helaas t'word een Sepoquote:
Trustenquote:
Ik ga niet hoorquote:
Dagdag Snaavel!quote:
stuur maar kijk ik ff of hij er in pastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:50 schreef rutenroot het volgende:
Dragems moet ik je dat nr nog sturen? Dat verzoekje?
nee niet langquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dragems duurt het nog lang voordat mijn nummer komt?
Want ik wil eigenlijk niet meer zo lang opblijven
Super!quote:
ik heb hem maar hij is super slechte kwaliteit manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:55 schreef rutenroot het volgende:
Ons nummer tog ook niet ? Hijs verstuurd en getest met dat programma
das ook te horenquote:
zal een klein stukje doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:01 schreef rutenroot het volgende:
Komt et hiernaa Rut en ik willen ook naar bed
Terecht!quote:
Niet zo vloekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Godverdomme wat een kankermuziek
dank uquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
you go girlquote:
En nu ga ik naar bed!quote:
Krijg kanker!quote:
weltrusten schoonheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed!
Trusten dragems
hahaha lol maar laat ze eerst ff de tekst leren en niet dom voorlezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:11 schreef rutenroot het volgende:
Hey Dragem die rappers hadden echt wel talent hoor, veeeeel beter dan jou midnight bbq
lol zoek je een ban?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:12 schreef rutenroot het volgende:
Krijg zelf kanker hoer
In je kanker kop en hope dat je borst word geamputeerd
squote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:13 schreef rutenroot het volgende:
zij begon he Dragem, wij kraken haar kut muziek ook niey
kraken van muziek maakt niet uit iedereen heeft zijn mening maar je gaat wel iets te verquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:13 schreef rutenroot het volgende:
zij begon he Dragem, wij kraken haar kut muziek ook niey
lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:16 schreef rutenroot het volgende:
jaaaa jonge we kennen jou al 20 jaar als Dragem, is ineens een rare verandering:P
ja uitdagen lol maar wat maakt het uit laten we er over ophoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:18 schreef rutenroot het volgende:
Dragems heb je niet gelezen dat wij zeiden tis niet netjes en dat zij zei krijg kanker?
hoezo ze is een chick duhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:20 schreef rutenroot het volgende:
Vind het wel raar dat je het voor haar opneemt dragemS
aaah kom op dan het je bij webhawk op moeten letten we hadden het een paar keer over haarquote:
dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:25 schreef rutenroot het volgende:
Zijn stem is zo irritant dat we daar echt niet langer dan 2 minuten naar kunnen luisteren man
ff op f5 klikken moet niet probleem zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:10 schreef _Fanta het volgende:
heb problemen met de stream, valt weg zo nu dan dan..
lol duurt een half uur voor een reactiequote:
chasing cars?quote:
gm manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:27 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mag ik zo weer?![]()
lol ben je er al weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:27 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mag ik zo weer?![]()
Ik heb nieuwe jingles![]()
lol trolololo is ook al bijnaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:30 schreef _Fanta het volgende:
ik begon zo net beetje in te kakken, maar ben ineens weer klaarwakker!
werksequote:
maar jou muziek was ook tof! jahzeker!. maar dat ik zo aan t inkakken was kwam meer door de drank, maar heb net ff wa gegeten dus kan er nog fkes tegenaanquote:
draai die jingle zo in het begin meteen ffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:27 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mag ik zo weer?![]()
Ik heb nieuwe jingles![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:36 schreef _Fanta het volgende:
ik zie wel hoelang ik het volhoudt, ben vandaag toch vrij dus kan gwoon doen wa ik wil, maar ben al van gisteraaf aan het drinken dus als ik zometeen ineens nie meer reageer dan ben ik van mn stoel gevalle
bedankt voor de mooie radio, laterzz kerelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:42 schreef dragems het volgende:
pfffff ik ga ook misschien ben ik weer over een uurtje terug hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bedankt voor de mooie radio, laterzz kerel
Top!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Even een plaatje aangevraagd om langzaam wakker te worden
Waar staat de aanvraag danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Even een plaatje aangevraagd om langzaam wakker te worden
Ik heb 'm gewoon ingevuld hoorquote:
Komt eraanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon ingevuld hoor![]()
Otis Redding - Sitting on the dock of the bay
Hoi, banap. Wie is degene die dat in heeft gesproken wat je net hoorde? Die heeft daar een prachtstem voor.quote:
Kan ik tussen 8 en half 9 ff?quote:
Sharrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoi, banap. Wie is degene die dat in heeft gesproken wat je net hoorde? Die heeft daar een prachtstem voor.
