opties, zonder hier al te opzettelijk naar te gaan zoeken.
Misschien is het ook verstandig jezelf wat te remmen. Ik heb geen idee over hoeveel tijd het hier gaat, maar een extreme omslag van gedrag maakt het vaak waarschijnlijk dat je terugvalt in oude ongewenste patronen. Je kan dus best kleine stapjes zetten en daarmee al trots zijn op jezelf. Zoals precies NU
Door je reacties heen lees ik dat je toch nogal heen en weer schippert over wat je nu precies wilt, en denkt te kunnen bereiken. Probeer wat afstand te nemen, zodat ook bij jou wat dingen kunnen bezinken. Timing kan belangrijk zijn, maar het zal je kansen echt niet deren wanneer je jezelf een paar dagen geeft om het allemaal te laten bezinken, waar je nu staat en waar je echt heen wilt. OF dat je het gewoon nog niet weet, dat MAG ook!
Ik zou er huist vanuit je huidige standpunt tegenaan kijken, niet vanuit je oorspronkelijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:04 schreef Henk1056 het volgende:
HoiVanwaar telkens die nieuwe accounts?
En verder; niemand hoeft tot in detail te weten wat je met wie hebt gedaan. Dat is jouw eigen zaak. Je hebt gewoon wat scharrels gehad. Mensen hebben zo hun fasen. Als je het vergelijkt met het willekeurige nederlandse meisje is er niets bijzonders aan de hand. En gezien je nogal verwesterd bent.. Zo moet je er ook tegenaan kijken denk ik, vanuit een neutraal oogpunt, niet vanuit je oorspronkelijke cultuur.
Dan zijn we het dus met elkaar eens, want dat is wat ik zeg alleen op een iets andere manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zou er huist vanuit je huidige standpunt tegenaan kijken, niet vanuit je oorspronkelijke
Is even wennen, omdat ik mijn hele leven in die samenleving zat en het afgelopen jaar afstand van heb genomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus met elkaar eens, want dat is wat ik zeg alleen op een iets andere manier
Na je eerste jaar HBO.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat voor studie doe je als ik vragen mag. "P" betekent dat je HBO doet of eerste jaar van de uni ?
Oh, dus de tijd nemen voor optutten, maar het gedrag vertonen dat bescheiden is ipv arrogant is wél aantrekkelijk? Ik dacht dat het super uitzien automatisch resulteerde in jouw negatieve conclusie. Dus je doelde meer op het gedrag alleen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik moet even de kanttekening plaatsen dat voor mij met je uiterlijk bezig zijn overeenkomt met tutterig gedrag en uitstraling. Dat is wat anders dan je optutten. Bij de eerste haak ik af, de tweede is mooi doordat ze NIET de uitstraling heeft van:"kijk mij eens mooi zijn!", naast de aandacht die ze aan haar verschijning heeft besteed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |