abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92107555
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Chief-Patron het volgende:
Als het verstand van een persoon sterker is dan zijn begeerte, is hij als een engel. En als zijn begeertes sterker zijn dan zijn verstand, dan is hij als een dier.
Uit je tekst kan ik opmaken daar je nog steeds zeer gefrustreerd bent, emotioneel in de war, en denkt het antwoord gevonden te hebben maar eigenlijk weet je nog steeds niet wat je met jezelf aanmoet.

Voordat je überhaupt aan een nieuwe relatie begint zou ik zorgen dat je al je onzekerheid kwijtraakt en zeker kan zijn over de persoon die je werkelijk bent en niet de persoon die je wilt zijn. Pas als je dit allemaal hebt uitgevogeld kan je verder met leven, want het mysterieus doen en verbergen helpt niks, sommige mensen hoeven maar één keer in iemands ogen te kijken en ze zien hoe verward die persoon is van binnen.
Verrek, je hebt gewoon gelijk. Ik voel wel dat ik er biiiiiiiijna ben.

Weet je wat; ik las nog een week pauze in. Waarom een week? Niet omdat ik dan precies een maandje ben weggebleven, maar omdat mijn studie dan is begonnen, ik sociale contacten heb, weer bezigheden heb en alles wat ik de komende weken heb geleerd van jou en andere leden heb laten bezinken en toegepast. Ik heb namelijk mentaal zoveel opvattingen veranderd, maar ik moet het nog in het praktijk toepassen. Eens kijken hoe alles gaat verlopen. Hoe de nieuwe ik zal zijn.

Daarnaast wil ik mezelf op spirituele gebied hervinden. Ik heb me een lange tijd ongelovig gevoeld wegens alles wat me is overkomen. Maar het voelt als een grote innerlijke leegte nu. Spiritualiteit wil ik weer als een onderdeel van mijn leven(style) hebben :)
pi_92112098
Oke, mijn leven begint vandaag. Ik ben vroeg opgestaan. Mijn wiener melange met melk (omdat het dan sneller te drinken is) is klaar. Boterham gegeten. Zo optutten, mijn leukste outfit aan. Vandaag is mijn 1e schooldag. Oeoeoe! Vandaag komt mijn nieuwe ik die mede door jullie is samengesteld tot leven. I love my red nails O+

Als ik vanavond lekker in mijn vel zit ga ik misschien toch naar de sportschool O+ Ik heb hem zwaar gemist! Ik hoop dat hij net zo...

Ps: Omdat de tram achter mijn huis niet rijdt moet ik via CS naar mijn nieuwe school. Wie weet kruisen onze paden :@ Hij moet ook via CS en volgens mij met dezelfde tram als de mijne, maar stapt hij een paar haltes eerder in. Kriebel kriebel :D
pi_92119184
Edit: post verplaatst naar mijn andere topic! Zijn er mensen die helemaal opnieuw zijn begonnen met leven?

[ Bericht 61% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 31-01-2011 18:32:15 ]
pi_92133602
Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 48% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 31-01-2011 19:18:41 ]
pi_92148955
Shit, hij was er niet. Zijn vriend wel. Het was heel opvallend dat zijn vriend mij allemaal vragen ging stellen. Dat hij opmerkte dat ik niet meer kwam. Dat ik misschien uit ben geschreven e.d. Hij vroeg waar ik was. En dat terwijl ik nooit echt met hem heb gepraat. Hij was heel tof tegen mij. Alsof ik altijd met hem praat zodra ik hem zie. In realiteit hebben we elkaar maar 3x ''hoi'' gezegd.

Ik zei gewoon dat ik bij mijn ouders was ivm een omstandigheid die zich toen had plaatsgevonden, wat voor hen allemaal logisch is te verklaren. Intussentijd zat ik mijn issues weg te werken hier op FOK! :@
pi_92150171
Anyway, het maakt me geen deal meer uit of hij wilt of niet. Ik heb vandaag weer bewezen dat ik niet de slaaf ben van mijn angsten. Ik ga weer maandag-woensdag-vrijdag trainen. Het was moeilijk om mezelf kwetsbaar te stellen. Dat kan ik gelukkig weer. Dus mocht het met hem niet lukken, zal het met een ander iets soepeler gaan voortaan :s)

Gauw seks hebben zie ik mezelf niet doen. Een relatie opbouwen ook niet. Laaaaaaaangzaaaaaaaaaaam zal ik het wel weer willen en kunnen proberen. Zoals het hoort. Ik blijf scherp, maar laat dat overanalyseren los. Ik heb alles al geanalyseerd. Ik ben eruit jongens! Ik kan me gewoon geen issue meer bedenken waarmee ik zit...

Dat betekent dat ik jullie definitief ga verlaten en mijn nare periode ook achter me ga laten. Ik wil het niet meer teruglezen, zodat het wegzakt in mijn hoofd.

Bedankt voor al jullie steun... Ik hoop dat alles gebeurt naar jullie wens in jullie leven. Wie goed doet, ontmoet goed. Jullie verdienen het beste. Wie minder aardig waren; ook bedankt. Het was een goede test voor mij om te kijken hoe sterk ik in mijn schoenen sta.

Take care!!! *)
pi_92150409
Succes he
pi_92150767
Dank je!!!

[ Bericht 91% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 02-02-2011 06:50:04 ]
pi_92150786
Ik heb alleen de beginpost gelezen, maar ik voel je helemaal. Bij mij is het iets anders gegaan en dat ga ik hier ook niet op fok neerzetten, maar ik heb ook een periode gehad waarvoor ik me keihard heb geschaamd.