Moet ik even kijken.... moeilijk maar misschien wel.quote:
Sharrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoi, banap. Wie is degene die dat in heeft gesproken wat je net hoorde? Die heeft daar een prachtstem voor.
dat dusquote:
Ik ga eens iets vrolijks bedenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:48 schreef trolololo het volgende:
Even douchen hoor... Tot zo!
Nog requests?
Vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Holy shit, die koelkast draait gewoon 4 uur achter elkaar
Spannuuunndquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:51 schreef trolololo het volgende:
Ik dacht dat ik woensdag moest, maar ik ben vanavond al
Dan ga ik zo 4 uur koelkast luisteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Holy shit, die koelkast draait gewoon 4 uur achter elkaar
MOOI.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:51 schreef trolololo het volgende:
Ik dacht dat ik woensdag moest, maar ik ben vanavond al
gr grquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik moet naar school
Tot vanmiddag allen!![]()
Lobi en kusjekroel voor iedereen!
djkoelkast, hij is daar baas mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef Apuleius het volgende:
Ben met een mix bezig van allerlei stijlen met de hijg van flippie erin gesampled. zo'n 7 minuten lang zal het worden. Welke dj wil de primeur als ie af is?
Jij gaat me toch niet verlaten he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toetiewoeziepoeziesnoeziedoezie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's waar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
djkoelkast, hij is daar baas mee.
over 20 min, ik ga te laat komen want heb geen zin om snelsnel te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij gaat me toch niet verlaten he?
Oh ik ga nou trimmen scheren en douchen. Tot zo misschien anders tot vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
over 20 min, ik ga te laat komen want heb geen zin om snelsnel te doen.
Tot vanmiddagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh ik ga nou trimmen scheren en douchen. Tot zo misschien anders tot vanmiddag.![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:00 schreef Apuleius het volgende:
Zegt Sharr nou 'omdat ik lekker afgelegen woon'?
Ga anders gewoon naakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Normaal zat ik nu al bijna op de fiets. Ik moet me nog aankleden
Je zit toch niet bij haar op school dus je hebt er geen profijt vanquote:
Waaromquote:
tiswat. Lars.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet toch verdomme die mic. aan de praat krijgen!
quote:
Wat zit er op je brood?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bill i believe this is kiling me, as a smile run a away from his face.
Bij mij eerst ookniet. koelkast had me geholpen met teamvieuwer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]t werkt op de een of andere manier niet..
It's a pretty good crowd for a Saturdayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bill i believe this is kiling me, as a smile run a away from his face.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:11 schreef trolololo het volgende:
Ik heb hulp nodig met SAM + Skype + geluidskaart
Dan kan ik misschien vanavond live bellen
Oke...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij mij eerst ookniet. koelkast had me geholpen met teamvieuwer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga naar school. Ik laat radio aan staan, zo lijkt het alsof jullie 1 luisteraar meer hebben
Haha dankjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga naar school. Ik laat radio aan staan, zo lijkt het alsof jullie 1 luisteraar meer hebben
Het idee alleen al is voor mij voldoende.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij haar op school dus je hebt er geen profijt van
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja precies, dat gaat deze DJ ook doen, alleen dan met SAM en dat hij gaat oversturen en piepen als ik hem op de goede manier aansluit....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Uw DJ gaat vandaag uitzoeken hoe Skype te inte inte inte in mijn virtual dj te deon
Heb je er nu nóg meer fans bij, dankzei je uber-radio skilliez?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Uw DJ gaat vandaag uitzoeken hoe Skype te inte inte inte in mijn virtual dj te deon
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Heb je er nu nóg meer fans bij, dankzei je uber-radio skilliez?
