Na deze post zal mijn inbox gesloten zijn.
Frag_adder, Garisson72, Chief-Partron, CoolGuy, Henk1056, Evil-Alex, D-tjuh, Weissman en kadeautje, Zargon... wil ik extra bedanken voor alle tijd en moeite... die jullie in mij hebben gestoken.
Ik heb net mijn PB inbox geleegd en een hoop waardevolle adviezen en lieve woorden over gezet op word. Met enkelen van jullie heb ik graag contact willen houden, maar ik moet verder. Daardoor moet ik FOK! gewoon verlaten. Eigelijk, gewoon hele internet. Hoe meer ik erachter zit, hoe lang ik blijf terughaken naar mijn verleden. Ik heb mijn issues apart beoordeeld, vrede gesloten, geen vraagtekens meer over. Straks mijn 3 studiedag. Zolang ik hier niet definitief weg ben, kan ik niet verder. Vergeef me dan aub als ik niet meer bereikbaar ben.
Ik voel aan dat de meesten van jullie die mijn vooruitgangen hebben gevolgd trots zijn op zichzelf, want dat ik FOK weer verlaat heb ik aan jullie te denken. Ik ben al 2 maanden niet bij mijn maatschappelijke werkster geweest, omdat ik hier meer leerde. Mwah ''You cannot teach people anything. You can only help to discover within themselves'' geldt dat helemaal voor mij. Ik heb veel inzichten gekregen en heb mijn eigen kracht herontdekt. Mijn mentale en emotionele stabiliteit is terug. Ik moet alleen nog structuur aan mijn leven brengen. Ik ben nog niet klaar voor een relatie, maar ik ga meneer niet ontwijken. Ik voel me trots ipv onzeker, omdat ik hem het e.e.a. heb geschreven. Het zijn mijn daden, gedachten, gevoelens, interpretaties. Wanneer het juiste moment aanbreekt ga ik hem mijn verhaal vertellen. Maar pas wanneer ik helemaal geen last meer heb hiervan en zijn bevestiging niet meer nodig is. Zo van dat als hij het niet kan accepteren, dat ik hem opeens ook niet meer wil. Nu voelt het alsof ik hem en zijn acceptatie nodig heb. Heeft nog een paar weken tot maanden nodig. Hoe dan ook, met mij komt het sowieso goed. Of het met hem verder gaat, of dat hij een tijdelijke motivatiebron was zal de toekomst laten zien.
Iedereen die me heeft willen PM-en kan het hier posten. Mijn account blokkeer ik. Ik bezoek het na een lange tijd wel.
Bedankt!