Echter nu ben ik eroverheen. Bij mij was het meer gebrek aan normale opvoeding (sex was totaal geen taboe voor mij, hoorde mn moeder vaak zat kreunen als kind zijnde) en het in een spiraal raken van verkeerde gasten. Moest toen naar internaat, waar het met 1 persoon nog even door is gegaan waarna ik weer normaal ben geworden omdat ik toen ook eigenwaarde begon te krijgen.

Toen ik daar woonde ver weg van mijn woonplaats toch een jongen leren kennen in mijn woonplaats zelf (was op weekend naar huis) en daar een 3 jaar lange realtie mee gehad. Met hem pas na 3 maanden echt sex gehad (daarvoor wel voorspel enzo natuurlijk maar dat ook pas na anderhalf a 2 maanden|), en ja sex en liefde samen.... IS verslavend en zou niet anders meer willen. Ik heb hem wel al die dingen verteld die ik gedaan heb en waar ik in beland ben, en hij waardeerde mijn eerlijkheid, hij was blij dat ik het hem heb verteld en vanaf toen waren we juist alleen maar sterker.

Toch jammer dat hj het uiteindelijk wel verpest heeft, maar daar had ik zelf ook wel weer een klein aandeel in. Nu hebben we alleen de sex nog, al dan wel met de liefde die we hadden erbij. Dat ik nog sex met hem heb is puur omdat ik het niet met anderen kan doen zomaar, wil ik niet, voel ik me niet fijn bij want ja dan voel ik me weer een 'sletje' terwijl dat eigenlijk niet zo is als ik het bij 1 iemand hou maar toch... het idee.
pi_92208844
:'( vaarwel :W
pi_92209267
Na deze post zal mijn inbox gesloten zijn.

Frag_adder, Garisson72, Chief-Partron, CoolGuy, Henk1056, Evil-Alex, D-tjuh, Weissman en kadeautje, Zargon... wil ik extra bedanken voor alle tijd en moeite... die jullie in mij hebben gestoken.

Ik heb net mijn PB inbox geleegd en een hoop waardevolle adviezen en lieve woorden over gezet op word. Met enkelen van jullie heb ik graag contact willen houden, maar ik moet verder. Daardoor moet ik FOK! gewoon verlaten. Eigelijk, gewoon hele internet. Hoe meer ik erachter zit, hoe lang ik blijf terughaken naar mijn verleden. Ik heb mijn issues apart beoordeeld, vrede gesloten, geen vraagtekens meer over. Straks mijn 3 studiedag. Zolang ik hier niet definitief weg ben, kan ik niet verder. Vergeef me dan aub als ik niet meer bereikbaar ben.

Ik voel aan dat de meesten van jullie die mijn vooruitgangen hebben gevolgd trots zijn op zichzelf, want dat ik FOK weer verlaat heb ik aan jullie te denken. Ik ben al 2 maanden niet bij mijn maatschappelijke werkster geweest, omdat ik hier meer leerde. Mwah ''You cannot teach people anything. You can only help to discover within themselves'' geldt dat helemaal voor mij. Ik heb veel inzichten gekregen en heb mijn eigen kracht herontdekt. Mijn mentale en emotionele stabiliteit is terug. Ik moet alleen nog structuur aan mijn leven brengen. Ik ben nog niet klaar voor een relatie, maar ik ga meneer niet ontwijken. Ik voel me trots ipv onzeker, omdat ik hem het e.e.a. heb geschreven. Het zijn mijn daden, gedachten, gevoelens, interpretaties. Wanneer het juiste moment aanbreekt ga ik hem mijn verhaal vertellen. Maar pas wanneer ik helemaal geen last meer heb hiervan en zijn bevestiging niet meer nodig is. Zo van dat als hij het niet kan accepteren, dat ik hem opeens ook niet meer wil. Nu voelt het alsof ik hem en zijn acceptatie nodig heb. Heeft nog een paar weken tot maanden nodig. Hoe dan ook, met mij komt het sowieso goed. Of het met hem verder gaat, of dat hij een tijdelijke motivatiebron was zal de toekomst laten zien.

Iedereen die me heeft willen PM-en kan het hier posten. Mijn account blokkeer ik. Ik bezoek het na een lange tijd wel.

Bedankt!
pi_92228747
Bedank jezelf maar. Ciao. Have a good life! *O*
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:09:05 #238
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92231875
No problem :)

@Phantomesse:

Ik snap niet hoe hij het verpest kan hebben wanneer je nog wel seks met hem hebt. Vanuit een mannelijk perspectief is dat bepaald niet slecht, want hoewel seks niet het beste dient te zijn aan een relatie is het toch wel één van de prettigste aspecten ervan. Des te meer wanneer hij vrij is ook met anderen in bed te duiken. Ik begrijp jouw perspectief wel, maar je verwoording is niet juist. Hij heeft het voor jou verpest, hoewel ook niet erg genoeg om hem niet meer in bed te willen... ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:11:51 #239
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92232026
Niets te danken, tot over 3 weken met een andere account en heel veel succes. Laat maar eens weten hoe het allemaal is afgelopen en wat je bereikt hebt :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:18:07 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92235146
Dag :*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_92254447
Graag gedaan en veel succes met alles!
pi_92261409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Frag_adder het volgende:
Niets te danken, tot over 3 weken met een andere account en heel veel succes. Laat maar eens weten hoe het allemaal is afgelopen en wat je bereikt hebt :)
Exact :) well done people :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')