De rest van je vragen zijn delen terug te vinden. Ik weet de instellingen ook niet voor VDJ. Zoekoptie gebruiken?quote:
VDJ heeft weinig instellingen op sommige gebieden, waaronder microfoons, bloedirritant...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
De rest van je vragen zijn delen terug te vinden. Ik weet de instellingen ook niet voor VDJ. Zoekoptie gebruiken?
Ik zie idd erg veel mensen klagen. Is er dan geen behoorlijk alternatief?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
VDJ heeft weinig instellingen op sommige gebieden, waaronder microfoons, bloedirritant...
Traktor PROquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik zie idd erg veel mensen klagen. Is er dan geen behoorlijk alternatief?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WIWIHIHAHIAHIAIHAHIAIHIAH TROLOLOLO HEEFT JE MOEDER DAT INGESPROKEN OFZEAU WAT EEN VIEZE ROTTERDAMS ACCENT
Dat was Sharrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WIWIHIHAHIAHIAIHAHIAIHIAH TROLOLOLO HEEFT JE MOEDER DAT INGESPROKEN OFZEAU WAT EEN VIEZE ROTTERDAMS ACCENT
Dat Traktor ziet er érg fraai uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Traktor PRO
en SAM
Ik gebruik zelf SAM maar probeer ook TRAKTOR te leren
Klopt, alleen met SAM kan je meer automatiseren e.d.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat Traktor ziet er érg fraai uit.
Da's wel zo makkelijk. Zal 's zoeken wat ze allemaal in de aanbieding hebben voor Linux, want het is misschien wel wat voor mij om te doen ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Klopt, alleen met SAM kan je meer automatiseren e.d.
Zo ingewikkeld is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meisje wat die jingles heeft ingesproken
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ken wel Char die ziet geesten
Ja maar dat is niet eerlijk want jij presenteert "raad het geluid"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik had haar accent goed geraaien Rotterdam dan
Staat in het rooster..quote:
Quote voor mod.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:12 schreef rutenroot het volgende:
Krijg zelf kanker hoer
In je kanker kop en hope dat je borst word geamputeerd
Ken je nog een paar goeie moppen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:52 schreef Dasjonny het volgende:
Smorregens, ik meld me even voor het volgende uurtje, heb alleen nog niks in elkaar gezet, weet ook nog niet wat ik ga draaien
Helaas geen mic...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:53 schreef banapples het volgende:
[..]
Ken je nog een paar goeie moppen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:54 schreef TrollenFTW het volgende:
Goeiemorgen, ik ben er ook weer even voor een kwartiertje
Dat progje heb ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat was die site waar het voor je voorgelezen wordt?
iets met AT&T?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat was die site waar het voor je voorgelezen wordt?
Komt een man bij de dokter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:55 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Dat progje heb ik welmaar ook geen goeie moppen.
Ik zit er al een tijdje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Pff ik heb echt geen zin in school zo
Haha schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Pff ik heb echt geen zin in school zo
Dat zou ik ook gedacht hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:01 schreef Dasjonny het volgende:
Tja, geen eindjingle, liedje word ineens afgekapt, had zoiets van, oke ik wacht nog even, naja laat maar dan
Da Sjonny, alleen wou ik dat ik een andere accountnaam had aangemaakt vroegerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:02 schreef TrollenFTW het volgende:
Is je naam nou Da Sjonny of Das Jonny
DaSjonnyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:02 schreef TrollenFTW het volgende:
Is je naam nou Da Sjonny of Das Jonny
Daar heb ik eigenlijk ook spijt vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:03 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Da Sjonny, alleen wou ik dat ik een andere accountnaam had aangemaakt vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |