Stel het voor op de goede plek. Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren overigens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:46 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom geen subforum waar iedereen zijn eigen showtopic kan hebben en er een aparte SC is.
Nee niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
Meer mensen bellen a la koelkast.
Dan heb je serieus over 2 weken 10.000 luisteraars
Technisch gezien, kan het nog niet. Maar goed, kan vast wel op 1 of andere manier ( virtual dj)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
Meer mensen bellen a la koelkast.
Dan heb je serieus over 2 weken 10.000 luisteraars
Mwah.. Je hoef natuurlijk niet alleen prankcalls te plegen. Je kunt ook interviews doen via Skype.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet.
Daar waren koelkast en dhaha mee begonnen en inmiddels heb je in ieder uur prankcalls. En de pest is dat de meesten het ook nog op een zeer slechte manier aanpakken.
Laat dat lekker bij koelkast blijven.
Ja gaaf en dan krijg je net als webhawk zn show een dikke vette incrowd uitzending. Absoluut niet leuk om te luisteren want die is gewoon aan het skypen met vriendjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwah.. Je hoef natuurlijk niet alleen prankcalls te plegen. Je kunt ook interviews doen via Skype.
Dat geouwehoer is geloof ik wel wat veel users waarderen. Past ook wel in het straatje van ONZ al die bagger
lol een fan van webhawkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gaaf en dan krijg je net als webhawk zn show een dikke vette incrowd uitzending. Absoluut niet leuk om te luisteren want die is gewoon aan het skypen met vriendjes.
Hij doet het verder wel goed hoor. Maar is te druk met vriendjes skypen.quote:
Echt hequote:
Vergeet dan even niet dat volgens mij alleen webhawk en koelkast professionele shit ter beschikking hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
De vraag was algemeen wat je leuk zou vinden. Nou met die show van Koelkast lig je in een deuk dus zulke radio (mits goed uitgevoerd zoals Huppel terecht zegt) is gewoon tof.
Voor een beetje top 40 kun je ook 538 of 3FM luisteren.
Maar goed ieder zn ding .
In principe ben ik altijd voor praat radio. Ik zeg altijd maar zo, wil je muziek horen, zet je cd op. Ik luister naar Coen en Sander voor het gelul, hetzelfde geld voor Giel, Timur etcquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
De vraag was algemeen wat je leuk zou vinden. Nou met die show van Koelkast lig je in een deuk dus zulke radio (mits goed uitgevoerd zoals Huppel terecht zegt) is gewoon tof.
Voor een beetje top 40 kun je ook 538 of 3FM luisteren.
Maar goed ieder zn ding .
Koelkast heeft gisteren alle records gebroken en draaide volgens eigen zeggen niet in zijn studio.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet dan even niet dat volgens mij alleen webhawk en koelkast professionele shit ter beschikking hebben.
Daarnaast hebben zij de ervaring die de rest (nog) niet heeft.
Maar die heeft thuis ook veel professioneel spul staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast heeft gisteren alle records gebroken en draaide volgens eigen zeggen niet in zijn studio.
Dus dat zegt op zich ook geen ruk.
O ongetwijfeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die heeft thuis ook veel professioneel spul staan
Ja maar verzin je eigen gimmick. Nu doet iedereen koelkast na. En de meesten falen er gigantisch hard in. Ik neem aan dat Paul juist niet wil falen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O ongetwijfeld
Maar dat is niet cruciaal voor goede/slechte radio.
De meeste mensen zullen eerder afhaken als er zonder wat geouwehoerd te worden 3 enorme kutnummers voorbij komen die ze niet aanspreken dan als het gespreksonderwerp ze niet aanspreekt.
Het hoeft ook niet meteen BNR nieuwsradio te worden, maar hoe meer geouwehoer en gedoe in principe hoe leuker.
Anders zet ik idd zelf wel een cd'tje op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |